hoe wil je punt 1 en punt 2 met elkaar verenigen? Punt slechts als uitschieter? Of ga je weer serieuzer spelen?quote:Op maandag 28 december 2009 14:51 schreef Flappekz het volgende:
Is het ook weer tijd voor doelstellingen?![]()
Mijn doelstellingen:Directe handhaving en promotie ontlopen 300 hatstats in totaal halen Ronde 2 beker halen met MOTS.
Lees het nog eens goed!quote:Op maandag 28 december 2009 21:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe wil je punt 1 en punt 2 met elkaar verenigen? Punt slechts als uitschieter? Of ga je weer serieuzer spelen?
Whehe, ik zie het nu ookquote:
Als je bij de jeugd twee keer dezelfde training selecteert wordt je training minder effectief, en dus is dit vaak niet verstandig. Het beste is om te kijken waar je grootste talent(en) baat bij hebben, en de rest van je jeugdteam hier omheen te bouwen. Een supertalent zal meer opleveren dan 5 halve talentjes.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:06 schreef Happel het volgende:
Bij het trainen van jeugdspelers is het daar verstandig om twee verschillende trainingen te selecteren of twee keer dezelfde om zo maximaal op een iets te trainen? Wil nu trainen op verdedigen en positiespel, maar iets zegt me dat het niet verstandig is.
Daar heb je supporter voor nodig, anders kun je niet lid worden van federaties...quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:56 schreef Armageddon het volgende:
Hoe kan ik lid worden van de fok federatie op hattrick?
Je bent die van mij vergeten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 06:30 schreef Outpost76 het volgende:
De doelstellingen:
Gijs_Directe degradatie ontlopen 300 hatstats halen Ronde 4 beker halen met PIC.
FlappekzDirecte handhaving en promotie ontlopen 300 hatstats in totaal halen Ronde 2 beker halen met MOTS.
Outpost76Middenmotertje zijn. 230 hatstats halen. Ronde 2 beker uit de beker vliegen!
FrituurVetPetHandhaven in de VI 225+ hatstats halen Eerste ronde beker doorkomen
HappelNa 12 seizoenen VIII promoveren.
MrMoontrainees lekker doortrainen 1ste ronde beker overleven 100+ hatstats halen (als record) degraderen
NelisZHandhaven in divisie V (waarschijnlijk dmv een p/d duel) 280 hatstats halen (incidenteel) Ronde 4 beker halen met PIC Middenveld versterken Verdediging verjongen
kristyle :Vechten voor(opnieuw) de 6e plek. Kijken welke spelers verkocht worden en welke trainees kunnen doorstromen naar de ploeg die op zondag speelt en dit spaarpotje hopelijk kunnen bijhouden.
Zow ff wat geknipt en geplakt. Als je je doelstellingen nou er ook bij wil hebben zodat ze straks op de site kunnen Kopieer dit lijstje dan ipv te quoten. Of haal de quote om t bericht je weg zodat dehet blijft doen.
bvd!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 06:30 schreef Outpost76 het volgende:
Zow ff wat geknipt en geplakt. Als je je doelstellingen nou er ook bij wil hebben zodat ze straks op de site kunnen Kopieer dit lijstje dan ipv te quoten. Of haal de quote om t bericht je weg zodat dehet blijft doen.
bvd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zow ff wat geknipt en geplakt. Als je je doelstellingen nou er ook bij wil hebben zodat ze straks op de site kunnen Kopieer dit lijstje dan ipv te quoten. Of haal de quote om t bericht je weg zodat dehet blijft doen.
bvd!
[ Bericht 1% gewijzigd door Puala op 29-12-2009 13:12:38 ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Gijs_ het volgende:
Misschien een idee voor de volgende die het kopieert om het even in een spoiler te zetten?
Niks te vinden in de oefenpot? Dat is tegenwoordig de snelste manier om een friendly te regelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef augurkenkoning het volgende:
Help! Heeft iemand hier morgen nog geen oefenwedstrijd? Ik was op vakantie en het is er even bij ingeschoten..
Augurk Nederland (765545)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |