Neen. Alle religies maken herrie. Is het niet op de ene dag, dan wel op de andere dag. Zout op met die zooi. Doe het eens in stilte dan??? Of is dat teveel gevraagd voor de mensen die prediken: heb uw naaste lief?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
dus vanwege één christelijke traditie die je niet aanstaat zijn ALLE religies stom?
Dat is per definitie een feit.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
dus vanwege één christelijke traditie die je niet aanstaat zijn ALLE religies stom?
Natuurlijk zijn religies stom.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Paganisten maken geen herrie..quote:Op donderdag 24 december 2009 23:01 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Neen. Alle religies maken herrie. Is het niet op de ene dag, dan wel op de andere dag. Zout op met die zooi. Doe het eens in stilte dan??? Of is dat teveel gevraagd voor de mensen die prediken: heb uw naaste lief?
Ja, pffffffff, een kerk in Emmen.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef Rekkie het volgende:
Ik woon 100 meter van een kerk, nooit last van.
Je zal wel ontzettend zeikerig moeten zijn om daar een topic over te openen.
Christelijk, maar dan 1x per jaar? Of gewoon doof van al die religieuze herrie waardoor je het gewoonweg al niet meer hoort? Ja das ook een manier om van het gejengel af te komen. Of heb je gewoon een goed geisoleerd huis misschien?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef Rekkie het volgende:
Ik woon 100 meter van een kerk, nooit last van.
Je zal wel ontzettend zeikerig moeten zijn om daar een topic over te openen.
Jubelend van vreugde!!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:04 schreef 77K739 het volgende:
Ik sluit me bij deze aan bij het Aarskaboutertjes geloof... laat den kringspieren klinken !!!
Mijn dank is groot. Christelijke idioten....quote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef hexenwind het volgende:
Je intelligentie baserende op je schrijfstijl en uitspraken acht ik het niet vreemd dat jij met deze vragen loopt.
Ik wens jou enorm veel succes toe...
Tief op. Heeft niets met eerste te maken. Gewoon lekkah die klote klokken alle touwtjes van doorknippen, zeg ik....quote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef Ensaf het volgende:
Wie was er eerst, die kerk of jij?
Die kerk.
Dus zeur niet.
Ik dacht tot 2200 uur? WTF? Waarom moet de kerk daar weer een uitzondering op zijn?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:07 schreef Rookert het volgende:
Tot 23 uur mag je 45dB geluid maken.![]()
Bij elke 3 dB wordt het geluid 2x zo hard
WHAAAAAAAAAAAAAAA!!! ik word er gek van...quote:
Lief Kaboutertje,quote:Op donderdag 24 december 2009 23:09 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. Christelijke idioten....
Tief op met dat gejengel. Nogmaals, belijd je geloof in stilte. Klaar.
Je weet toch zelf ook wel dat je naar die stinkmis toe moet omdat je anders door het dorp waar je in woont niet meer bij "tha posse" hoort? Waarom moeten die klokken daar weer onderdeel van uitmaken?
Liep jezus met een gigantisch klokkenspel te spelen of wat? NEE!!
Neen. Want eenmaal wakker is wakker. Ik ga wel weer werken en satanische teksten op de auto's bij de kerken spuiten.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:09 schreef koffiekoek het volgende:
Je had nu allang weer in slaap kunnen zijn
Ik las 'slokdarmkanker'.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:59 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
SLOTTERAKKER
Als het niet harder is dan 45 dB en niet in strijd is met de maatschappelijke betamelijkheid enzo waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 23:12 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Ik dacht tot 2200 uur? WTF? Waarom moet de kerk daar weer een uitzondering op zijn?
Dus als ik 10KW speakers buiten neerzet en ik ga de hele dag vanaf 6 uur sochtends mijn Aarkabouterisme ten toon spreiden, dan mag dat gewoon?
Fijn! Meteen doen!
GRRRROMM!!! Houd je mond! Geef mn pilletjes!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:13 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Lief Kaboutertje,
Jij weerlegt je problemen. Jouw probleem is niet de kerk, maar het feit dat jij per se ergens bij wilt horen en daarom maar dingen moet doen tegen je zin in. Dat probleem schep jij zelf. Waarom wil je zo graag bij "tha posse" horen die kennelijk je interesses enz. niet delen. Altijd maar dat moeten aanpassen aan de omgeving. Identiteit mensen... Identiteit. Je schrijft zelf dat je geen schaap wilt wezen. Wel... wees er dan ook geen!
quote:
Ok dus leeftijd is de voorwaarde van verdraagzaamheid ? Maw als ik overlast creëer maar ouder ben dan de mensen die er alst van hebben dan moeten ze hun smoel houden ??? ok duidelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef Ensaf het volgende:
Wie was er eerst, die kerk of jij?
Die kerk.
Dus zeur niet.
Puhuh!!! Pre-Recorded... dat mag wel. Daar heeft niemand last van.quote:
Cool. Ik ga kleuters in elkaar beuken gebaseerd op die reden.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef 77K739 het volgende:
[..]
Ok dus leeftijd is de voorwaarde van verdraagzaamheid ? Maw als ik overlast creëer maar ouder ben dan de mensen die er alst van hebben dan moeten ze hun smoel houden ??? ok duidelijk
Leuk ja, al zou het een treurig iets zijn voor de mensen voor wie het belangrijk is. Weet je; als je daadwerkelijk ergens zo'n hekel aan hebt en je niet de wil hebt, of het onvermogen hebt, om je daar heel eventjes aan aan te passen, ga dan gedurende die tijd lekker weg joh. Doe k ook met carnaval. Neem een vakantie naar een plek waar geen kerst is. Tsjernobyl of zo; daar zullen de kerkklokken niet luiden. Nog leerzaam ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:15 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
GRRRROMM!!! Houd je mond! Geef mn pilletjes!
En IK wil niet bij een posse horen, die mongolen die met die klokken aan het spelen zijn willen bij een clubje horen. Slappe halve garen. Kunnen we die gebouwen niet massaal op slot doen? En dan wat benzine er overheen sprenkelen en een lucifer erbij houden? Dan maken we nog veel mensen warm ook! Kijk.... das pas een mooie kerstgedachte!
Ey, screw die maatschappelijke betamelijkheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als het niet harder is dan 45 dB en niet in strijd is met de maatschappelijke betamelijkheid enzo waarschijnlijk
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]Jammer dat het 'Ere zij God' er niet tussen staat. Vind ik zelf de mooiste.
Mijn oren doen pijn als de klokken luidenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef griskay het volgende:
Mijn hart doet zo pijn als jullie zo praten...
't is nie eerlijk.... je doet het erom!!quote:
Voor straf ga je zonder eten naar bed. Het enige wat je krijgt is een tube MAYONAISE!! Zaanse mayonaise nog wel!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:19 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Leuk ja, al zou het een treurig iets zijn voor de mensen voor wie het belangrijk is. Weet je; als je daadwerkelijk ergens zo'n hekel aan hebt en je niet de wil hebt, of het onvermogen hebt, om je daar heel eventjes aan aan te passen, ga dan gedurende die tijd lekker weg joh. Doe k ook met carnaval. Neem een vakantie naar een plek waar geen kerst is. Tsjernobyl of zo; daar zullen de kerkklokken niet luiden. Nog leerzaam ook.
Een andere optie is ergens een kroeg in te duiken waar geen geluid van buiten komt.
Een andere optie is om je kabouter keeltje door te snijden en de sneeuw rood te kleuren. Of nee, dan hoor je over 4 dagen weer de klokken luiden en komt er een malgeklede betweter om je te besprenkelen met een WC-borstel. Dilemma's dillema's.
Ga muziek luisteren of zo
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:22 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
't is nie eerlijk.... je doet het erom!!
Thanks. Ik was helemaal vergeten dat ik vroeger al met strijkers bij de kerkdeur ging staan als die mensen daar binnen zaten.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:28 schreef hexenwind het volgende:
Ik ben niet gelovig nee. Al kan ik door opvoeding wel respect opbrengen voor anderen en het, voor zover daar sprake van is, verdragen. Je stoort je aan dingen die er niet toe doen of waar je in ieder geval makkelijk zelf iets aan kunt doen om te vermijden. Ik zie liever dat mensen nu in de kerk zitten met hun kinderen dan dat ze allemaal massaal naar de kroeg gaan om zich daar te bezuipen OMDAT HET KERST IS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |