Thanks for lookingquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:11 schreef BBQ-kip het volgende:
ik kan het nog niet echt vinden tot nu toe, geen volledige ingrediëntenlijst, en de website van het spulletje zelf doet het hier niet in het Engels...
quote:
10 seconden..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:59 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Thanks for lookingIk geef google sowieso geen kans wat ingrediënten aangaat. 99% van de tijd kom je alleen maar reclameboodschappen tegen. Zoveel moeite zal het niet zijn om ze even van je flesje over te tikken.
Mensen die ineens geen siliconen meer willen omdat het 'slecht schijnt te zijn'. Weer een reclamehype die gelukt is hoorquote:
Ik heb hier geen reclame over gezien volgens mij.....?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Mensen die ineens geen siliconen meer willen omdat het 'slecht schijnt te zijn'. Weer een reclamehype die gelukt is hoor
Waar kan je dat kopen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:14 schreef La_Vita het volgende:
Voor alle mensen met droog haar!
Ik heb echt al een fortuin uitgegeven aan serums/shampoos/cremespoeling etc om mijn haar wat minder droog te krijgen. (vnl de punten)
Nu had ik laatst biosilk gekocht en dat was wel prettig spul. Maar mijn kapster kwam met 'Orofluido'
[ afbeelding ]
En mijn haar lijkt ineens wel zijde![]()
![]()
!!
Het is olie maar verzwaart niet, en het ruikt echt heerlijk naar vanille
Ik heb het bij de kapper gekocht. Ami kappers heet die keten geloof ik. Het was vrij nieuw zei ze, maar er zullen ongetwijfeld meer kappers zijn die het ook verkopenquote:
Heb het op amazon.de gevonden, tis blijkbaar duits.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:03 schreef La_Vita het volgende:
Ik heb het bij de kapper gekocht. Ami kappers heet die keten geloof ik. Het was vrij nieuw zei ze, maar er zullen ongetwijfeld meer kappers zijn die het ook verkopen
Volgens internet is het 100 ml (ben te lui om naar beneden te lopen en te kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:04 schreef Trusten het volgende:
[..]
Heb het op amazon.de gevonden, tis blijkbaar duits.
http://www.amazon.de/Orofluido-Beauty-Elixir-Haar-Proben/dp/B0038QLU66/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=drugstore&qid=1267308388&sr=8-1
Als dit nog lekkerder is dan Biosilk moet ik het hebben. Wat heb jij ervoor betaald en hoeveel ml is het?
Kom daar op 36,55 voor 100 ml....wel duurquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:08 schreef La_Vita het volgende:
Ik heb er 22 euro voor betaald. Maar volgens mij kan je er dan ook wel een hele poos mee vooruit
Hm das inderdaad n stuk duurder. Zit er geen Ami kapper bij jou in de buurt? Volgens mij zitten ze vooral in het oosten en noorden van het land.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:08 schreef Trusten het volgende:
[..]
Kom daar op 36,55 voor 100 ml....wel duurKan ik niet zo'n klein flesje voor een leuk prijsje van je overkopen om het te testen?
![]()
Nope zit alleen in het oosten en ik woon in het westenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:10 schreef La_Vita het volgende:
Hm das inderdaad n stuk duurder. Zit er geen Ami kapper bij jou in de buurt? Volgens mij zitten ze vooral in het oosten en noorden van het land.
Je deed volgens mij het webadres ipv het adres van de fotoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:39 schreef Suuz_ het volgende:
Ik ben best technisch, maar waarom ging dit nou niet
Zijn siliconen slecht dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Mensen die ineens geen siliconen meer willen omdat het 'slecht schijnt te zijn'. Weer een reclamehype die gelukt is hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |