Meestal plakken we deze week nog er aan vast jaquote:Op donderdag 24 december 2009 22:48 schreef Captain_Slow het volgende:
Gaan we de SR OP houden totdat de Top SR af is? Of nemen we de normale OP weer bij het volgende topic?
We moeten minstens de linkjes naar de Top SR lijst erin douwenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:48 schreef Captain_Slow het volgende:
Gaan we de SR OP houden totdat de Top SR af is? Of nemen we de normale OP weer bij het volgende topic?
waaroverquote:Op donderdag 24 december 2009 22:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Begin jij er een topic over, of zal ik dat doen?
rustig, rustigquote:Op donderdag 24 december 2009 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
IK VROEG WAT JA KLOOTZAKKEN
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er is idd 3 mil belastinggeld ingegaan
quote:
geldverspillingquote:
schatjequote:Op donderdag 24 december 2009 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geeft niet hoor, dat je wat op hebt, is het nu weer goed
Maakt het uit of het naar goed doel a of b gaat? Het is al gereserveerd geld voor ontwikkelingshulp.quote:
Het is wel voor malariaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat bedoel ikquote:Op donderdag 24 december 2009 22:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maakt het uit of het naar goed doel a of b gaat? Het is al gereserveerd geld voor ontwikkelingshulp.
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is wel voor malariadus niet zo doelloos als die asielactie
nou liever dat, dan ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Dan stort je daar wat.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou liever dat, dan dit
Mnn, ja zwart gat ja. Top serious request is niet echt heel spannend, maar dat toch wel volgen. Mááár, nu kan ik weer full gaan monteren, eigen muziek luisteren en programma's wat ik heb gemist terugkijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:49 schreef dolfg het volgende:
Voor alle muziekliefhebbers die last hebben van het zwarte gat:
de HD versie (720 en 1080) van Michael Jacksons This is it staat sinds kort op usenet, wat een feest om te bekijken.
En wat een artiest was het. De beste manier om je zwarte gat kwijt te raken, helpt althans bij mij.
raar mens ben je tochquote:Op donderdag 24 december 2009 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou liever dat, dan dit
Nee echt nietquote:Op donderdag 24 december 2009 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
raar mens ben je tochals fok wel een SR actie had gedaan, had jij wel meegedaan hoor
En het is iig beter dan dat maladief
Smaken verschillen. Met muziek en met goede doelen. Dat geeft toch ook niks?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
raar mens ben je tochals fok wel een SR actie had gedaan, had jij wel meegedaan hoor
En het is iig beter dan dat maladief
je moet wel, als PR manquote:Op donderdag 24 december 2009 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee echt niet
ik weiger mee te doen aan goede doelen.
Al kan ik mij daar wel voor inzetten.
Beter dat het naar het Rode Kruis gaat dan naar èèn of andere achterlijke oorlog in Afghanistan, of naar een duf en vooral peperduur onnodig straaljagerproject om maar eens wat te noemen..quote:
Ik zet mij er wel voor in jaquote:
Dat zou wel raar zijn, pr man en niets geven, ontslaan ze je dan nietquote:Op donderdag 24 december 2009 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zet mij er wel voor in jamaar ik hoef zelf niets te geven.
ziensquote:Op donderdag 24 december 2009 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
Even de Doe Maar Normaal "kerstspecial" kijken.
hoezo datquote:Op donderdag 24 december 2009 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou wel raar zijn, pr man en niets geven, ontslaan ze je dan niet
maar agh, ik doe het ookquote:Op donderdag 24 december 2009 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo datdat kan toch prima.
goedeMIDDAGquote:Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef StarGazer het volgende:
Mijn laatste post in deze reeks van dit jaar. Het was gezellig mensen
De overigequote:Op donderdag 24 december 2009 23:05 schreef 3FMaster het volgende:
Wie zijn eigenlijk de DJ's die gaan draaien?
Venema 6-9quote:Op donderdag 24 december 2009 23:05 schreef 3FMaster het volgende:
Wie zijn eigenlijk de DJ's die gaan draaien?
GoedeMIDDAGquote:Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef StarGazer het volgende:
Mijn laatste post in deze reeks van dit jaar. Het was gezellig mensen
Bart 9-12quote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Venema 6-9
Rudy 21-0
Rest is nog een ?
ok, veenstra idd de giel shift dusquote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Venema 6-9
Rudy 21-0
Rest is nog een ?
Ik zeg het al sinds pasenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:07 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat ga ik dus twee jaar zeggen nuThx Gerard
Dat was al bevestigdquote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Veenstra doet hopelijk de giel shift trouwens
dat laatste denk ik sowiesoquote:Op donderdag 24 december 2009 23:09 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat was al bevestigd(Of was dat over de eerste week van januari?)
heerlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit nu te harry potteren
en te fok!ken, full screen
Nee, da's de komende week.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:09 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat was al bevestigd(Of was dat over de eerste week van januari?)
Nicequote:Op donderdag 24 december 2009 23:16 schreef hole1988 het volgende:
NPO lanceert nieuwe radio webcam streams
mms://livemedia.omroep.nl/npo_radio1_vsr
mms://livemedia.omroep.nl/npo_radio2_vsr
mms://livemedia.omroep.nl/npo_3fm_vsr
goed kwaliteit zeker radio2 1mbit
Van twitter...quote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Venema 6-9
Rudy 21-0
Rest is nog een ?
quote:Domien
Mijn aandeel in de Top Serious Request (#TSR09?): iedere avond van 18 tot 21 uur. Morgen jouw mee-eter tijdens het kerstdiner!
Volgens mij zijn ze allemaal 1mbit! Ik zie Rudy iig haarscherp zitten! (no pun intendedquote:Op donderdag 24 december 2009 23:16 schreef hole1988 het volgende:
NPO lanceert nieuwe radio webcam streams
mms://livemedia.omroep.nl/npo_radio1_vsr
mms://livemedia.omroep.nl/npo_radio2_vsr
mms://livemedia.omroep.nl/npo_3fm_vsr
goed kwaliteit zeker radio2 1mbit
Roel.quote:
Wel irri steeds die headlines onderinquote:Op donderdag 24 december 2009 23:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal 1mbit! Ik zie Rudy iig haarscherp zitten! (no pun intended)
Het wordt eens tijd dat er fatsoenlijke tvstreams komen van NL1, 2 en 3.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal 1mbit! Ik zie Rudy iig haarscherp zitten! (no pun intended)
Het beeld is wel stukken beterquote:Op donderdag 24 december 2009 23:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Wel irri steeds die headlines onderin
Het blijft wel EO he;)quote:Op donderdag 24 december 2009 23:27 schreef Briggy het volgende:
Al die info op het scherm(wat ziet Rudy er eng uit
)
[ afbeelding ]
Ik vind het mooi!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Wel irri steeds die headlines onderin
Vulture kom er maar in.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:27 schreef Briggy het volgende:
)
[ afbeelding ]
Balken zien er wel strak uitquote:Op donderdag 24 december 2009 23:27 schreef Briggy het volgende:
)
[ afbeelding ]
Is geen EOquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |