67%quote:Op donderdag 24 december 2009 23:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Laten we je achternaam maar niet invullen
Als we jouw achternaam er ook bijplakken. Ik weet die alleen van roel, dan krijg je een 23% scorequote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:42 schreef miieejj het volgende:
top ... mensen ik ga d'r weer vandoor .. goeijenMIDDAG
Die 67% was met beide achternamenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Als we jouw achternaam er ook bijplakken. Ik weet die alleen van roel, dan krijg je een 23% score.
Inderdaad,de laatste tijd vond ik 3fm een beetje Skyradio worden maardan met andere nummers.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:47 schreef borisz het volgende:
Voordeel van TOPSR is, een week alleen maar andere platen.. Moeten ze vaker doen
.
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed, nou SR is afgelopen ga ik het toch maar even vragen: Is het echt niemand opgevallen dat in de header in de OP Gerard Ekdom de snor van Giel ook op zn bovenlip gephotoshopt heeft zitten?
Khad de snor wel gezien en andere ook, maar ik had niet gezien dat je um van Giel gestolen hadquote:Op donderdag 24 december 2009 23:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed, nou SR is afgelopen ga ik het toch maar even vragen: Is het echt niemand opgevallen dat in de header in de OP Gerard Ekdom de snor van Giel ook op zn bovenlip gephotoshopt heeft zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |