Nee, dat mag ik pas na 1500 uur. Als de winkels al leeg zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iedereen boodschappen aan het doen?
2de kerst avond moet ik toch werken dus ik heb niet veel nodig. Gewoon de standaard dingen. Die hebben ze nog wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's redelijk onhandig, mag aannemen dat je al eerder boodschappen hebt gedaan?
Ik gok dat 1ste kerstdag alles dicht is.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef iamredleader het volgende:
Hm, er zijn vast wat winkels her en der open op vrijdag, toch?
* heeft dinsdagavond al bijna alle boodschappen gedaan![]()
![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef Cobra4 het volgende:
Ik gok dat 1ste kerstdag alles dicht is.
Ik hoef geen nieuwe meubels.quote:
Woon je zover van de super?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga boodschappen doen.
Ik kom zaterdagmiddag weer online.
Daar heb ik het niet overquote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hoef geen nieuwe meubels.
Inderdaad! Ik ga gewoon vrijdag nog wat kleine boodschapjes halenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik gok dat red doelt op winkels die een andere religie bedienen...
Fijne kerstdagen dan alvastquote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga boodschappen doen.
Ik kom zaterdagmiddag weer online. Tot dan
quote:
Het is ook niet zo'n drama, pas vanmiddag om 16:00 als iedereen vroeg naar huis mag, dan is het chaosquote:Net ook inkopen gedaan, viel reuze mee. Alleen parkeren was een beetje lastig. Maar ze hadden zowaar alles nog
Wel hoor, kijk maar boven je! 4 posts op een rijquote:
Ook zeer smakelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Hier staat een rosbief in de oven.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
... aan het feit dat ik gister dronkener geworden ben dan oooit in mijn leven, kennelijk mijn shirt en vest daar heb achtergelaten, vanalles gedaan heb met een heeeule leuke jongen die wel een vriendin heeft en die me ook wel vriendelijk gedouchet ed. had, wakker werd in een ander bed dan de mijne en nu wannabewyccie kwijt ben. Ik ben een v r e s e l i j k e vriendin en een vreselijk mens. Dat hoef je me niet te vertellenIk schaam me zoooo erg en ik wil ww vinden
Ze neemt niet op...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
gewoon bellen toch of is dat te simpel?
Ik weet het ik weet het ik weet het... ik schaam me zoooo en dit is zoooo erg niet mij. Het kastige is dat ik mn andere vriendin hier niet kan bellen want ze mag niet weten wat er gebeurd isquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
... aan het feit dat ik gister dronkener geworden ben dan oooit in mijn leven, kennelijk mijn shirt en vest daar heb achtergelaten, vanalles gedaan heb met een heeeule leuke jongen die wel een vriendin heeft en die me ook wel vriendelijk gedouchet ed. had, wakker werd in een ander bed dan de mijne en nu wannabewyccie kwijt ben. Ik ben een v r e s e l i j k e vriendin en een vreselijk mens. Dat hoef je me niet te vertellenIk schaam me zoooo erg en ik wil ww vinden
Ik ga ook niets zeggen, lijkt me inderdaad enigszins overbodig.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze neemt niet op...
[..]
Ik weet het ik weet het ik weet het... ik schaam me zoooo en dit is zoooo erg niet mij. Het kastige is dat ik mn andere vriendin hier niet kan bellen want ze mag niet weten wat er gebeurd is
heb je WW aan iemand voorgesteld die je daar erg goed kent, misschien is ze met die meegegaan?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze neemt niet op...
[..]
Ik weet het ik weet het ik weet het... ik schaam me zoooo en dit is zoooo erg niet mij. Het kastige is dat ik mn andere vriendin hier niet kan bellen want ze mag niet weten wat er gebeurd is
Heeft die vriendin of die vriend je nou gedouched?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik denk dat ze nog in dat appartement is, maar haar telefoon blijkt dus hier te liggen... en het nummer van die jongen in het appartement heb ik niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je WW aan iemand voorgesteld die je daar erg goed kent, misschien is ze met die meegegaan?
Dus voortaan minder of niet drinken![]()
![]()
![]()
![]()
Niet de vriendin.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft die vriendin of die vriend je nou gedouched?
Jaquote:Op donderdag 24 december 2009 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft die vriendin of die vriend je nou gedouched?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |