Geen boom hier en ik weet eigenlijk niet of de familie er wel aan doet. Zo ja dan heb ik niks voor ze, want mij is niets verteldquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:58 schreef Whiteguy het volgende:
Iedereen al onder de boom gekeken?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:58 schreef Whiteguy het volgende:
Iedereen al onder de boom gekeken?
[ afbeelding ]
Leuk! Welke?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kerstkoffie en een Wii-spelletje...
quote:
Heb DJ Hero met Sinterklaas gekregen.quote:Ik had gehoopt dat mijn bestelde Rock Band-set er voor kerst zou zijn, dat is helaas niet gelukt
DJ Hero heb ik niet gespeeld, Guitar Hero wel. De Hero-spellen zijn gewoon nogal anders dan het echte werk, als je daar rekening mee houdt kan je er wel plezier mee hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eens kijken of dat leuk is, ken het niet...
[..]
Heb DJ Hero met Sinterklaas gekregen.
Wel grappig met dat platenspelertje en mengpaneeltje, maar het echte werk is leuker...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm... seriously![]()
![]()
PS pakt iig nog regelmatig een douche...
[..]
oooh.. die lucht van het gourmetten maakte je je druk om
TM weet je weer te redden
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
Fijne kerst allemaal
Ik heb een kater die de hele buurt wakker houdt. Helaas niet gedouched bij een lekker ding maar wel per ongeluk een ruit ingegooid met een sneeuwbal gisteravond
Ben je heel hard weggerend?quote:
Ja, de rest begon gelijk te rennen, toen ben ik mee gerendquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, de rest begon gelijk te rennen, toen ben ik mee gerend
Ik claim dan ook niet een held te zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en niet eens op sokken?
Gecondoleerd...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
Mogguh
Krijg net een smsje dat ik volgend jaar weer naar Mark Knopfler ga
Je vindt het niets dus? Ik heb vorige keer echt genotenquote:
Een lege CD opzetten is spannender...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vindt het niets dus? Ik heb vorige keer echt genoten
Als ik spanning wil ga ik wel naar Wolfmother ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een lege CD opzetten is spannender...
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie gaan me dit niet snel laten vergeten he?
* Mompelt iets over je eigen normen en waarden.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
... aan het feit dat ik gister dronkener geworden ben dan oooit in mijn leven, kennelijk mijn shirt en vest daar heb achtergelaten, vanalles gedaan heb met een heeeule leuke jongen die wel een vriendin heeft en die me ook wel vriendelijk gedouchet ed. had, wakker werd in een ander bed dan de mijne en nu wannabewyccie kwijt ben. Ik ben een v r e s e l i j k e vriendin en een vreselijk mens. Dat hoef je me niet te vertellenIk schaam me zoooo erg en ik wil ww vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |