abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76035516
Lig ik net ff lekker op bed, met oogjes die beginnen dicht te zakken........ eindelijk. Heerlijk.
Wat denk je?
BEGINNEN DIE christelijke debielen weer met hun klokkenspel te spelen!! WTF? dat is toch niet normaal meer man om 2300 uur 's avonds?! Een staaf onstabiel dynamiet in die klokken plakken, dan slaat ie 1x en dan is het over!!

Net alsof de mensen die van plan waren naar een kerstmis te gaan het opeens zouden vergeten, 10 minuten voor tijd....

Klacht: waarom vinden mensen die een religie aanhangen het altijd nodig om te pas en te onpas andere mensen lastig te vallen met hun idioterie? Dat doen atheisten en agnosten toch ook niet? Ik vind het nogal asociaal om elke morgen of wanneer dan ook te gaan lopen bleren als een gecastreerde kat omdat er gebeden moet worden. Zo ook dat gejengel van die kloteklokken. En zo zijn er veel meer storende factoren aanwezig in religies. Flikker toch een keer op man! Belijd je geloof in stilte!!!!!!!!

Ik ga toch ook niet de hele dag winden laten omdat ik in Aarskaboutertjes geloof?! Goddamnit!
Nou... wacht maar... dat is per 1 januari anders. Ik start een nieuwe religie. Je mag de hele dag scheten laten. En humanisme is vast onderdeel van het Aarskaboutergeloof. Hoe en waarom weet ik nog niet, maar ik kan binnen afzienbare tijd vast wel een kutexcuus verzinnen net als andere religies dat voor hun trieste gekeutel doen.

En nu wil ik slapen!! Zouden diezelfde mensendie nu de kerk inrollen met hun dronken rode wijnkop het prettig vinden als ik tijdens de kerstmis met mn reet bij de microfoon ga hangen en continue mijn Aarskabouterisme op hun loslaat? Hmmm?! Nee?!!!! Wel GODGLOEIENDEGLOEIENDE!!! Dus ZO moeilijk is het niet om te begrijpen dat je anderen met rust moet laten als je je klotegeloof zonodig moet beoefenen!!

Ik ga naar de kerk. De boel onderkakken. In dat kakdorp hier.....
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_76035533
Het is nog geen elf uur. Slotje.
Play hard, go pro.
  donderdag 24 december 2009 @ 22:58:42 #3
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_76035535
slotje
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_76035548
SLOTTERAKKER
pi_76035591
dus vanwege één christelijke traditie die je niet aanstaat zijn ALLE religies stom?
pi_76035601
Waarom een slotje? WTF heeft 2300 uur ermee te maken??? Vertel dat aan die christelijke kakkers die altijd een 20 minuten van te voren met die kloteklokken gaan lopen rammelen.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_76035610
Dikke props voor je story.
pi_76035634
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
dus vanwege één christelijke traditie die je niet aanstaat zijn ALLE religies stom?
Neen. Alle religies maken herrie. Is het niet op de ene dag, dan wel op de andere dag. Zout op met die zooi. Doe het eens in stilte dan??? Of is dat teveel gevraagd voor de mensen die prediken: heb uw naaste lief?
pi_76035647
quote:
Dat is per definitie een feit.
  donderdag 24 december 2009 @ 23:02:37 #10
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_76035651
quote:
Natuurlijk zijn religies stom.
pi_76035673
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:01 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Neen. Alle religies maken herrie. Is het niet op de ene dag, dan wel op de andere dag. Zout op met die zooi. Doe het eens in stilte dan??? Of is dat teveel gevraagd voor de mensen die prediken: heb uw naaste lief?
Paganisten maken geen herrie..
pi_76035686
Ik woon 100 meter van een kerk, nooit last van.

Je zal wel ontzettend zeikerig moeten zijn om daar een topic over te openen.
pi_76035693
Ik sluit me bij deze aan bij het Aarskaboutertjes geloof... laat den kringspieren klinken !!!
pi_76035713
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef Rekkie het volgende:

Ja, pffffffff, een kerk in Emmen.
pi_76035774
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef Rekkie het volgende:

Christelijk, maar dan 1x per jaar? Of gewoon doof van al die religieuze herrie waardoor je het gewoonweg al niet meer hoort? Ja das ook een manier om van het gejengel af te komen. Of heb je gewoon een goed geisoleerd huis misschien?
  donderdag 24 december 2009 @ 23:06:36 #16
273890 hexenwind
NEE! Ik lust geen mayonaise!
pi_76035786
Je intelligentie baserende op je schrijfstijl en uitspraken acht ik het niet vreemd dat jij met deze vragen loopt.

Ik wens jou enorm veel succes toe...
  donderdag 24 december 2009 @ 23:06:50 #17
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_76035794
Wie was er eerst, die kerk of jij?

Die kerk.

Dus zeur niet.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_76035804
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:04 schreef 77K739 het volgende:
Ik sluit me bij deze aan bij het Aarskaboutertjes geloof... laat den kringspieren klinken !!!
Jubelend van vreugde!!

Komt nu, o kohomt nu naar BEDDDDDDD(lehem)
pi_76035824
Tot 23 uur mag je 45dB geluid maken.

Bij elke 3 dB wordt het geluid 2x zo hard
pi_76035882
Je had nu allang weer in slaap kunnen zijn
pi_76035893
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef hexenwind het volgende:
Je intelligentie baserende op je schrijfstijl en uitspraken acht ik het niet vreemd dat jij met deze vragen loopt.

Ik wens jou enorm veel succes toe...
Mijn dank is groot. Christelijke idioten....
Tief op met dat gejengel. Nogmaals, belijd je geloof in stilte. Klaar.

Je weet toch zelf ook wel dat je naar die stinkmis toe moet omdat je anders door het dorp waar je in woont niet meer bij "tha posse" hoort? Waarom moeten die klokken daar weer onderdeel van uitmaken?

Liep jezus met een gigantisch klokkenspel te spelen of wat? NEE!!
pi_76035951
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef Ensaf het volgende:

Die kerk.

Dus zeur niet.
Tief op. Heeft niets met eerste te maken. Gewoon lekkah die klote klokken alle touwtjes van doorknippen, zeg ik....
pi_76035965
Meid, het is wat.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_76035992
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:07 schreef Rookert het volgende:
Tot 23 uur mag je 45dB geluid maken.

Bij elke 3 dB wordt het geluid 2x zo hard
Ik dacht tot 2200 uur? WTF? Waarom moet de kerk daar weer een uitzondering op zijn?

Dus als ik 10KW speakers buiten neerzet en ik ga de hele dag vanaf 6 uur sochtends mijn Aarkabouterisme ten toon spreiden, dan mag dat gewoon?

Fijn! Meteen doen!
pi_76036003
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:11 schreef marcodej het volgende:
Meid, het is wat.
WHAAAAAAAAAAAAAAA!!! ik word er gek van...
Waar zijn mn pilletjes?!!
  donderdag 24 december 2009 @ 23:13:25 #26
273890 hexenwind
pi_76036014
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:09 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Mijn dank is groot. Christelijke idioten....
Tief op met dat gejengel. Nogmaals, belijd je geloof in stilte. Klaar.

Je weet toch zelf ook wel dat je naar die stinkmis toe moet omdat je anders door het dorp waar je in woont niet meer bij "tha posse" hoort? Waarom moeten die klokken daar weer onderdeel van uitmaken?

Liep jezus met een gigantisch klokkenspel te spelen of wat? NEE!!
Lief Kaboutertje,

Jij weerlegt je problemen. Jouw probleem is niet de kerk, maar het feit dat jij per se ergens bij wilt horen en daarom maar dingen moet doen tegen je zin in. Dat probleem schep jij zelf. Waarom wil je zo graag bij "tha posse" horen die kennelijk je interesses enz. niet delen. Altijd maar dat moeten aanpassen aan de omgeving. Identiteit mensen... Identiteit. Je schrijft zelf dat je geen schaap wilt wezen. Wel... wees er dan ook geen!
pi_76036029
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:09 schreef koffiekoek het volgende:
Je had nu allang weer in slaap kunnen zijn
Neen. Want eenmaal wakker is wakker. Ik ga wel weer werken en satanische teksten op de auto's bij de kerken spuiten.
pi_76036038
quote:
Op donderdag 24 december 2009 22:59 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
SLOTTERAKKER
Ik las 'slokdarmkanker'.
  donderdag 24 december 2009 @ 23:14:43 #29
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_76036065
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:12 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Ik dacht tot 2200 uur? WTF? Waarom moet de kerk daar weer een uitzondering op zijn?

Dus als ik 10KW speakers buiten neerzet en ik ga de hele dag vanaf 6 uur sochtends mijn Aarkabouterisme ten toon spreiden, dan mag dat gewoon?

Fijn! Meteen doen!
Als het niet harder is dan 45 dB en niet in strijd is met de maatschappelijke betamelijkheid enzo waarschijnlijk
  donderdag 24 december 2009 @ 23:15:21 #31
273890 hexenwind
pi_76036067
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:14 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ik las 'slokdarmkanker'.
Die smiley heb jij gepast geplaatst.
pi_76036082
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:13 schreef hexenwind het volgende:

[..]

Lief Kaboutertje,

Jij weerlegt je problemen. Jouw probleem is niet de kerk, maar het feit dat jij per se ergens bij wilt horen en daarom maar dingen moet doen tegen je zin in. Dat probleem schep jij zelf. Waarom wil je zo graag bij "tha posse" horen die kennelijk je interesses enz. niet delen. Altijd maar dat moeten aanpassen aan de omgeving. Identiteit mensen... Identiteit. Je schrijft zelf dat je geen schaap wilt wezen. Wel... wees er dan ook geen!
GRRRROMM!!! Houd je mond! Geef mn pilletjes!
En IK wil niet bij een posse horen, die mongolen die met die klokken aan het spelen zijn willen bij een clubje horen. Slappe halve garen. Kunnen we die gebouwen niet massaal op slot doen? En dan wat benzine er overheen sprenkelen en een lucifer erbij houden? Dan maken we nog veel mensen warm ook! Kijk.... das pas een mooie kerstgedachte!
pi_76036090
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_76036098
religie is voor retards jeweetzelluf fuck jezus christus en nazareth jeweet
dan zeggen ze ik heb het licht gezien ik zeg IK OOK OPEN JE OGEN WANT IK DEED DE LAMP AAN VERREKTE MONGOOL!!!!!
pi_76036118
Mijn hart doet zo pijn als jullie zo praten...
pi_76036123
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef Ensaf het volgende:

Die kerk.

Dus zeur niet.
Ok dus leeftijd is de voorwaarde van verdraagzaamheid ? Maw als ik overlast creëer maar ouder ben dan de mensen die er alst van hebben dan moeten ze hun smoel houden ??? ok duidelijk
pi_76036128
pi_76036188
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef 77K739 het volgende:

[..]

Ok dus leeftijd is de voorwaarde van verdraagzaamheid ? Maw als ik overlast creëer maar ouder ben dan de mensen die er alst van hebben dan moeten ze hun smoel houden ??? ok duidelijk
Cool. Ik ga kleuters in elkaar beuken gebaseerd op die reden.

Ben alleen erg benauwd voor al die oude vandagen... wat gaan die met de jongere generaties doen als ze hier achter komen? Ik geloof niet dat ze ons zoveel schuldig zijn, eerder omgekeerd.... en sja, aangezien we ze nogal wat te kort laten komen vrees ik dat we morgenochtend dan allemaal kassiewijlen zijn...

HELP?!

*zoekt smiley van paniekerig rondrennende smurf*
  donderdag 24 december 2009 @ 23:19:53 #39
273890 hexenwind
pi_76036203
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:15 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

GRRRROMM!!! Houd je mond! Geef mn pilletjes!
En IK wil niet bij een posse horen, die mongolen die met die klokken aan het spelen zijn willen bij een clubje horen. Slappe halve garen. Kunnen we die gebouwen niet massaal op slot doen? En dan wat benzine er overheen sprenkelen en een lucifer erbij houden? Dan maken we nog veel mensen warm ook! Kijk.... das pas een mooie kerstgedachte!
Leuk ja, al zou het een treurig iets zijn voor de mensen voor wie het belangrijk is. Weet je; als je daadwerkelijk ergens zo'n hekel aan hebt en je niet de wil hebt, of het onvermogen hebt, om je daar heel eventjes aan aan te passen, ga dan gedurende die tijd lekker weg joh. Doe k ook met carnaval. Neem een vakantie naar een plek waar geen kerst is. Tsjernobyl of zo; daar zullen de kerkklokken niet luiden. Nog leerzaam ook.

Een andere optie is ergens een kroeg in te duiken waar geen geluid van buiten komt.

Een andere optie is om je kabouter keeltje door te snijden en de sneeuw rood te kleuren. Of nee, dan hoor je over 4 dagen weer de klokken luiden en komt er een malgeklede betweter om je te besprenkelen met een WC-borstel. Dilemma's dillema's.

Ga muziek luisteren of zo
pi_76036235
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:15 schreef Rookert het volgende:

[..]

Als het niet harder is dan 45 dB en niet in strijd is met de maatschappelijke betamelijkheid enzo waarschijnlijk
Ey, screw die maatschappelijke betamelijkheid.
Scheten of klokken? Maakt niet uit. Ik kies scheten anytime. En daarbij: ik mag mijn religie toch wel beoefenen? Zeker in dit verdraagzame multiculti land...............
  donderdag 24 december 2009 @ 23:21:29 #41
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_76036251
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:16 schreef marcodej het volgende:

[..]

Jammer dat het 'Ere zij God' er niet tussen staat. Vind ik zelf de mooiste.

pi_76036259
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef griskay het volgende:
Mijn hart doet zo pijn als jullie zo praten...
Mijn oren doen pijn als de klokken luiden
pi_76036274
pi_76036293
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:19 schreef hexenwind het volgende:

[..]

Leuk ja, al zou het een treurig iets zijn voor de mensen voor wie het belangrijk is. Weet je; als je daadwerkelijk ergens zo'n hekel aan hebt en je niet de wil hebt, of het onvermogen hebt, om je daar heel eventjes aan aan te passen, ga dan gedurende die tijd lekker weg joh. Doe k ook met carnaval. Neem een vakantie naar een plek waar geen kerst is. Tsjernobyl of zo; daar zullen de kerkklokken niet luiden. Nog leerzaam ook.

Een andere optie is ergens een kroeg in te duiken waar geen geluid van buiten komt.

Een andere optie is om je kabouter keeltje door te snijden en de sneeuw rood te kleuren. Of nee, dan hoor je over 4 dagen weer de klokken luiden en komt er een malgeklede betweter om je te besprenkelen met een WC-borstel. Dilemma's dillema's.

Ga muziek luisteren of zo
Voor straf ga je zonder eten naar bed. Het enige wat je krijgt is een tube MAYONAISE!! Zaanse mayonaise nog wel!

Jezus... ben jij gelovig ofzo en mocht je de kerk niet in?
  donderdag 24 december 2009 @ 23:25:36 #45
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_76036367
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:22 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

't is nie eerlijk.... je doet het erom!!
pi_76036392
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  donderdag 24 december 2009 @ 23:28:23 #47
273890 hexenwind
pi_76036452
Ik ben niet gelovig nee. Al kan ik door opvoeding wel respect opbrengen voor anderen en het, voor zover daar sprake van is, verdragen. Je stoort je aan dingen die er niet toe doen of waar je in ieder geval makkelijk zelf iets aan kunt doen om te vermijden. Ik zie liever dat mensen nu in de kerk zitten met hun kinderen dan dat ze allemaal massaal naar de kroeg gaan om zich daar te bezuipen OMDAT HET KERST IS.

Trouwens voor straf moet ik zonder eten naar bed? Lol. Jij gaat er vanuit dat ieder mens iedere dag eet?
pi_76036473
Gaan die mongolen zometeen nou weer met die rotklok zitten spelen als ze kerk uitgetrapt worden nadat hun geld weer is afgepakt? Of snappen ze dan opeens wel uit zichzelf dat ze ergens naartoe moeten??
pi_76036549
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:28 schreef hexenwind het volgende:
Ik ben niet gelovig nee. Al kan ik door opvoeding wel respect opbrengen voor anderen en het, voor zover daar sprake van is, verdragen. Je stoort je aan dingen die er niet toe doen of waar je in ieder geval makkelijk zelf iets aan kunt doen om te vermijden. Ik zie liever dat mensen nu in de kerk zitten met hun kinderen dan dat ze allemaal massaal naar de kroeg gaan om zich daar te bezuipen OMDAT HET KERST IS.
Thanks. Ik was helemaal vergeten dat ik vroeger al met strijkers bij de kerkdeur ging staan als die mensen daar binnen zaten.
Omdat het OUD EN NIEUW is. Respect.
En kinderen horen in hun nest te liggen rond deze tijd.
Dit is toch geen voorbeeld man.... en dat moet dan opvoeding heten. Ik noem het marteling.
  donderdag 24 december 2009 @ 23:31:09 #50
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_76036551
  donderdag 24 december 2009 @ 23:31:22 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76036554
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:11 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Tief op. Heeft niets met eerste te maken. Gewoon lekkah die klote klokken alle touwtjes van doorknippen, zeg ik....
Jawel, mijn waarde vriend zwakzinnige. Toen jij je woning betrok wist je dat er een kerk in de buurt zat. Dan loop je risico op af en toe wat klokkenspel. Stel je dat niet op prijs, dan had je daar niet moeten gaan wonen. Die klokken luiden al decennia, die stoppen heus niet enkel omdat jou het niet aanstaat.

Stel je dus niet aan, en wees niet zo'n godsgruwelijke huillie.
Laffe huichelaar
pi_76036568
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:28 schreef hexenwind het volgende:

Trouwens voor straf moet ik zonder eten naar bed? Lol. Jij gaat er vanuit dat ieder mens iedere dag eet?
Nee. Maar jij wel. En vanavond dus alleen ZAANSE MAYONAISE
pi_76036599
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jawel, mijn waarde vriend zwakzinnige. Toen jij je woning betrok wist je dat er een kerk in de buurt zat. Dan loop je risico op af en toe wat klokkenspel. Stel je dat niet op prijs, dan had je daar niet moeten gaan wonen. Die klokken luiden al decennia, die stoppen heus niet enkel omdat jou het niet aanstaat.

Stel je dus niet aan, en wees niet zo'n godsgruwelijke huillie.
Zeik niet. Troost me... gek.
Gloeiende gloeiende.... moet ik dan ook alles voorkauwen hiero?
  donderdag 24 december 2009 @ 23:32:26 #54
273890 hexenwind
pi_76036605
Kaboutertje,

In het kader van je topic zou ik graag een van mijn schrijfsels hier willen plaatsen. Misschien kun je je er iets bij voorstellen .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mystieke Ontwakening
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uit de verste verte klonk het geluid van helder engelen gezang. Een waas hing voor mijn ogen, terwijl mijn reukorganen werden geprikkeld door een mystieke geur. Ik dwaalde af naar een verlaten ondergrondse grot waar een of andere religieuze orde een van haar rituelen uitoefende. Er klonken woorden van bloed en verdriet - van eeuwigheid en vreugde. Het was een gevoel alsof ik zweefde tussen wolken welke vele mijlen hadden afgelegd - wolken die veel van deze wereld hadden mogen aanschouwen.

Ontwaakt werd ik, door een schel gerinkel. Met mijn hoofd lichtelijk knikkend, kwam ik terug in de harde realiteit. Althans, de houten bank waarop ik zat was nogal hard. Ik hoorde nog steeds het heldere engelen gezang, en voor mijn ogen hing nog steeds een drukkende waas. Door het opnieuw klinken van het schelle gerinkel, besefte ik mijn situatie. Begin deze week was een oom van mij overleden, en nu zaten we in een kerk om ons laatste eerbetoon aan hem te bewijzen. Voor mijn gevoel meer een eerbetoon aan de almachtige Dood.

Een oom welke ik tien jaar niet meer gesproken noch gezien had. Een oom welke in de vergetelheid was geraakt. Ik vroeg me af of er standaardmaten voor grafkisten bestonden, want volgens mijn herinneringen was mijn oom toch veel te lang om in de grafkist te passen welke ik voor mijn neus zag staan. De bloemen waren mooi, en zo was de gedachte hoe de een zijn dood de ander zijn brood kan zijn. Het schelle gerinkel klonk een derde maal en een stem sprak tot ons:

"Uit respect voor de Christelijke kerk - sta op, en ontvang het lichaam van Christus."

Terwijl ik in mezelf de grootste lol had in deze indoctrinerende woorden viel mij onmiddellijk het kuddegedrag op van de Christelijke religie. De lammeren in de eerste bank stonden op om hun lichaam van Christus te mogen ontvangen. Als een rits volgde hierna meteen de lammeren uit de tweede bank. Mijn plaats was in de derde bank. De personen naast me stonden al op en ik stond ook op, om mijn lichaam van Christus te mogen ontvangen. Als waggelende eenden liepen we richting de malgeklede betweter welke de lichamen van Christus uitdeelde.

Oog in oog stond ik met de pastoor welke mij een hostie wilde overhandigen. Terwijl hij enkele nutteloze woorden sprak, stak ik mijn twee handen 'nederig' op om het lichaam in ontvangst te mogen nemen. Op mijn handpalm stond nog een vage stempel van een geweldig blackmetal-concert van de avond ervoor. waar de muziek overweldigend was geweest, en het bier goed had gesmaakt. Onhandig als ik kan zijn liet ik de belichaming van Christus op de grond vallen, en alsof dit nog niet erg genoeg was ging ik er per ongeluk bovenop staan. De pastoor keek mij ontzet aan en reikte mij een tweede hostie aan. Met oprechte woorden heb ik toen slechts 1 'woord' gesproken:

"Heer, gij zijt niet waardig dat gij tot Mij komt!"

Omdat ik de rij waggelende eenden niet langer wou ophouden liep ik met een tevreden glimlach maar snel door naar mijn plek in de banken. Ik heb toen nog even mogen genieten van het engelengezang en de heerlijke geur. Er stond ons nog een fijne maaltijd te wachten op de koffietafel - geef mij maar kersenvlaai als de belichaming van een stevig ontbijt na een zware nacht stappen!

pi_76036629
Mag ik dat morgen lezen?
  donderdag 24 december 2009 @ 23:34:24 #56
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_76036677
pi_76036696
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:33 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Mag ik dat morgen lezen?
Je kan nu toch niet slapen, lees het gewoon
pi_76036703
pi_76036720
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:34 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je kan nu toch niet slapen, lees het gewoon
  donderdag 24 december 2009 @ 23:35:58 #60
273890 hexenwind
pi_76036731
Als ik zo nodig mayo moet eten kun jij ook wel even lezen.Voor wat hoort wat
  donderdag 24 december 2009 @ 23:35:59 #61
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_76036733
  donderdag 24 december 2009 @ 23:36:12 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76036742

Laten we met zijn allen een liedje tot onze Heer zingen, dat hij de ziel van onze misleidde vriend moge redden.
Laffe huichelaar
pi_76036780
Ok... shoot me...
I give up. Bitches.
TROOST ME DAN!!!
  donderdag 24 december 2009 @ 23:38:00 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76036816
Stel. Je. Niet. Aan.
Laffe huichelaar
pi_76036916
Timmmmmm.... Jij hebt een zwart hart man...
Ik ben diep teleurgesteld... En dat op kerst.
  donderdag 24 december 2009 @ 23:41:11 #66
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_76036936
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:37 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Ok... shoot me...
I give up. Bitches.
TROOST ME DAN!!!
Mattheüs 5:1-3

En Jezus, de schare ziende, is geklommen op een berg, en als Hij nedergezeten was, kwamen Zijn discipelen tot Hem.

En Zijn mond geopend hebbende, leerde Hij hen, zeggende:

Zalig zijn de armen van geest; want hunner is het Koninkrijk der hemelen.
pi_76037251
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:41 schreef Ensaf het volgende:

[..]

Mattheüs 5:1-3

En Jezus, de schare ziende, is geklommen op een berg, en als Hij nedergezeten was, kwamen Zijn discipelen tot Hem.

En Zijn mond geopend hebbende, leerde Hij hen, zeggende:

Zalig zijn de armen van geest; want hunner is het Koninkrijk der hemelen.
This is making me sleepy again....
Jij lievvv
  vrijdag 25 december 2009 @ 00:48:36 #68
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_76039397
quote:
Op donderdag 24 december 2009 22:58 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Klacht: waarom vinden mensen die een religie aanhangen het altijd nodig om te pas en te onpas andere mensen lastig te vallen met hun idioterie? Dat doen atheisten en agnosten toch ook niet?
Eeehm, jij opent een topic en daarmee val jij ons lastig.
Jij bent dus gelovig want atheïsten en agnosten zouden dit zeker niet doen.
pi_76040569
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Paganisten maken geen herrie..
Wat een onzin, als ik oerkreten van geluk ga uiten hoort heel Nederland me
pi_76040871
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 01:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Wat een onzin, als ik oerkreten van geluk ga uiten hoort heel Nederland me
Dat bedacht ik me inderdaad ook, dat we soms ook best lawaaïg kunnen zijn Maar het is meer vanuit jezelf en minder KIJK ONS
  vrijdag 25 december 2009 @ 02:00:48 #71
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_76041056
Is iemand de fout in de OP al opgevallen?

Of kan een sterretje ook door voor 2 letters?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 25 december 2009 @ 02:35:26 #72
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76041492
quote:

Dit dus.
Ben zelf een felle atheïst, maar ik gun mensen het van harte als ze een beter leven met elkaar hebben door religie. En dat gezeur van 'JA MAAR DE KERKKLOKKEN MAKEN MIJ ALTIJD WAKKER BOEHOEHOE ' ben ik ook wel zat langzamerhand.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  vrijdag 25 december 2009 @ 02:36:34 #73
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76041506
Edit. Dubbelpost.
  vrijdag 25 december 2009 @ 08:08:19 #74
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_76042769
quote:
pi_76042781
Ik ben dubbelposts zo ondertussen meer dan zat
En mensen die serieus happen...
En ik begrijp best dat de kerk 1x in de week zn klokken moet luiden, en met kerst een keer extra, los van het uurwerk gezien dan: anders komt er helemaal niemand meer opdagen natuurlijk.

[ Bericht 23% gewijzigd door Aarskaboutertje op 25-12-2009 08:28:35 ]
  vrijdag 25 december 2009 @ 08:21:40 #76
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_76042792
quote:
Klacht: waarom vinden mensen die een religie aanhangen het altijd nodig om te pas en te onpas andere mensen lastig te vallen met hun idioterie? Dat doen atheisten en agnosten toch ook niet?
Jawel, dat doen ze wel. Zie dit topic.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_76042888
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:01 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Gelukkig liggen moskees achteraf op industriegebieden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_76043888
quote:
Lig ik net ff lekker op bed, met oogjes die beginnen dicht te zakken........ eindelijk. Heerlijk.
Wat denk je?
BEGINNEN DIE christelijke debielen weer met hun klokkenspel te spelen!! WTF? dat is toch niet normaal meer man om 2300 uur 's avonds?! Een staaf onstabiel dynamiet in die klokken plakken, dan slaat ie 1x en dan is het over!!
Wat doe je dan ook om 23u in bed?
Take on the situation, but not the torment ...
  vrijdag 25 december 2009 @ 10:50:39 #79
284531 AFG_Boy94
Afghaanse jongen dus.
pi_76044034
quote:
Dat doen atheisten en agnosten toch ook niet?
× 999999999999999999999999. Maar toch wel een terechte klacht.
pi_76044088
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dat bedacht ik me inderdaad ook, dat we soms ook best lawaaïg kunnen zijn Maar het is meer vanuit jezelf en minder KIJK ONS
Totally true. Plus genieten van het leven mag best met een beetje geluid .
^^
pi_76044913
ok, ik ga nog ff een keertje terughappen
2300 uur in bed? Werk -> wijn, oogjes dicht. Lekkerrrrr lekkerrrrrrrr.... alcoholist in de dop dacht ik te kunnen worden. TOTDAT die achterlijken verderop het nodig vonden om met hun klok en hamerspel te gaan spelen. En zondag weer natuurlijk want je moet al die dementen er om een uurtje of half tien toch wel aan helpen herinneren dat ze naar dat ene grote gebouw heen moeten.

Ik geloof alleen in mezelf. En ik ga ook niet op zondagochtend of wanneer het mij uitkomt met een berg blikjes aan mn trekhaak door de stad rijden. Of ergens bij een grote flat staan en om 7 uur 's ochtends met pannen en potten gaan lopen rammelen. Hoewel ik wel vind ik dat ook ik daar recht op heb om de hele simpele reden dat mijn geloof in mezelf me dat opdraagt. Flikker toch een eind op met je idiotereligie. Touw op. Atheisten doen dat niet, dat er mongolen rondlopen die zich als een dwaas gedragen onder naam van het atheisme kan ik niets aan doen. Dat zijn geen atheisten, dat zijn mongolen. Klaar. Maar die fucking christelijken houden maar niet op, en die debiele moslims ook niet. Waarom is het nodig om dat te doen dan??????? Leg het me eens uit. Wat voor nut heeft het. Mensen kunnen in hun agenda kijken, mensen kunnen een alarm zetten, etc etc. Dus een waarschuwende functie heeft het niet meer. Dat was het doel voor zover ik weet vroeger altijd. Nou, ga met je tijd mee stelletje ouwe standbeelden. Of laat mij ook lekker doen wat ik wil... en wereld, berg je dan maar...

Luister: dat er hypocrieten zijn die de kerk in gaan 1x per jaar, ok, prima. Moet je lekker helemaal zelf weten. Ik hoop serieus dat het er gezellig is voor iedereen. En dat ze een beetje meer schenken dan 10ml en een kruimel brood anders kan je echt beter de kroeg gezelliger aankleden en gewoon daarheen gaan.

En wat is dat toch? Op zondag wordt er niet gewerkt want dan zitten alle mongolen in de kerk. Toch? Yep. Maar op diezelfde zondag zie je diezelfde religidioten wel na 4en ff snel bij de appie naar binnen glippen om wat brood te halen. Wees dan ook consequent en verhonger als je te stom bent om op 1 van de andere 6 dagen je boodschappen te halen. En als je dan toch zo gelovig bent dat je de rest van de wereld structureel wilt kwellen met dat kattengejank uit de moskee of het bellengeklingel uit de kerktoren, wees dan ook zo consequent om je geloof te volgen: op zondag mag er niet gewerkt worden, ga dan ook geen gebruik maken van de diensten en producten van mensen die op zondag zondaars zijn*

*vanzelfsprekend geldt hiervoor de uitzondering dat dat WEL mag als je daarna even terug de kerk in gaat en berouw toont en dat soort onzin. Dan is alles weer goed.

Zo is alcoholist worden ook niet leuk meer.... natuurlijk.
pi_76044957
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 10:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Totally true. Plus genieten van het leven mag best met een beetje geluid .
^^
Waar woon je? Dan kom ik dat ff bij je voor de deur doen. Deal?
pi_76045069
Volgend jaar verwacht ik gewoon dat al die religieuze malloten op zn aller allerminst ff een beetje lekkere chocolademousse komen brengen van te voren. Als goedmakertje.
pi_76045104
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 08:21 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Jawel, dat doen ze wel. Zie dit topic.
Geef me je adres, dan kom ik met een megafoon voor de deur de tekst uit dit topic aan je opdragen. Pas DAN kun je een dergelijk vergelijk trekken. Of maak ik je wakker met deze tekst?
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:24:13 #85
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_76052397
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:36 schreef Aarskaboutertje het volgende:
ok, ik ga nog ff een keertje terughappen
2300 uur in bed? Werk -> wijn, oogjes dicht. Lekkerrrrr lekkerrrrrrrr.... alcoholist in de dop dacht ik te kunnen worden. TOTDAT die achterlijken verderop het nodig vonden om met hun klok en hamerspel te gaan spelen. En zondag weer natuurlijk want je moet al die dementen er om een uurtje of half tien toch wel aan helpen herinneren dat ze naar dat ene grote gebouw heen moeten.

Ik geloof alleen in mezelf. En ik ga ook niet op zondagochtend of wanneer het mij uitkomt met een berg blikjes aan mn trekhaak door de stad rijden. Of ergens bij een grote flat staan en om 7 uur 's ochtends met pannen en potten gaan lopen rammelen. Hoewel ik wel vind ik dat ook ik daar recht op heb om de hele simpele reden dat mijn geloof in mezelf me dat opdraagt. Flikker toch een eind op met je idiotereligie. Touw op. Atheisten doen dat niet, dat er mongolen rondlopen die zich als een dwaas gedragen onder naam van het atheisme kan ik niets aan doen. Dat zijn geen atheisten, dat zijn mongolen. Klaar. Maar die fucking christelijken houden maar niet op, en die debiele moslims ook niet. Waarom is het nodig om dat te doen dan??????? Leg het me eens uit. Wat voor nut heeft het. Mensen kunnen in hun agenda kijken, mensen kunnen een alarm zetten, etc etc. Dus een waarschuwende functie heeft het niet meer. Dat was het doel voor zover ik weet vroeger altijd. Nou, ga met je tijd mee stelletje ouwe standbeelden. Of laat mij ook lekker doen wat ik wil... en wereld, berg je dan maar...

Luister: dat er hypocrieten zijn die de kerk in gaan 1x per jaar, ok, prima. Moet je lekker helemaal zelf weten. Ik hoop serieus dat het er gezellig is voor iedereen. En dat ze een beetje meer schenken dan 10ml en een kruimel brood anders kan je echt beter de kroeg gezelliger aankleden en gewoon daarheen gaan.

En wat is dat toch? Op zondag wordt er niet gewerkt want dan zitten alle mongolen in de kerk. Toch? Yep. Maar op diezelfde zondag zie je diezelfde religidioten wel na 4en ff snel bij de appie naar binnen glippen om wat brood te halen. Wees dan ook consequent en verhonger als je te stom bent om op 1 van de andere 6 dagen je boodschappen te halen. En als je dan toch zo gelovig bent dat je de rest van de wereld structureel wilt kwellen met dat kattengejank uit de moskee of het bellengeklingel uit de kerktoren, wees dan ook zo consequent om je geloof te volgen: op zondag mag er niet gewerkt worden, ga dan ook geen gebruik maken van de diensten en producten van mensen die op zondag zondaars zijn*

*vanzelfsprekend geldt hiervoor de uitzondering dat dat WEL mag als je daarna even terug de kerk in gaat en berouw toont en dat soort onzin. Dan is alles weer goed.

Zo is alcoholist worden ook niet leuk meer.... natuurlijk.
Bult gezeik om niks.
Ik woon naast een danscafe en dat maakt herrie s'nachts, meerdere keren per week.
Irritant, maar ben er aan gewend.
Dat jij niet met wat gebeier om kan gaan, is jouw probleem.
Je hebt twee keuzes:
1. Je blijft er wonen en went eraan.
2. Je verhuist.

Ligt niet aan religies, maar aan jou, zeikerd eerste klas.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:42:00 #86
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76053744
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 08:13 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Ik ben dubbelposts zo ondertussen meer dan zat
En mensen die serieus happen...
En ik begrijp best dat de kerk 1x in de week zn klokken moet luiden, en met kerst een keer extra, los van het uurwerk gezien dan: anders komt er helemaal niemand meer opdagen natuurlijk.
Als mensen je uitlullen snel zeggen dat ze aan het happen zijn.
Tuurlijk jongen.
pi_76059649
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:42 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Als mensen je uitlullen snel zeggen dat ze aan het happen zijn.
Tuurlijk jongen.
Noem jij dat uitlullen? Mwahaha, dan zou ik maar niet in de politiek gaan als ik jou was, of het bedrijfsleven for that matter Maar waarschijnlijk wordt je niet eens gekozen tot klassevertegenwoordiger in groep 3 met jouw definitie van "uitlullen" dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Ennnnnn... weg is je ambitie
quote:
Bult gezeik om niks.
Ik woon naast een danscafe en dat maakt herrie s'nachts, meerdere keren per week.
Irritant, maar ben er aan gewend.
Dat jij niet met wat gebeier om kan gaan, is jouw probleem.
Je hebt twee keuzes:
1. Je blijft er wonen en went eraan.
2. Je verhuist.

Ligt niet aan religies, maar aan jou, zeikerd eerste klas.
Jij hebt gewoon gemerkt dat je het never nooit niet kan winnen van dat danscafé waarvan je eerst dacht dat je er geen last van zou hebben maar het je nu toch wel enigzins je keel uitkomt. En dan ga je tegen mij zeggen dat ik loop te zeiken...
Maaarrrr... gelukkig verdwijnen er steeds meer kerken in NL. Niet omdat kerken zo lastig zijn, maar de mensen die ernaartoe gaan wel. Danscafé's komen er gelukkig wel steeds meer bij, die mensen worden pas irritant als er veel gedronken is. Maar dan nog.... ìk ben niet zo dom dat ik er vlak naast ga wonen Enneh... die kerk heh, die staat meer dan een kilometer verder, hemelsbreed. Dus dat is geen vergelijk met een danscafé wat je 2 huizen verder al niet meer hoort OF waarvan je weet dat je er last van gaat hebben. Die kerk moet gewoon een dikke laag purschuim om zn klokjes heendoen, zodat die ondingen binnen nog lekker te horen zijn, en de buitenwereld nergens last van heeft.

vrijdag 25 december 2009 @ 22:25:08 #88
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76059698
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:23 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Noem jij dat uitlullen? Mwahaha, dan zou ik maar niet in de politiek gaan als ik jou was, of het bedrijfsleven for that matter Maar waarschijnlijk wordt je niet eens gekozen tot klassevertegenwoordiger in groep 3, weg is je ambitie

Dan noem ik het iets zeggen waar jij geen antwoord op hebt en je dat gaat bestempelen als happen. Leuk ook dat je nu een compleet irrelevant antwoord geeft over wat ik wel en niet zou moeten doen later. Geeft echt een sterke draai aan je hele argument. Nee verbaal sterk ben je zeker niet jongen,
  vrijdag 25 december 2009 @ 22:28:51 #89
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76059804
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:23 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Noem jij dat uitlullen? Mwahaha, dan zou ik maar niet in de politiek gaan als ik jou was, of het bedrijfsleven for that matter Maar waarschijnlijk wordt je niet eens gekozen tot klassevertegenwoordiger in groep 3 met jouw definitie van "uitlullen" dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Ennnnnn... weg is je ambitie
[..]

Jij hebt gewoon gemerkt dat je het never nooit niet kan winnen van dat danscafé waarvan je eerst dacht dat je er geen last van zou hebben maar het je nu toch wel enigzins je keel uitkomt. En dan ga je tegen mij zeggen dat ik loop te zeiken...
Maaarrrr... gelukkig verdwijnen er steeds meer kerken in NL. Niet omdat kerken zo lastig zijn, maar de mensen die ernaartoe gaan wel. Danscafé's komen er gelukkig wel steeds meer bij, die mensen worden pas irritant als er veel gedronken is. Maar dan nog.... ìk ben niet zo dom dat ik er vlak naast ga wonen Enneh... die kerk heh, die staat meer dan een kilometer verder, hemelsbreed. Dus dat is geen vergelijk met een danscafé wat je 2 huizen verder al niet meer hoort OF waarvan je weet dat je er last van gaat hebben. Die kerk moet gewoon een dikke laag purschuim om zn klokjes heendoen, zodat die ondingen binnen nog lekker te horen zijn, en de buitenwereld nergens last van heeft.

Je lult. Ik woon op nog geen halve kilometer van een kerk, en ik heb er totaal geen last van. Onmogelijk dus dat jij op een kilometer afstand niet in slaap komt van een ander klokkenspel dan die van je holmaat.
Je stelt je dus nog steeds aan. Verder toont bovengequote vorm van ungefundeerd bashen idat je een zwakzinnige bent die zelf enkel groep drie op de school voor "speciale" kindjes kon halen. Dus ga maar snel wieberen.
Laffe huichelaar
  vrijdag 25 december 2009 @ 22:39:29 #90
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76060118
Oja, TS probeert populistisch te 'Gristen-bashen' om populair ( ) of Fok! te worden.
pi_76068914
quote:
Alle religies zijn aan hun basis, per definitie dom. Je zou het zelfs kunnen gebruiken in een zin. DAMN dat was niet zo slim. Dat was heel erg religie.

Anyway, als ze dat in mijn wijk zouden flikken zou ik die kerk echt het leven zuur maken op zoveel fucking manieren... en ik heb een kerk in de wijk maar die mag geen klokken hebben. Nu het parkeer probleem nog...
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 26 december 2009 @ 06:52:49 #92
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_76068951
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 06:19 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Alle religies zijn aan hun basis, per definitie dom. Je zou het zelfs kunnen gebruiken in een zin. DAMN dat was niet zo slim. Dat was heel erg religie.

Anyway, als ze dat in mijn wijk zouden flikken zou ik die kerk echt het leven zuur maken op zoveel fucking manieren... en ik heb een kerk in de wijk maar die mag geen klokken hebben. Nu het parkeer probleem nog...
Stoer man.
Ik wens je een dolfijne dag
  zaterdag 26 december 2009 @ 07:21:11 #93
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76068976
Spugen op geloof en religie is in. je doet dus weer lekker mee als een ekte schaap

[ Bericht 13% gewijzigd door Schenkstroop op 26-12-2009 08:33:52 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 26 december 2009 @ 08:26:44 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76069084
quote:

[..]

kusje op je bolletje. Ga nu maar weer spelen.
Laffe huichelaar
  zaterdag 26 december 2009 @ 08:32:40 #95
273890 hexenwind
pi_76069111
Zure lui
  zaterdag 26 december 2009 @ 10:33:12 #96
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_76070038
quote:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')