Neen. Alle religies maken herrie. Is het niet op de ene dag, dan wel op de andere dag. Zout op met die zooi. Doe het eens in stilte dan??? Of is dat teveel gevraagd voor de mensen die prediken: heb uw naaste lief?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
dus vanwege één christelijke traditie die je niet aanstaat zijn ALLE religies stom?
Dat is per definitie een feit.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
dus vanwege één christelijke traditie die je niet aanstaat zijn ALLE religies stom?
Natuurlijk zijn religies stom.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Paganisten maken geen herrie..quote:Op donderdag 24 december 2009 23:01 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Neen. Alle religies maken herrie. Is het niet op de ene dag, dan wel op de andere dag. Zout op met die zooi. Doe het eens in stilte dan??? Of is dat teveel gevraagd voor de mensen die prediken: heb uw naaste lief?
Ja, pffffffff, een kerk in Emmen.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef Rekkie het volgende:
Ik woon 100 meter van een kerk, nooit last van.
Je zal wel ontzettend zeikerig moeten zijn om daar een topic over te openen.
Christelijk, maar dan 1x per jaar? Of gewoon doof van al die religieuze herrie waardoor je het gewoonweg al niet meer hoort? Ja das ook een manier om van het gejengel af te komen. Of heb je gewoon een goed geisoleerd huis misschien?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef Rekkie het volgende:
Ik woon 100 meter van een kerk, nooit last van.
Je zal wel ontzettend zeikerig moeten zijn om daar een topic over te openen.
Jubelend van vreugde!!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:04 schreef 77K739 het volgende:
Ik sluit me bij deze aan bij het Aarskaboutertjes geloof... laat den kringspieren klinken !!!
Mijn dank is groot. Christelijke idioten....quote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef hexenwind het volgende:
Je intelligentie baserende op je schrijfstijl en uitspraken acht ik het niet vreemd dat jij met deze vragen loopt.
Ik wens jou enorm veel succes toe...
Tief op. Heeft niets met eerste te maken. Gewoon lekkah die klote klokken alle touwtjes van doorknippen, zeg ik....quote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef Ensaf het volgende:
Wie was er eerst, die kerk of jij?
Die kerk.
Dus zeur niet.
Ik dacht tot 2200 uur? WTF? Waarom moet de kerk daar weer een uitzondering op zijn?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:07 schreef Rookert het volgende:
Tot 23 uur mag je 45dB geluid maken.![]()
Bij elke 3 dB wordt het geluid 2x zo hard
WHAAAAAAAAAAAAAAA!!! ik word er gek van...quote:
Lief Kaboutertje,quote:Op donderdag 24 december 2009 23:09 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. Christelijke idioten....
Tief op met dat gejengel. Nogmaals, belijd je geloof in stilte. Klaar.
Je weet toch zelf ook wel dat je naar die stinkmis toe moet omdat je anders door het dorp waar je in woont niet meer bij "tha posse" hoort? Waarom moeten die klokken daar weer onderdeel van uitmaken?
Liep jezus met een gigantisch klokkenspel te spelen of wat? NEE!!
Neen. Want eenmaal wakker is wakker. Ik ga wel weer werken en satanische teksten op de auto's bij de kerken spuiten.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:09 schreef koffiekoek het volgende:
Je had nu allang weer in slaap kunnen zijn
Ik las 'slokdarmkanker'.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:59 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
SLOTTERAKKER
Als het niet harder is dan 45 dB en niet in strijd is met de maatschappelijke betamelijkheid enzo waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 23:12 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Ik dacht tot 2200 uur? WTF? Waarom moet de kerk daar weer een uitzondering op zijn?
Dus als ik 10KW speakers buiten neerzet en ik ga de hele dag vanaf 6 uur sochtends mijn Aarkabouterisme ten toon spreiden, dan mag dat gewoon?
Fijn! Meteen doen!
GRRRROMM!!! Houd je mond! Geef mn pilletjes!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:13 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Lief Kaboutertje,
Jij weerlegt je problemen. Jouw probleem is niet de kerk, maar het feit dat jij per se ergens bij wilt horen en daarom maar dingen moet doen tegen je zin in. Dat probleem schep jij zelf. Waarom wil je zo graag bij "tha posse" horen die kennelijk je interesses enz. niet delen. Altijd maar dat moeten aanpassen aan de omgeving. Identiteit mensen... Identiteit. Je schrijft zelf dat je geen schaap wilt wezen. Wel... wees er dan ook geen!
quote:
Ok dus leeftijd is de voorwaarde van verdraagzaamheid ? Maw als ik overlast creëer maar ouder ben dan de mensen die er alst van hebben dan moeten ze hun smoel houden ??? ok duidelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef Ensaf het volgende:
Wie was er eerst, die kerk of jij?
Die kerk.
Dus zeur niet.
Puhuh!!! Pre-Recorded... dat mag wel. Daar heeft niemand last van.quote:
Cool. Ik ga kleuters in elkaar beuken gebaseerd op die reden.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef 77K739 het volgende:
[..]
Ok dus leeftijd is de voorwaarde van verdraagzaamheid ? Maw als ik overlast creëer maar ouder ben dan de mensen die er alst van hebben dan moeten ze hun smoel houden ??? ok duidelijk
Leuk ja, al zou het een treurig iets zijn voor de mensen voor wie het belangrijk is. Weet je; als je daadwerkelijk ergens zo'n hekel aan hebt en je niet de wil hebt, of het onvermogen hebt, om je daar heel eventjes aan aan te passen, ga dan gedurende die tijd lekker weg joh. Doe k ook met carnaval. Neem een vakantie naar een plek waar geen kerst is. Tsjernobyl of zo; daar zullen de kerkklokken niet luiden. Nog leerzaam ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:15 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
GRRRROMM!!! Houd je mond! Geef mn pilletjes!
En IK wil niet bij een posse horen, die mongolen die met die klokken aan het spelen zijn willen bij een clubje horen. Slappe halve garen. Kunnen we die gebouwen niet massaal op slot doen? En dan wat benzine er overheen sprenkelen en een lucifer erbij houden? Dan maken we nog veel mensen warm ook! Kijk.... das pas een mooie kerstgedachte!
Ey, screw die maatschappelijke betamelijkheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als het niet harder is dan 45 dB en niet in strijd is met de maatschappelijke betamelijkheid enzo waarschijnlijk
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]Jammer dat het 'Ere zij God' er niet tussen staat. Vind ik zelf de mooiste.
Mijn oren doen pijn als de klokken luidenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef griskay het volgende:
Mijn hart doet zo pijn als jullie zo praten...
't is nie eerlijk.... je doet het erom!!quote:
Voor straf ga je zonder eten naar bed. Het enige wat je krijgt is een tube MAYONAISE!! Zaanse mayonaise nog wel!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:19 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Leuk ja, al zou het een treurig iets zijn voor de mensen voor wie het belangrijk is. Weet je; als je daadwerkelijk ergens zo'n hekel aan hebt en je niet de wil hebt, of het onvermogen hebt, om je daar heel eventjes aan aan te passen, ga dan gedurende die tijd lekker weg joh. Doe k ook met carnaval. Neem een vakantie naar een plek waar geen kerst is. Tsjernobyl of zo; daar zullen de kerkklokken niet luiden. Nog leerzaam ook.
Een andere optie is ergens een kroeg in te duiken waar geen geluid van buiten komt.
Een andere optie is om je kabouter keeltje door te snijden en de sneeuw rood te kleuren. Of nee, dan hoor je over 4 dagen weer de klokken luiden en komt er een malgeklede betweter om je te besprenkelen met een WC-borstel. Dilemma's dillema's.
Ga muziek luisteren of zo
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:22 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
't is nie eerlijk.... je doet het erom!!
Thanks. Ik was helemaal vergeten dat ik vroeger al met strijkers bij de kerkdeur ging staan als die mensen daar binnen zaten.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:28 schreef hexenwind het volgende:
Ik ben niet gelovig nee. Al kan ik door opvoeding wel respect opbrengen voor anderen en het, voor zover daar sprake van is, verdragen. Je stoort je aan dingen die er niet toe doen of waar je in ieder geval makkelijk zelf iets aan kunt doen om te vermijden. Ik zie liever dat mensen nu in de kerk zitten met hun kinderen dan dat ze allemaal massaal naar de kroeg gaan om zich daar te bezuipen OMDAT HET KERST IS.
Jawel, mijn waarde vriend zwakzinnige. Toen jij je woning betrok wist je dat er een kerk in de buurt zat. Dan loop je risico op af en toe wat klokkenspel. Stel je dat niet op prijs, dan had je daar niet moeten gaan wonen. Die klokken luiden al decennia, die stoppen heus niet enkel omdat jou het niet aanstaat.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:11 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Tief op. Heeft niets met eerste te maken. Gewoon lekkah die klote klokken alle touwtjes van doorknippen, zeg ik....
Nee. Maar jij wel. En vanavond dus alleen ZAANSE MAYONAISEquote:Op donderdag 24 december 2009 23:28 schreef hexenwind het volgende:
Ik ben niet gelovig nee. Al kan ik door opvoeding wel respect opbrengen voor anderen en het, voor zover daar sprake van is, verdragen. Je stoort je aan dingen die er niet toe doen of waar je in ieder geval makkelijk zelf iets aan kunt doen om te vermijden. Ik zie liever dat mensen nu in de kerk zitten met hun kinderen dan dat ze allemaal massaal naar de kroeg gaan om zich daar te bezuipen OMDAT HET KERST IS.
Trouwens voor straf moet ik zonder eten naar bed? Lol. Jij gaat er vanuit dat ieder mens iedere dag eet?
![]()
Zeik niet. Troost me... gek.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jawel, mijn waarde vriend zwakzinnige. Toen jij je woning betrok wist je dat er een kerk in de buurt zat. Dan loop je risico op af en toe wat klokkenspel. Stel je dat niet op prijs, dan had je daar niet moeten gaan wonen. Die klokken luiden al decennia, die stoppen heus niet enkel omdat jou het niet aanstaat.
Stel je dus niet aan, en wees niet zo'n godsgruwelijke huillie.
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan nu toch niet slapen, lees het gewoon
quote:
Mattheüs 5:1-3quote:Op donderdag 24 december 2009 23:37 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Ok... shoot me...
I give up. Bitches.
TROOST ME DAN!!!
This is making me sleepy again....quote:Op donderdag 24 december 2009 23:41 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Mattheüs 5:1-3
En Jezus, de schare ziende, is geklommen op een berg, en als Hij nedergezeten was, kwamen Zijn discipelen tot Hem.
En Zijn mond geopend hebbende, leerde Hij hen, zeggende:
Zalig zijn de armen van geest; want hunner is het Koninkrijk der hemelen.
Eeehm, jij opent een topic en daarmee val jij ons lastig.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:58 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Klacht: waarom vinden mensen die een religie aanhangen het altijd nodig om te pas en te onpas andere mensen lastig te vallen met hun idioterie? Dat doen atheisten en agnosten toch ook niet?
Wat een onzin, als ik oerkreten van geluk ga uiten hoort heel Nederland mequote:Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paganisten maken geen herrie..
Dat bedacht ik me inderdaad ook, dat we soms ook best lawaaïg kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wat een onzin, als ik oerkreten van geluk ga uiten hoort heel Nederland me
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Jawel, dat doen ze wel. Zie dit topic.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:58 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Klacht: waarom vinden mensen die een religie aanhangen het altijd nodig om te pas en te onpas andere mensen lastig te vallen met hun idioterie? Dat doen atheisten en agnosten toch ook niet?
Gelukkig liggen moskees achteraf op industriegebieden.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:01 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Neen. Alle religies maken herrie. Is het niet op de ene dag, dan wel op de andere dag. Zout op met die zooi. Doe het eens in stilte dan??? Of is dat teveel gevraagd voor de mensen die prediken: heb uw naaste lief?
Wat doe je dan ook om 23u in bed?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:58 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Lig ik net ff lekker op bed, met oogjes die beginnen dicht te zakken........ eindelijk. Heerlijk.
Wat denk je?
BEGINNEN DIE christelijke debielen weer met hun klokkenspel te spelen!! WTF? dat is toch niet normaal meer man om 2300 uur 's avonds?! Een staaf onstabiel dynamiet in die klokken plakken, dan slaat ie 1x en dan is het over!!
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:58 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Dat doen atheisten en agnosten toch ook niet?
Totally true. Plus genieten van het leven mag best met een beetje geluidquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me inderdaad ook, dat we soms ook best lawaaïg kunnen zijn![]()
Maar het is meer vanuit jezelf en minder KIJK ONS
Waar woon je? Dan kom ik dat ff bij je voor de deur doen. Deal?quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Totally true. Plus genieten van het leven mag best met een beetje geluid.
^^
Geef me je adres, dan kom ik met een megafoon voor de deur de tekst uit dit topic aan je opdragen. Pas DAN kun je een dergelijk vergelijk trekken. Of maak ik je wakker met deze tekst?quote:Op vrijdag 25 december 2009 08:21 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Jawel, dat doen ze wel. Zie dit topic.
Bult gezeik om niks.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:36 schreef Aarskaboutertje het volgende:
ok, ik ga nog ff een keertje terughappen
2300 uur in bed? Werk -> wijn, oogjes dicht. Lekkerrrrr lekkerrrrrrrr.... alcoholist in de dop dacht ik te kunnen worden. TOTDAT die achterlijken verderop het nodig vonden om met hun klok en hamerspel te gaan spelen. En zondag weer natuurlijk want je moet al die dementen er om een uurtje of half tien toch wel aan helpen herinneren dat ze naar dat ene grote gebouw heen moeten.
Ik geloof alleen in mezelf. En ik ga ook niet op zondagochtend of wanneer het mij uitkomt met een berg blikjes aan mn trekhaak door de stad rijden. Of ergens bij een grote flat staan en om 7 uur 's ochtends met pannen en potten gaan lopen rammelen. Hoewel ik wel vind ik dat ook ik daar recht op heb om de hele simpele reden dat mijn geloof in mezelf me dat opdraagt. Flikker toch een eind op met je idiotereligie. Touw op. Atheisten doen dat niet, dat er mongolen rondlopen die zich als een dwaas gedragen onder naam van het atheisme kan ik niets aan doen. Dat zijn geen atheisten, dat zijn mongolen. Klaar. Maar die fucking christelijken houden maar niet op, en die debiele moslims ook niet. Waarom is het nodig om dat te doen dan??????? Leg het me eens uit. Wat voor nut heeft het. Mensen kunnen in hun agenda kijken, mensen kunnen een alarm zetten, etc etc. Dus een waarschuwende functie heeft het niet meer. Dat was het doel voor zover ik weet vroeger altijd. Nou, ga met je tijd mee stelletje ouwe standbeelden. Of laat mij ook lekker doen wat ik wil... en wereld, berg je dan maar...
Luister: dat er hypocrieten zijn die de kerk in gaan 1x per jaar, ok, prima. Moet je lekker helemaal zelf weten. Ik hoop serieus dat het er gezellig is voor iedereen. En dat ze een beetje meer schenken dan 10ml en een kruimel brood anders kan je echt beter de kroeg gezelliger aankleden en gewoon daarheen gaan.![]()
En wat is dat toch? Op zondag wordt er niet gewerkt want dan zitten alle mongolen in de kerk. Toch? Yep. Maar op diezelfde zondag zie je diezelfde religidioten wel na 4en ff snel bij de appie naar binnen glippen om wat brood te halen. Wees dan ook consequent en verhonger als je te stom bent om op 1 van de andere 6 dagen je boodschappen te halen. En als je dan toch zo gelovig bent dat je de rest van de wereld structureel wilt kwellen met dat kattengejank uit de moskee of het bellengeklingel uit de kerktoren, wees dan ook zo consequent om je geloof te volgen: op zondag mag er niet gewerkt worden, ga dan ook geen gebruik maken van de diensten en producten van mensen die op zondag zondaars zijn*
*vanzelfsprekend geldt hiervoor de uitzondering dat dat WEL mag als je daarna even terug de kerk in gaat en berouw toont en dat soort onzin. Dan is alles weer goed.
Zo is alcoholist worden ook niet leuk meer.... natuurlijk.
Als mensen je uitlullen snel zeggen dat ze aan het happen zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 08:13 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Ik ben dubbelposts zo ondertussen meer dan zat
En mensen die serieus happen...![]()
En ik begrijp best dat de kerk 1x in de week zn klokken moet luiden, en met kerst een keer extra, los van het uurwerk gezien dan: anders komt er helemaal niemand meer opdagen natuurlijk.![]()
Noem jij dat uitlullen? Mwahaha, dan zou ik maar niet in de politiek gaan als ik jou was, of het bedrijfsleven for that matterquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als mensen je uitlullen snel zeggen dat ze aan het happen zijn.
Tuurlijk jongen.
Jij hebt gewoon gemerkt dat je het never nooit niet kan winnen van dat danscafé waarvan je eerst dacht dat je er geen last van zou hebben maar het je nu toch wel enigzins je keel uitkomt. En dan ga je tegen mij zeggen dat ik loop te zeiken...quote:Bult gezeik om niks.
Ik woon naast een danscafe en dat maakt herrie s'nachts, meerdere keren per week.
Irritant, maar ben er aan gewend.
Dat jij niet met wat gebeier om kan gaan, is jouw probleem.
Je hebt twee keuzes:
1. Je blijft er wonen en went eraan.
2. Je verhuist.
Ligt niet aan religies, maar aan jou, zeikerd eerste klas.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:23 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Noem jij dat uitlullen? Mwahaha, dan zou ik maar niet in de politiek gaan als ik jou was, of het bedrijfsleven for that matterMaar waarschijnlijk wordt je niet eens gekozen tot klassevertegenwoordiger in groep 3, weg is je ambitie
![]()
Je lult. Ik woon op nog geen halve kilometer van een kerk, en ik heb er totaal geen last van. Onmogelijk dus dat jij op een kilometer afstand niet in slaap komt van een ander klokkenspel dan die van je holmaat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:23 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Noem jij dat uitlullen? Mwahaha, dan zou ik maar niet in de politiek gaan als ik jou was, of het bedrijfsleven for that matterMaar waarschijnlijk wordt je niet eens gekozen tot klassevertegenwoordiger in groep 3 met jouw definitie van "uitlullen" dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Ennnnnn... weg is je ambitie
![]()
[..]
Jij hebt gewoon gemerkt dat je het never nooit niet kan winnen van dat danscafé waarvan je eerst dacht dat je er geen last van zou hebben maar het je nu toch wel enigzins je keel uitkomt. En dan ga je tegen mij zeggen dat ik loop te zeiken...![]()
Maaarrrr... gelukkig verdwijnen er steeds meer kerken in NL. Niet omdat kerken zo lastig zijn, maar de mensen die ernaartoe gaan wel. Danscafé's komen er gelukkig wel steeds meer bij, die mensen worden pas irritant als er veel gedronken is. Maar dan nog.... ìk ben niet zo dom dat ik er vlak naast ga wonen![]()
Enneh... die kerk heh, die staat meer dan een kilometer verder, hemelsbreed. Dus dat is geen vergelijk met een danscafé wat je 2 huizen verder al niet meer hoort OF waarvan je weet dat je er last van gaat hebben. Die kerk moet gewoon een dikke laag purschuim om zn klokjes heendoen, zodat die ondingen binnen nog lekker te horen zijn, en de buitenwereld nergens last van heeft.
Alle religies zijn aan hun basis, per definitie dom. Je zou het zelfs kunnen gebruiken in een zin. DAMN dat was niet zo slim. Dat was heel erg religie.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Stoer man.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alle religies zijn aan hun basis, per definitie dom. Je zou het zelfs kunnen gebruiken in een zin. DAMN dat was niet zo slim. Dat was heel erg religie.
Anyway, als ze dat in mijn wijk zouden flikken zou ik die kerk echt het leven zuur maken op zoveel fucking manieren... en ik heb een kerk in de wijk maar die mag geen klokken hebben. Nu het parkeer probleem nog...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alle religies zijn aan hun basis, per definitie dom. Je zou het zelfs kunnen gebruiken in een zin. DAMN dat was niet zo slim. Dat was heel erg religie.
Anyway, als ze dat in mijn wijk zouden flikken zou ik die kerk echt het leven zuur maken op zoveel fucking manieren... en ik heb een kerk in de wijk maar die mag geen klokken hebben. Nu het parkeer probleem nog...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |