HIJ KAN HET WEL.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:12 schreef Derek010 het volgende:
Als Giel gaat hakken wordt dat beeld ineens vagerblijkbaar stampt-ie heel hard
Het lijkt nog niet eens op hakken....quote:
wat een volk inderdaadquote:
Ik heb nog e.e.a. op de spreekwoordelijke band staan, waaronder de shift van Gerard waar heel veel lipsync in zit, die komt er zeker op in compilatiequote:Op donderdag 24 december 2009 19:13 schreef jmac het volgende:
Gooi die videohighlight maar op Youptube
Ik ben best blij dat ik er niet tussen staquote:
Ja dan blijf je kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:14 schreef Noortje. het volgende:
Jezus ik kijk ook een keer de stream, heb ik de lapo.Sorry mensen, ik was Gerards playbackshow aan het kijken.
Mja, er liep er eentje tussen die wel wat had zitten hoor. Voor de rest heb je gelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat viel wel mee volgens mij.
er was er in iedergeval eentje met lekkere boobiesquote:Op donderdag 24 december 2009 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat viel wel mee volgens mij.
Ik doe meequote:
Eén idd, die van Oogtvquote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er was er in iedergeval eentje met lekkere boobies
Je kent amsterdam niet zo goed he?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan-ie net zo goed in Casablanca staan.
al was het maar om Kane van de buis te houden inderdaad.quote:
Jawel! Zonder eten en drinken 3 maanden lang! The battle of the fittestquote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Etcetera het volgende:
Politici moeten dat NIET doen needan kijkt er geen hond. Laat staan dat er geld binnenkomt
Super!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog e.e.a. op de spreekwoordelijke band staan, waaronder de shift van Gerard waar heel veel lipsync in zit, die komt er zeker op in compilatie
Nog meer studentenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Idd
Eerder leiden.
Ik gun het Leiden wel.
Ik zeg graag gekke dingenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kent amsterdam niet zo goed he?
DenBosch zou ik wel tof vinden!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Amsterdam. Nee.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef jmac het volgende:
Heel het land zet de tv op Mute opeens
quote:
Dit dus....quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef franklop het volgende:
Mijn hoogtepunt van SR:
[ afbeelding ]
Ja of Curacao, is t tenminste wel een beetje warmquote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan-ie net zo goed in Casablanca staan.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén idd, die van Oogtvdacht ik.
hoelaat was dat ongeveer? dat wil ik in bewegende beeldenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef franklop het volgende:
Mijn hoogtepunt van SR:
[ afbeelding ]
kut die gaan ook overschakelenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:17 schreef rubbereend het volgende:
ik zie al die kane reacties hierben ik blij dat ik op de audio stream zit
Nee dan trilde het hier welquote:
Dat is toch GEWELDIGquote:Op donderdag 24 december 2009 19:17 schreef Qunix het volgende:
Je zal daar maar wonen rond dat plein
Helaas.,.......quote:Op donderdag 24 december 2009 19:17 schreef rubbereend het volgende:
Nu niet meerquote:Op donderdag 24 december 2009 19:17 schreef rubbereend het volgende:
Je wordt geforceerd om te kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kut die gaan ook overschakelen
Rain Down On Me blijft lekker. De rest is ruk.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:18 schreef BoerBert het volgende:
[..]
So glad you made it is nog wel oké, rest is matig.
3-4 nummers. Zeker kwartier vermoed ik..quote:Op donderdag 24 december 2009 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hopelijk schiet deze kane ff op ja
nee hoor, ook Kane op de radioquote:Op donderdag 24 december 2009 19:17 schreef rubbereend het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén idd, die van Oogtvdacht ik.
Gerards versie van Living Dollquote:Op donderdag 24 december 2009 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een leuk filmpje dat ik eventueel zou kunnen bekijken? VeilingTV van vanochtend ofzo?
Gelukkig dat je het zelf ook kut vindtquote:Op donderdag 24 december 2009 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]Wat is daar nou mis mee dan
![]()
Ja Kanenu even, maar verder
al gezienquote:Op donderdag 24 december 2009 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gerards versie van Living Doll
3fm heeft ook zo haar gebreken.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Je wordt geforceerd om te kijken
Het ging mij om de GM in het algemeen, met dit soort dingen, je zit verdikkie eerste rangquote:Op donderdag 24 december 2009 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het zelf ook kut vindt
Anders krijgt hij er helemaal geen geluid uit....quote:Op donderdag 24 december 2009 19:18 schreef Etcetera het volgende:
Zingt hij nog steeds met z'n tanden op elkaar?
ja daar zit de hele tijd al geen geluid achterquote:Op donderdag 24 december 2009 19:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Als je de brievenbus cam neemt is het lekker rustig wat betreft geluid
Die vind ik juist verschrikkelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:20 schreef Miam het volgende:
Ik vond Surrender wel een oke nummer van Kane, maar dan krijg je dit.beetje jammer....
Dat mag nog wel een keertjequote:
DIE RUUUUUUUSTquote:Op donderdag 24 december 2009 19:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Als je de brievenbus cam neemt is het lekker rustig wat betreft geluid
Zijn geen lasersquote:Op donderdag 24 december 2009 19:20 schreef Qunix het volgende:
Blauwe lasers.... Vaag op de beelden te zien.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:21 schreef Noortje. het volgende:
Hallo. Hallo Gggggroningen hoeist hier? Hoeist hier buiten bij jullie hoeist hier?
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:21 schreef Godtje het volgende:
Hij praat in elk geval nederlands. Vroeger sprak hij publiek in het engels toe.Fail
Boris doet dat ook.
Finallyquote:
Hoii Ludoquote:
wel leuk gelul, ze nemen met elkaar ff de week doorquote:
Leuk om te horen inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 19:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel leuk gelul, ze nemen met elkaar ff de week door
Hallo!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:20 schreef alors het volgende:Goedemiddag allen
Vanmiddag even naar het Huis geweest. Rond de tijd dat Gerard een geheel nummer cowbelldeZe een sapje kregen en hun dansje deden op Ryan Shaw. Leuk om een keer te zien.
Hing een erg gezellige sfeer in Groningen
Nogalquote:Op donderdag 24 december 2009 19:24 schreef Etcetera het volgende:
ze vonden waylon leuker dan/als wij
Misschien zei hij wel dingen tegen hunquote:
Jaquote:Op donderdag 24 december 2009 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
Waarschuwen jullie mij (en anderen) als tv uitzending begint (stream staat op audio en niet op tv)
Wel deze: Youp maakt Gerard wakker met Flappie.quote:
Huh?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:25 schreef Intrepidity het volgende:
Misschien moet kane eens in Afrika gaan optreden, kunnen die muggen vast niet tegen
Ze hebben een voorkeur voor aids negers. Dan overleef je zelfs Kanequote:Op donderdag 24 december 2009 19:25 schreef Intrepidity het volgende:
Misschien moet kane eens in Afrika gaan optreden, kunnen die muggen vast niet tegen
Hij heeft gewoon naar Waylon gekeken hoe het moetquote:Op donderdag 24 december 2009 19:25 schreef evert het volgende:
dinand heeft gelijk zijn jasje uit, niet zo'n watje als waylon
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:25 schreef Intrepidity het volgende:
Ik vergeef je een beetjequote:
Ik moest heel hard lachen.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben een voorkeur voor aids negers. Dan overleef je zelfs Kane
Ja, er komt iig geen beest in zijn mondquote:Op donderdag 24 december 2009 19:25 schreef Intrepidity het volgende:
Nope, die doen nu de soundtrack van Komt Een Vrouw Bij De Dokter.quote:
Nou kijk weet je wat het is, ik ken heel veel nummers wel maar dan weet ik de artiest gewoon niet. Ik wist ook niet dat dit Joe Cocker was.quote:
Oh dat had ik met Living Dollquote:Op donderdag 24 december 2009 19:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou kijk weet je wat het is, ik ken heel veel nummers wel maar dan weet ik de artiest gewoon niet. Ik wist ook niet dat dit Joe Cocker was.
Kan jij naar binnen kijken?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:27 schreef rubbereend het volgende:
De binnen cam wordt ff goed gezet..... althans dat proberen ze
Dit is wel Joe maar het nummer is niet van hem.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou kijk weet je wat het is, ik ken heel veel nummers wel maar dan weet ik de artiest gewoon niet. Ik wist ook niet dat dit Joe Cocker was.
Ik wilde hem net postenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
rij met een suzuki swift over de grote markt![]()
komt er vast een einde aan
Daar heb ik ook altijd last vanquote:Op donderdag 24 december 2009 19:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
de Cam met het kopje "Binnen NL" daar waren ze mee aan het zoomen en draaien. Het beeld is er niet beter op gewordenquote:
Het orgineel is ook niet zo goed.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wist je niet dat die van de young ones was met cliff
Aha.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Cam met het kopje "Binnen NL" daar waren ze mee aan het zoomen en draaien. Het beeld is er niet beter op geworden
[..]
Ik kende het nummer wel, maar wist titel noch artiestquote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wist je niet dat die van de young ones was met cliff
Ja hoorquote:
Waarschijnlijk volgende week nr1 in de top 40quote:Op donderdag 24 december 2009 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
He het jaaroverzicht van Guus en Giel.
Ok.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nummer van Guus gemixt door giel met een jaaroverzicht.
Laat Mij In Die Waan?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nummer van Guus gemixt door giel met een jaaroverzicht.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Lodiers krijgt het niet uit zn strot he, Series Rekwest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |