Geen boom hier en ik weet eigenlijk niet of de familie er wel aan doet. Zo ja dan heb ik niks voor ze, want mij is niets verteldquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:58 schreef Whiteguy het volgende:
Iedereen al onder de boom gekeken?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:58 schreef Whiteguy het volgende:
Iedereen al onder de boom gekeken?
[ afbeelding ]
Leuk! Welke?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kerstkoffie en een Wii-spelletje...
quote:
Heb DJ Hero met Sinterklaas gekregen.quote:Ik had gehoopt dat mijn bestelde Rock Band-set er voor kerst zou zijn, dat is helaas niet gelukt
DJ Hero heb ik niet gespeeld, Guitar Hero wel. De Hero-spellen zijn gewoon nogal anders dan het echte werk, als je daar rekening mee houdt kan je er wel plezier mee hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eens kijken of dat leuk is, ken het niet...
[..]
Heb DJ Hero met Sinterklaas gekregen.
Wel grappig met dat platenspelertje en mengpaneeltje, maar het echte werk is leuker...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm... seriously![]()
![]()
PS pakt iig nog regelmatig een douche...
[..]
oooh.. die lucht van het gourmetten maakte je je druk om
TM weet je weer te redden
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
Fijne kerst allemaal
Ik heb een kater die de hele buurt wakker houdt. Helaas niet gedouched bij een lekker ding maar wel per ongeluk een ruit ingegooid met een sneeuwbal gisteravond
Ben je heel hard weggerend?quote:
Ja, de rest begon gelijk te rennen, toen ben ik mee gerendquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, de rest begon gelijk te rennen, toen ben ik mee gerend
Ik claim dan ook niet een held te zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en niet eens op sokken?
Gecondoleerd...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
Mogguh
Krijg net een smsje dat ik volgend jaar weer naar Mark Knopfler ga
Je vindt het niets dus? Ik heb vorige keer echt genotenquote:
Een lege CD opzetten is spannender...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vindt het niets dus? Ik heb vorige keer echt genoten
Als ik spanning wil ga ik wel naar Wolfmother ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een lege CD opzetten is spannender...
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie gaan me dit niet snel laten vergeten he?
* Mompelt iets over je eigen normen en waarden.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
... aan het feit dat ik gister dronkener geworden ben dan oooit in mijn leven, kennelijk mijn shirt en vest daar heb achtergelaten, vanalles gedaan heb met een heeeule leuke jongen die wel een vriendin heeft en die me ook wel vriendelijk gedouchet ed. had, wakker werd in een ander bed dan de mijne en nu wannabewyccie kwijt ben. Ik ben een v r e s e l i j k e vriendin en een vreselijk mens. Dat hoef je me niet te vertellenIk schaam me zoooo erg en ik wil ww vinden
Eén van de leukste programma's van het jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond weer de Top2000 a Go Go
En mijn laatste kans van dit jaar om het te zienquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén van de leukste programma's van het jaar.
Je gaat vanavond zo hard zuipen dat je pas 1 januari weer wakker gaat worden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En mijn laatste kans van dit jaar om het te zien
Nee, dat heb ik van het weekend al gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat vanavond zo hard zuipen dat je pas 1 januari weer wakker gaat worden?
Da's veel leuker dan naar de tv kijken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik van het weekend al gedaan
Morgenochtend heeeel vroeg vertrekken we met de auto naar Tjechie om daar O&N te vieren
Hoi Yuri.quote:
In Tsjechiė zijn zat leuke meiden, je moet er alleen vaak wel flink voor betalen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
Zoek je wel een leuke meid uit om mee te gaan douchen?
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Tsjechiė zijn zat leuke meiden, je moet er alleen vaak wel flink voor betalen...
In Tjechie hebben ze ook TV's hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's veel leuker dan naar de tv kijken.![]()
Zoek je wel een leuke meid uit om mee te gaan douchen?
Met NL3 in het zenderpakket?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Tjechie hebben ze ook TV's hoor
Dat dan weer nietquote:
Welke lokale drankjes gaan jullie gebruiken om een kater te kweken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dan weer niet
Vorig jaar hebben we de TV alleen voor de Wii gebruikt
Lokaal slechts wat pilsquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke lokale drankjes gaan jullie gebruiken om een kater te kweken?
"slechts" wat pils? Je zit dan toch in het gebied waar de pils "geboren" is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lokaal slechts wat pils
De rest hebben we een paar weken geleden in Belgie gehaald
Vandaar de "quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"slechts" wat pils? Je zit dan toch in het gebied waar de pils "geboren" is.
Ik ben nu een beetje jaloers op je.quote:
Mwoah, jij zat in Schotlandquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje jaloers op je.
De laatste keer heb ik maar één glas lokaal gebrouwen lekkers op.quote:
Pak je klamboe dan maar vast in.quote:Ik schijn deze vakantie voor het eerst in mijn leven te gaan skiien![]()
En er zijn plannen om volgend jaar in de zomer naar Finland te gaan en een paar dagen hiken.
Schots bier vind ik dan over het algemeen ook helemaal niet lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
De laatste keer heb ik maar één glas lokaal gebrouwen lekkers op.![]()
Ja ik vrees er ook voorquote:Pak je klamboe dan maar vast in.
Importbier staat daar dan ook op #1.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schots bier vind ik dan over het algemeen ook helemaal niet lekker
Maar helaas wel noodzakelijk als je in de zomer naar Finland gaat.quote:Ja ik vrees er ook voor
Alhoewel een klamboe in een tent wellicht niet handig is.
Dat begrijp ik heel goedquote:
Ja ik denk het ookquote:Maar helaas wel noodzakelijk als je in de zomer naar Finland gaat.
quote:Kijk anders even in het schuurtje van wat oudere familieleden van je. Daar staat misschien nog wel wat DDT. Dat doet het ook goed.
Wat ik dan weer niet begrijp is dat Foster de bestseller is.quote:
Deet doet het idd ook goed. En ruikt ook iets lekkerder dan DDT.quote:
Ik heb wel Autan Deet gel gehad vorig jaar, dat werkte ook fantastisch
is daar een malaria uitbraak waar ik niks van wist of stikt het daar gewoon heel erg van de muggen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
Pak je klamboe dan maar vast in.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je die vlaamsche stoofpot nog? Die staat nu weer op
En de rest lag nog in de vriezer en die gaat vannacht mee
Het laatste.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is daar een malaria uitbraak waar ik niks van wist of stikt het daar gewoon heel erg van de muggen?
Finland is eigenlijk net een toendra. Veel sneeuw en ijs en richting/in de zomer dooit het en wordt veel moerasachtig gebied. Muggen leggen eitjes in water. Dus 1+1quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is daar een malaria uitbraak waar ik niks van wist of stikt het daar gewoon heel erg van de muggen?
Mijn collega's en ik. Ik ben aan 't werk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Wie zijn we?
Weet je hoe raar dit klinkt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn collega's en ik. Ik ben aan 't werk.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Weet je hoe raar dit klinkt?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik krijg op dit moment dan ook geen wedde maar een aanwezigheids premie.
Heb je nog kerst gevierd met familie dan of niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik krijg op dit moment dan ook geen wedde maar een aanwezigheids premie.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nog kerst gevierd met familie dan of niet?
Ja...en dan ook nog eens FP-nieuwsquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Aan dood ontsnapt bij lawinepijl (foto's)
Ja, superkut als dit je overkomt natuurlijk, maar om nou te zeggen aan de dood ontsnapt
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is dan weer zo debiel: http://www.cnn.com/2009/C(...)y.slaying/index.html
iddquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...en dan ook nog eens FP-nieuws
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
We gaan naar de vreetschuur voor ons kerstdiner. Tot straks.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie hoeven niet meer te kijken naar De Fabeltjeskrant op RTL4. Ik heb Zoef de Haas namelijk net op zitten eten.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
En ik had de mazzel dat er een aantal aan tafel geen Zoef lust.
Lekkere hapjes! Smikkelen en smullen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie hoeven niet meer te kijken naar De Fabeltjeskrant op RTL4. Ik heb Zoef de Haas namelijk net op zitten eten.
Kun je niet beter de slee pakken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er weer vandoor, als t tenminste nu stopt met regenen,k moet een stukje fietsen naar vrienden en dan ff lekker een biertje doen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |