Ja dan blijf je kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:14 schreef Noortje. het volgende:
Jezus ik kijk ook een keer de stream, heb ik de lapo.Sorry mensen, ik was Gerards playbackshow aan het kijken.
Mja, er liep er eentje tussen die wel wat had zitten hoor. Voor de rest heb je gelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat viel wel mee volgens mij.
er was er in iedergeval eentje met lekkere boobiesquote:Op donderdag 24 december 2009 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat viel wel mee volgens mij.
Ik doe meequote:
Eén idd, die van Oogtvquote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er was er in iedergeval eentje met lekkere boobies
Je kent amsterdam niet zo goed he?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan-ie net zo goed in Casablanca staan.
al was het maar om Kane van de buis te houden inderdaad.quote:
Jawel! Zonder eten en drinken 3 maanden lang! The battle of the fittestquote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Etcetera het volgende:
Politici moeten dat NIET doen needan kijkt er geen hond. Laat staan dat er geld binnenkomt
Super!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog e.e.a. op de spreekwoordelijke band staan, waaronder de shift van Gerard waar heel veel lipsync in zit, die komt er zeker op in compilatie
Nog meer studentenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Idd
Eerder leiden.
Ik gun het Leiden wel.
Ik zeg graag gekke dingenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kent amsterdam niet zo goed he?
DenBosch zou ik wel tof vinden!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Amsterdam. Nee.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef jmac het volgende:
Heel het land zet de tv op Mute opeens
quote:
Dit dus....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |