SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste post:quote:Op donderdag 24 december 2009 18:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Boeie, het kostte duur, dus dan ga ik het dubbelop testen ook!![]()
![]()
Als het bevalt ben ik ook wel blij, want airdrying is echt niet mijn ding. Scheelt toch in de beschadiging, als het goed is!
Je sprayt het in je haar...?! Als iets nou geen gebruiksaanwijzing heeft, dan is het een hitterbeschermer.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hoe gebruik je het precies?
Waar gekocht?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zo omgwtfbbq, het Thermal Shield van Biosilk mag blijven! Mijn haar glanst nooit na een steiltang, maar nu wel. Ik heb alleen mijn pony gedaan want die is weer kort. Goed spul (y)
Nee niet dat!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Douglas. Wel duur, maar ach.
Houniet; cornrows.
Wel een lekkerdingquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee niet dat!
Dit ongeveer:
[ afbeelding ]
Een vlecht......quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee niet dat!
Dit ongeveer:
[ afbeelding ]
Zekerquote:
Een oud klasgenootje van mij had d'r haar hetzelfde als op de foto op die site. Maar die heeft dan ook mega lang haar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:55 schreef Smeej het volgende:
Ik vind zo gevlochten mooi en dan opgestoken van achter...
de franse vlecht
http://www.kapsels.net/tips2/y_vlecht.htm
[ afbeelding ]
ik baal dat ik te kort haar heb.
Jij hebt toch helemaal niet zo heel kort haar? Of denk ik nu aan iemand andersquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:55 schreef Smeej het volgende:
de franse vlecht
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal niet zo heel kort haar? Of denk ik nu aan iemand anders
Is dat niet een dutch braid? Een french braid ligt in het haar, deze ligt erop. Correct me if I'm wrong.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:55 schreef Smeej het volgende:
de franse vlecht
[ afbeelding ]
Jij hebt gelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 07:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Is dat niet een dutch braid? Een french braid ligt in het haar, deze ligt erop. Correct me if I'm wrong.
Wel leuk, zo met die kleurverschillen!
http://mobile.associatedc(...)moisture.html?cat=69quote:Op zondag 27 december 2009 11:06 schreef B.ertha het volgende:
tvp
Mijn haarverlies/breuk is echt al veel minder
Sorry no picsquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:20 schreef alors het volgende:
Okay poser, en dan nu ook pics he, or it didnt happen!
Jessicurl is op basis van olie en proteïne. Twee nogal lastige ingrediënten. Probeer het eens zonderquote:Op maandag 28 december 2009 18:36 schreef moryana het volgende:
kan iemand mij helpen... mijn haar is ontzettend droog. Ik gebruik op het moment jessicurl shampoo en conditioner. Maar het helpt niet echt, ik heb het gelezen op het internet dat ik misschien wat meer moisturizer moet gebruiken. Maar wat is echt een goede shampoo en conditioner met veel moisturizer en sulfaatvrij.......
Boven op is mijn haar na 2 dagen al vettig en onderop is het net stro...... help!!!!!
(het komt trouwens door permanent en verven, al heb ik al een paar maand mijn haar niet geverfd.)
Ik wil dit al zoooo lang hebben, maar curlmart is me te duur qua verzendenquote:Op maandag 28 december 2009 18:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.curlmart.com/AG-Recoil-p-24.html
heeft iemand hier ervaring mee?
ohquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik wil dit al zoooo lang hebben, maar curlmart is me te duur qua verzenden
Nou ja, als je haar geen proteïnen nodig heeft en je beter af bent zonder, kun je dan nog van een balans spreken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
Het gaat allemaal om de balans tussen protein en moisture..
Ja natuurlijk 0 / 100quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:05 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nou ja, als je haar geen proteïnen nodig heb en je beter af bent zonder, kun je dan nog van een balans spreken?
daarom dus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ja hey, waarom ik en niet jij? Ik heb ook nog wel KCCC nodig, want die is op aan het raken.
Mjah ik denk niet dat het zoveel scheelt, Mariposa rekent de dollar prijs niet alleen direct om naar euro's (als in $15 -> ¤15) maar ze gooit er meestal ook nog eens een paar euro bovenop (!) en 5 Euro verzendkosten, we worden hier echt zwaar genaaidquote:
Toch wel tijd om te fokken dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
True. Maar ik heb geen tijd om te bestellen voor anderen. Of althans, geen tijd om naar het postkantoor te gaan wanneer deze open is. Sterker nog, ik heb niet eens tijd om naar het postkantoor te gaan voor mezelf!
Staat de pond een beetje ok?
link bitte, ze hebben zeker niet re:coin?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Het postkantoor is nu niet meer open hoor.
Wellicht, maar ik heb er nog nooit besteld. Verzenden is 10 pond tot 850 gram. Een pot KCCC is bijna 500 gram (of met verpakking zelfs 500 gram, denk ik)
Wie zn haar wel!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nee, dat niet, helaas. Wilde het graag eens proberen. Mijn haar is nog steeds niet fan-tas-tisch.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Jessicurl is op basis van olie en proteïne. Twee nogal lastige ingrediënten. Probeer het eens zonder![]()
Dat Dr. Organic (ofzo?!) van De Tuinen is een aardige lowpoo. Verder zijn er genoeg conditioners/maskers te vinden zonder proteïnen. Conditioners voor dun haar of voor volume zijn vaak met proteïnen. En probeer eens wat conditioner in je haar te doen na het wassen, zonder uitspoelen. Zie hoe dat gaat.
wat is de naam van die engelse website trouwens? heb je daar nog wat besteld?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Maakt niets uit. Ik vind die met honing zooooo vreselijk sterk ruiken dat ik die sowieso zou overslaan en die met lavendel is per definitie stinkend. Ik heb de ponegranate, die ruikt bijna niet.
De nutrigloss bevat ook proteinen, dus je moet even kijken of je dat nog wilt/kunt blijven gebruiken
Ik denk dat ik zo bestelling plaats op curlymart, wil jij nog RE: Coil?quote:
Ik sla wel overquote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo bestelling plaats op curlymart, wil jij nog RE: Coil?
25 Euro wordt het dan, dit is inc verzendkosten van mijn naar jou huis.
Nou, dat weet ik niet hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ze vond je gewoon lekker... Mannen, can't take a hint![]()
Post je lijstje maar, ben wel benieuwd.
Okequote:Op maandag 4 januari 2010 18:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
Bevat siliconen bij mijn weten. Ik weet niet wat je precies zoekt in een haarproduct?
@S_S; sorry, 2010 begon niet goed, dus ik was even afgeleid. Anyway, ik ben niet zo'n fan van Jessicurl, al vind ik de stylingproducten wel aardig. De gentle lather heb ik hier ook staan, maar daar zit zoveel olie in dat ik vetter uit de douche stap dan erin. Wetende dat jij sowieso eens in de paar weken een SLS-je nodig hebt, denk ik dat Jessicurl gewoon een beetje too much is. Ook even aankijken met die liter conditioner, daar zitten ook vetten in, hoewel wel laag op de ingrediënten lijst.
Let ook even op de shampoo, men beweert op sommige plaatsen dat ALS slechter is dan SLS. Op andere plaatsen dan weer niet, maar soit. Gewoon voorzichtig mee doen dus en even opletten. Experimenteer![]()
Ben benieuwd wat je van Re:coil vindt..
Deva low-poo lijkt me wel watquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
Moptop een tip voor je S_S? Ik ken er niet zoveel, lowpoo's worden weinig gebruikt...
Ik ben momenteel lui. Ik heb ook geen zin in gelkrullen, want koud haar is amper te scrunchen. Buiten het feit dat het sowieso amper droogt, zeker niet met deze kou. Dus ik draag mijn haar omhoog of ingevlochten, met lekker veel conditioner erin.
Ja, ik vroeg het me af omdat 10 Euro (inclusief verzendkosten) zo veel minder is in vergelijking met wat andere webshops ervoor vragen (24 Euro, inclusief verzendkosten was tot dat moment de goedkoopste die ik had gevonden)!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef Ooi86 het volgende:
Als ik even mag antwoorden; volgens mij wel.
Wow, wat staan er veel verzorgingsproducten op die site!! Fijn hoor!
Niet zo vreemd als je weet dat zulk soort sites (net als bijv zavvi.com) hun spullen zo extreem goedkoop kunnen leveren! World at War bijvoorbeeld, goedkoopste zaak in Nederland is die box 60 Euro, bij zavvi 20 Euro, inclusief verzendkosten.. en ja, helemaal legaal en alquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dat is hem wel ja. Wel heel goedkoop, beetje vreemd..
don't worry, 100% zeker dat dat niet het geval is! mijn vader heeft daar heel vaak dingen besteld en altijd legaal en goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:14 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb hem besteld! We zullen zien
Maar het lijkt mij sterk dat zo'n site namaakproducten verkoopt....
Ik bevindt me nogal vaak in het OV, ook zo'n geschikte gelegenheid om andermans haar te bestuderenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef Harajuku. het volgende:
Vooral in de bioscoop was dat leuk, al dat haar gelijk voor je
Nee.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
Polyester is zeker niet hetzelfde als satijn?
als het antwoord nee is dan verkoopt mariposa gewoon nep spullen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |