abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76035516
Lig ik net ff lekker op bed, met oogjes die beginnen dicht te zakken........ eindelijk. Heerlijk.
Wat denk je?
BEGINNEN DIE christelijke debielen weer met hun klokkenspel te spelen!! WTF? dat is toch niet normaal meer man om 2300 uur 's avonds?! Een staaf onstabiel dynamiet in die klokken plakken, dan slaat ie 1x en dan is het over!!

Net alsof de mensen die van plan waren naar een kerstmis te gaan het opeens zouden vergeten, 10 minuten voor tijd....

Klacht: waarom vinden mensen die een religie aanhangen het altijd nodig om te pas en te onpas andere mensen lastig te vallen met hun idioterie? Dat doen atheisten en agnosten toch ook niet? Ik vind het nogal asociaal om elke morgen of wanneer dan ook te gaan lopen bleren als een gecastreerde kat omdat er gebeden moet worden. Zo ook dat gejengel van die kloteklokken. En zo zijn er veel meer storende factoren aanwezig in religies. Flikker toch een keer op man! Belijd je geloof in stilte!!!!!!!!

Ik ga toch ook niet de hele dag winden laten omdat ik in Aarskaboutertjes geloof?! Goddamnit!
Nou... wacht maar... dat is per 1 januari anders. Ik start een nieuwe religie. Je mag de hele dag scheten laten. En humanisme is vast onderdeel van het Aarskaboutergeloof. Hoe en waarom weet ik nog niet, maar ik kan binnen afzienbare tijd vast wel een kutexcuus verzinnen net als andere religies dat voor hun trieste gekeutel doen.

En nu wil ik slapen!! Zouden diezelfde mensendie nu de kerk inrollen met hun dronken rode wijnkop het prettig vinden als ik tijdens de kerstmis met mn reet bij de microfoon ga hangen en continue mijn Aarskabouterisme op hun loslaat? Hmmm?! Nee?!!!! Wel GODGLOEIENDEGLOEIENDE!!! Dus ZO moeilijk is het niet om te begrijpen dat je anderen met rust moet laten als je je klotegeloof zonodig moet beoefenen!!

Ik ga naar de kerk. De boel onderkakken. In dat kakdorp hier.....
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_76035533
Het is nog geen elf uur. Slotje.
Play hard, go pro.
  donderdag 24 december 2009 @ 22:58:42 #3
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_76035535
slotje
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_76035548
SLOTTERAKKER
pi_76035591
dus vanwege één christelijke traditie die je niet aanstaat zijn ALLE religies stom?
pi_76035601
Waarom een slotje? WTF heeft 2300 uur ermee te maken??? Vertel dat aan die christelijke kakkers die altijd een 20 minuten van te voren met die kloteklokken gaan lopen rammelen.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_76035610
Dikke props voor je story.
pi_76035634
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
dus vanwege één christelijke traditie die je niet aanstaat zijn ALLE religies stom?
Neen. Alle religies maken herrie. Is het niet op de ene dag, dan wel op de andere dag. Zout op met die zooi. Doe het eens in stilte dan??? Of is dat teveel gevraagd voor de mensen die prediken: heb uw naaste lief?
pi_76035647
quote:
Dat is per definitie een feit.
  donderdag 24 december 2009 @ 23:02:37 #10
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_76035651
quote:
Natuurlijk zijn religies stom.
pi_76035673
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:01 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Neen. Alle religies maken herrie. Is het niet op de ene dag, dan wel op de andere dag. Zout op met die zooi. Doe het eens in stilte dan??? Of is dat teveel gevraagd voor de mensen die prediken: heb uw naaste lief?
Paganisten maken geen herrie..
pi_76035686
Ik woon 100 meter van een kerk, nooit last van.

Je zal wel ontzettend zeikerig moeten zijn om daar een topic over te openen.
pi_76035693
Ik sluit me bij deze aan bij het Aarskaboutertjes geloof... laat den kringspieren klinken !!!
pi_76035713
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef Rekkie het volgende:

Ja, pffffffff, een kerk in Emmen.
pi_76035774
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef Rekkie het volgende:

Christelijk, maar dan 1x per jaar? Of gewoon doof van al die religieuze herrie waardoor je het gewoonweg al niet meer hoort? Ja das ook een manier om van het gejengel af te komen. Of heb je gewoon een goed geisoleerd huis misschien?
  donderdag 24 december 2009 @ 23:06:36 #16
273890 hexenwind
NEE! Ik lust geen mayonaise!
pi_76035786
Je intelligentie baserende op je schrijfstijl en uitspraken acht ik het niet vreemd dat jij met deze vragen loopt.

Ik wens jou enorm veel succes toe...
  donderdag 24 december 2009 @ 23:06:50 #17
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_76035794
Wie was er eerst, die kerk of jij?

Die kerk.

Dus zeur niet.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_76035804
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:04 schreef 77K739 het volgende:
Ik sluit me bij deze aan bij het Aarskaboutertjes geloof... laat den kringspieren klinken !!!
Jubelend van vreugde!!

Komt nu, o kohomt nu naar BEDDDDDDD(lehem)
pi_76035824
Tot 23 uur mag je 45dB geluid maken.

Bij elke 3 dB wordt het geluid 2x zo hard
pi_76035882
Je had nu allang weer in slaap kunnen zijn
pi_76035893
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef hexenwind het volgende:
Je intelligentie baserende op je schrijfstijl en uitspraken acht ik het niet vreemd dat jij met deze vragen loopt.

Ik wens jou enorm veel succes toe...
Mijn dank is groot. Christelijke idioten....
Tief op met dat gejengel. Nogmaals, belijd je geloof in stilte. Klaar.

Je weet toch zelf ook wel dat je naar die stinkmis toe moet omdat je anders door het dorp waar je in woont niet meer bij "tha posse" hoort? Waarom moeten die klokken daar weer onderdeel van uitmaken?

Liep jezus met een gigantisch klokkenspel te spelen of wat? NEE!!
pi_76035951
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef Ensaf het volgende:
Wie was er eerst, die kerk of jij?

Die kerk.

Dus zeur niet.
Tief op. Heeft niets met eerste te maken. Gewoon lekkah die klote klokken alle touwtjes van doorknippen, zeg ik....
pi_76035965
Meid, het is wat.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_76035992
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:07 schreef Rookert het volgende:
Tot 23 uur mag je 45dB geluid maken.

Bij elke 3 dB wordt het geluid 2x zo hard
Ik dacht tot 2200 uur? WTF? Waarom moet de kerk daar weer een uitzondering op zijn?

Dus als ik 10KW speakers buiten neerzet en ik ga de hele dag vanaf 6 uur sochtends mijn Aarkabouterisme ten toon spreiden, dan mag dat gewoon?

Fijn! Meteen doen!
pi_76036003
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:11 schreef marcodej het volgende:
Meid, het is wat.
WHAAAAAAAAAAAAAAA!!! ik word er gek van...
Waar zijn mn pilletjes?!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')