Met onze echte namen is het al een stuk minderquote:Op donderdag 24 december 2009 23:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Een score van 91% We wisten het wel
Dat begin vind ik zo mooooooiquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Een score van 91% We wisten het wel
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Met onze echte namen is het al een stuk minder
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:38 schreef miieejj het volgende:
werkt gerard ook kx radio van rob stenders ?
Grappig..quote:Op donderdag 24 december 2009 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vrijdag van 13:00 tot 14:00. Podcasts te downloaden via KX site.
EkStra Weekend ROELS!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
Grappig..
Net zo leuk als de arbeidsvitaminen en ekstra weekend ??
Leuker, want hij kan helemaal los gaan qua muziekkeuzequote:Op donderdag 24 december 2009 23:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
Grappig..
Net zo leuk als de arbeidsvitaminen en ekstra weekend ??
Ik nietquote:Op donderdag 24 december 2009 23:42 schreef Qunix het volgende:
Damn... Veel te veel buffer.... Hebben jullie daar geen last van?
ik ga morgen wel zoeken,quote:Op donderdag 24 december 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leuker, want hij kan helemaal los gaan qua muziekkeuze. Luister maar es een aflevering.
67%quote:Op donderdag 24 december 2009 23:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Laten we je achternaam maar niet invullen
Als we jouw achternaam er ook bijplakken. Ik weet die alleen van roel, dan krijg je een 23% scorequote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:42 schreef miieejj het volgende:
top ... mensen ik ga d'r weer vandoor .. goeijenMIDDAG
Die 67% was met beide achternamenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Als we jouw achternaam er ook bijplakken. Ik weet die alleen van roel, dan krijg je een 23% score.
Inderdaad,de laatste tijd vond ik 3fm een beetje Skyradio worden maardan met andere nummers.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:47 schreef borisz het volgende:
Voordeel van TOPSR is, een week alleen maar andere platen.. Moeten ze vaker doen
.
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed, nou SR is afgelopen ga ik het toch maar even vragen: Is het echt niemand opgevallen dat in de header in de OP Gerard Ekdom de snor van Giel ook op zn bovenlip gephotoshopt heeft zitten?
Khad de snor wel gezien en andere ook, maar ik had niet gezien dat je um van Giel gestolen hadquote:Op donderdag 24 december 2009 23:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed, nou SR is afgelopen ga ik het toch maar even vragen: Is het echt niemand opgevallen dat in de header in de OP Gerard Ekdom de snor van Giel ook op zn bovenlip gephotoshopt heeft zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |