SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zow ff wat geknipt en geplakt. Als je je doelstellingen nou er ook bij wil hebben zodat ze straks op de site kunnen Kopieer dit lijstje dan ipv te quoten. Of haal de quote om t bericht je weg zodat dehet blijft doen.
bvd!Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
quote:
Geduldquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:36 schreef augurkenkoning het volgende:
Nee :| Ik heb me er wel igneschreven, maar nog niks..
Dit kun je goed combineren door 'Positiespel' en 'Controleren Spel' te trainen:quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:06 schreef Happel het volgende:
Bij het trainen van jeugdspelers is het daar verstandig om twee verschillende trainingen te selecteren of twee keer dezelfde om zo maximaal op een iets te trainen? Wil nu trainen op verdedigen en positiespel, maar iets zegt me dat het niet verstandig is.
Mijn wel gemeende excuusquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent die van mij vergeten.
quote:
Leuk zo een TU!quote:Trainingsrapport
Je trainer Dinis Inácio heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Dinis Inácio Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van positiespel terug van uitmuntend naar formidabel.
Vaardigheidsniveau gedaald... Gerwald Karres Helaas, op het punt van vleugelspel zakte hij van goed naar redelijk.
Dan kan ik nog mooi wat spelertjes kopenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom duurt dat tussen seizoen nou altijd zo tiefus lang?
Tja dan moet je ook geen spelers kopen in t tussen seizoen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Dan kan ik nog mooi wat spelertjes kopenEen paar dagen niet online geweest sucks
![]()
nog 3 spelers te gaan... Heb het nooit eerder zo lastig gehad om spelers te kopen voor een fatsoenlijke prijs!
gratis tips die iedereen had kunnen krijgen hoor.. hierbij nog een tip trouwens.. je moet je redelijk coach vervangen voor een goed coach met slecht leiderschap..quote:
* Flap krijgt er zelfs tweequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bang dat je je award niet krijgt dit seizoen?
Wat ik begrepen heb van de mensen die met vleugelspelers spelen die 2e. (ik speel zelf niet met vleugelspelers dus echt zeker weten doe ik het niet)quote:Op woensdag 30 december 2009 00:54 schreef kristyle het volgende:
Kan ik op de flank het beste een:
Positiespel: 11/20 briljant
Vleugelspel: 5/20 matig
met koppen
of
Positiespel: 9/20 formidabel
Vleugelspel: 7/20 goed
zetten?
Ojaquote:Op woensdag 30 december 2009 08:17 schreef MrMoon het volgende:
Vergeet vandaag niet de strafschopnemers in te stellen..
Als dit je topspeler in de jeugd is, zou ik mn volledige training op hem afstemmen, dwz primair verdedigen, secundair openingen maken (omdat zn max passen nog niet bekend is).quote:Op woensdag 30 december 2009 11:14 schreef mindyourstep het volgende:
Heren ik ben advies nodig over deze speler,
moet ik hem trainen tot zijn max verdedigen voordat ik hem promoveer ?
Of bij 17 jaar en 0 dagen direct promoveren ongeacht zijn zijn skills.
En dan direct verkopen.
Deze speler wil ik dus zelf niet houden maar zo veel mogelijk aan overhouden.
[ afbeelding ]
Met de tweede haal je hogere ratings. Met elke skill hoger van vleugelspel krijg je ongeveer +0.30 vleugel er bij, met elke stap positiespel krijg je +0.10 bij je middenveld er bij.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:54 schreef kristyle het volgende:
Kan ik op de flank het beste een:
Positiespel: 11/20 briljant
Vleugelspel: 5/20 matig
met koppen
of
Positiespel: 9/20 formidabel
Vleugelspel: 7/20 goed
zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |