http://members.lycos.nl/bbnet5/HOOLS/HOOLSOP.txtquote:
En dat van oma bluezzquote:
of die eend van Rubberquote:Op donderdag 24 december 2009 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/bbnet5/HOOLS/HOOLSOP.txt. Dat happel maar even HOOLS tussen [] zet en een # voor het nummer
.
Haha juist van oma bluezz. Dan kennen jullie me toch niet zo goed, ik vind nl kerst het meest overrated hypocriete shitfeest ooitquote:
maar oma's brengen dat meestal iets genuanceerder onder woordenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha juist van oma bluezz. Dan kennen jullie me toch niet zo goed, ik vind nl kerst het meest overrated hypocriete shitfeest ooit
Bluezz wilde het zo!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/bbnet5/HOOLS/HOOLSOP.txt. Dat happel maar even HOOLS tussen [] zet en een # voor het nummer
.
opstandige puber die je bentquote:
nou, ik denk dat ik het wel snap hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Je snapt het niet Bjoor, ik heb niks met kerst. Het lopertje mag best komen, maar het is voor mij gewoon een soort zondag
* Ole blijft het liefst 2 dagen diep onder het dekbedquote:Op donderdag 24 december 2009 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha juist van oma bluezz. Dan kennen jullie me toch niet zo goed, ik vind nl kerst het meest overrated hypocriete shitfeest ooit
Alleen ?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:38 schreef Ole het volgende:
* Ole blijft het liefst 2 dagen diep onder het dekbed
We doen met je meequote:Ik laat het me maar weer overkomen dit jaar
niet janken met All you need ?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:08 schreef Ole het volgende:![]()
Er staat nu een stomme kerstfilm met Schwartzenegger op![]()
Misschien brengt me dat in de stemming
Neeee.. Misschien zo nog evenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:19 schreef Ole het volgende:
Neeee.. Misschien zo nog even
Zij is niet grappig idd.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hier staat Claudia aan, ik doe echt pogingen om te lachen om een vrouw, maar het lukt niet echt kan ik je zeggen
maar ook niet altijd hoor !quote:Op donderdag 24 december 2009 21:27 schreef borisz het volgende:
Zij is niet grappig idd.
Enige vrouwen waar je nog om kan lachen zijn Tineke Schouten en Brigitte Kaandorp.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:22 schreef Bjoro het volgende:
nou, ik denk dat ik het wel snap hoor
* Bjoro denkt er exact hetzelfde over namelijk
denk je dat Q. deze kant op had gekomen dan ?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:45 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Ik had geschreven naar All you need, maar als ik het allemaal nu zo bekijk, ben ik eigenlijk wel blij dat we er niet bij zitten![]()
Niet geschoten is altijd mis toch? Ik had het willen doen om de broers bij elkaar te krijgen (ivm de baby die er nu is) Gratis vliegreisje dacht ikquote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef Bjoro het volgende:
denk je dat Q. deze kant op had gekomen dan ?
Lievquote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef Bluezz het volgende:
Niet geschoten is altijd mis toch? Ik had het willen doen om de broers bij elkaar te krijgen (ivm de baby die er nu is) Gratis vliegreisje dacht ikMooie mail geschreven, helaas niks gehoord.
Zij is echt niet leuk Bjoor, zet nou Robert maar aanquote:Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef Bjoro het volgende:
=
hier staat Claudia aan, ik doe echt pogingen om te lachen om een vrouw, maar het lukt niet echt kan ik je zeggen
Goed zo?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
.
Wel net even met dat kindje uit Zambiaquote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef Ole het volgende:
Zitten jullie al met tranen voor de tv?
Wat is er op tv dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef Ole het volgende:
Zitten jullie al met tranen voor de tv?
De uitsmijter moet nog komen!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel net even met dat kindje uit Zambia
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Staat ie dan zo hier voor de deur?
Ben hem nog aan het bakkenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Staat ie dan zo hier voor de deur?
zo is ie goed Happelquote:
Zit Jaap te kijken op 1....dan zie je dat het niet allemaal goed aflooptquote:Op donderdag 24 december 2009 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zij is echt niet leuk Bjoor, zet nou Robert maar aan
quote:
hoogtepunten van Feyenoord van de laatste 10 jrquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoogtepunten van Feyenoord van de laatste 10 jr
Weer eens loos alarm... Het dooit 5 gradenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:59 schreef appelsientje het volgende:
allo
Nou ik heb geen ijzel/regen gezien...
Denk de avondmisquote:Op donderdag 24 december 2009 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Waar was Sien?
André v Duin is nog steeds leuk, maar volgens mij worden wij oud
Ole heeft jouw scharrel niet een leuk kleurtje ?![]()
met vrienden eten of zoietsquote:Op donderdag 24 december 2009 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Waar was Sien?
quote:André v Duin is nog steeds leuk, maar volgens mij worden wij oud
Hoe bedoel je? Lichtgetint?quote:Ole heeft jouw scharrel niet een leuk kleurtje ?![]()
circus ?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:15 schreef Ole het volgende:
toch wel geinig
Bosquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee om een leuk gekleurd kindje bij elkaar te scharrelen natuurlijk
Bijna een jaar niet roken en drinken.....ga je dat redden ?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:21 schreef Ole het volgende:
![]()
Nahhh... daar ben ik te oud voor![]()
Hoewel
De Hel!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bijna een jaar niet roken en drinken.....ga je dat redden ?
schijnt zelfs de bevalling op te wekkenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:28 schreef Ole het volgende:
De Hel!![]()
Maar sex mag wel tijdens de zwangerschap gelukkig
Daar weet jij meer van dan ikquote:Op donderdag 24 december 2009 23:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schijnt zelfs de bevalling op te wekken
dat zei Bluezz toenquote:
Klopt het niet dan ?quote:
Bij met de hele vriendengroep wezen eten (kids erbij) lekkere chaos was datquote:Op donderdag 24 december 2009 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Waar was Sien?
André v Duin is nog steeds leuk, maar volgens mij worden wij oud
Ole heeft jouw scharrel niet een leuk kleurtje ?![]()
tuurlijk je bent welkom !quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:46 schreef Ole het volgende:
Tapas
Kan ik niet bij jou komen eten Bjoor?
Jawel natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk je bent welkom !
Al is tapas wellicht niet helemaal de juiste omschrijving.
Iedereen neemt ong. 3 kleinere hapjes mee (heeft wel iets tapas-achtige toch ?)
gewoon de N201 volgen richting Zandvoort en dan 3 dorpen eerder stoppenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:15 schreef Ole het volgende:
Jawel natuurlijk!
Maar ik ga vanavond gourmetten . Ach ja, vanwege de kinderen he![]()
Maar Vinkeveen is toch niet zover bij jou vandaan?
heb zelf lasagna gemaakt en wraps...is toch iets groter uitgevallen dan een klein hapjequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Als het maar kleine happies zijn Bjoor
Dabedoellik!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon de N201 volgen richting Zandvoort en dan 3 dorpen eerder stoppen
Wij ook, maar het is niet minder lekker dan wat we nu zelf staan te fröbelenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:44 schreef Ole het volgende:
Morgen krijg ik trouwens wel een echt diner met chamapgne en alles erop en eraan
Van drie tot zes.quote:
Hopen dat een agent het heeft gezienquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef Ole het volgende:
oei een ijsbal tegen de bus klinkt wel hard
Popolon die spelletje s zijn dit jar verbodenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef popolon het volgende:
jeemig de pokkepleuris, geen wonder dat er zoveel op fok gepost wordt 's avonds. Er is gewoon geen normale tv.
Na twaalven zit je met die idiote spelletjes in je maag,
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef popolon het volgende:
Grrrrr tong. eindelijk vrouw en kind op bed, ik wil sport zien!
Noemen ze dat tegenwoordig spelletjes?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef popolon het volgende:
jeemig de pokkepleuris, geen wonder dat er zoveel op fok gepost wordt 's avonds. Er is gewoon geen normale tv.
Na twaalven zit je met die idiote spelletjes in je maag,
dat zeg ikquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Popolon die spelletje s zijn dit jar verboden
Nee, van die "bel me schat, ik wacht op je" tvquote:
Tja dat kan ik niet maken. Niet meer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee, van die "bel me schat, ik wacht op je" tv
Maar je hebt gelijk, allemaal bagger. Heb nu 90 kanalen en nog niks leuksquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja dat kan ik niet maken. Niet meer.
Wat deden ze 80 jaar geleden met Kerst Popolonquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:14 schreef popolon het volgende:
Ach ja, aan de andere kant is het te gek hoe die kast een deel uit maakt van je leven. Dan mag er maar beter wat goeds uit komen.
Ook zo leuk als je daar vlak voor zitquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef popolon het volgende:
Oh ja, neem geen twintig maanden oude 'baby' in een vliegtuig voor een goede rit. Wat een drama was dat.
Was jij dat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Ook zo leuk als je daar vlak voor zit
Wordt anders een beetje lastig he, om hier naartoe te komen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef popolon het volgende:
Kan het begrijpen hoor ole, ik heb ook een hekel aan die jankzakken. Probleem is, je doet er niks aan.
Als ze een jaar of 3 / 4 zijn kun je ze een knal verkopen, dat gaat nu nog niet.
Hoeveel indrukken dat je dat zo'n kinneke op zich af krijgt ineens ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 07:20 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Wat een nacht was dit... Finn had er niet echt heel veel zin in... en dan nu nog een hele dag op visite...
Leuk man zo'n 2e kerstdag...
Dat wilde ik net gaan typen, papsquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:33 schreef Bjoro het volgende:
Hoeveel indrukken dat je dat zo'n kinneke op zich af krijgt ineens ?
Is niet vreemd hoor, van zeg 100 op een normale dag naar 100 in een uur ineens.
Hoe oud is Owen alweer?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:49 schreef popolon het volgende:
Hier is Owen ok. Geen problemen maar goed, dat vliegtuig is wat anders. ;
Heerlijk he!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ole, ik ben er ook net pas uit en gedouchet, lekker toch uitslapen?
20 maanden. Dan is 7 uur vliegen wel wat lang.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe oud is Owen alweer?
Vliegtuig lijkt me de horror voor zo'n kleine, vorig jaar naar Australië zaten er ook een paar kleintjes.. zo zielig op zo'n lange reis
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:14 schreef popolon het volgende:
[..]
20 maanden. Dan is 7 uur vliegen wel wat lang.Ik hoop trouwens niet dat er nog meer grappenmakers bommen gaan afsteken op het trajekt A'dam - Detroit.
Da's mijn vlucht.
Oh fuckquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:14 schreef popolon het volgende:
20 maanden. Dan is 7 uur vliegen wel wat lang.Ik hoop trouwens niet dat er nog meer grappenmakers bommen gaan afsteken op het trajekt A'dam - Detroit.
Da's mijn vlucht.
Wij ook, hapje eten bij een nieuw restaurant hier in het durp. Zouden kunnen gaan lopenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:27 schreef Ole het volgende:
Heerlijk he!
Hoef vanavond pas om half 7 weg. Lekker in de buurt.
HPquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, dan mis je alle toiletgeluiden die je zo goed kent
Wat heb je voor pc merk?
Ik stofzuig zelf niet dus kan de snoeren niet van het bureau trekken met de slangquote:
Ik heb net heerlijk kalkoen met champions sla en overheerlijke jus gegeten.quote:
Altijd fijn zo;n moeder die goed kan kokenquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb net heerlijk kalkoen met champions sla en overheerlijke jus gegeten.
Ma nog bedankt
Zeker en vooral doordat ze altijd te veel maakt dit soort dagen zodat haar zo geliefde zoon de andere dag ook nog kan smullenquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Altijd fijn zo;n moeder die goed kan koken
Prima.quote:
en dat terwijl tweede kerstdag die ideale TV-avond zou moeten zijn.quote:
Gelukkig is er radioquote:
Op welke frequentrie ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig is er radio. Al is er zo ook top2000 a gogo
.
Top2000 a gogo is op NL3 om 19.30quote:
dat is altijd met kerst hoe gek het ook klinktquote:
TOch maar even de stream aangezet hier (geen radio op mijn oude slaapkamerquote:
Ja altijd net de verkeerde films. Doe dan Jaws zo tegen etenstijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is altijd met kerst hoe gek het ook klinkt
Sissi voor de 300e keer, of films die je niet wilt zien etc etc
Nog geen reacties, maar dus ook geen slotjequote:Op zaterdag 26 december 2009 18:46 schreef tong80 het volgende:
Waarom niet een keer Jaws als Kerstfilm ?
Ga het plaatje even verander.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog geen reacties, maar dus ook geen slotje
Toch niet er heeft al iemand gepostquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch niet er heeft al iemand gepost
Zijn net thuis van mijn familie.. leg ik hem ff in de box.. helemaal hysterisch, huilen, dikke tranen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hoeveel indrukken dat je dat zo'n kinneke op zich af krijgt ineens ?
Is niet vreemd hoor, van zeg 100 op een normale dag naar 100 in een uur ineens.
Wij zitten hier nog retevolquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:55 schreef pascalheister het volgende:
M'n buik is ook weer bijna leeg
Is The Boss al geweest? Ik zit nog even bij Finkers.quote:
Net wel even bij Bono, maar het stuk van the Boss zelf is over een half uur volgens mij.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Is The Boss al geweest? Ik zit nog even bij Finkers.
haha woeiiiiiiii daar gaat zequote:Op zaterdag 26 december 2009 23:20 schreef Bjoro het volgende:
Vandaag heeft Maudje voor het eerst op de skies gestaan....ging best goed !
[ link | afbeelding ]
lachen he ?quote:
Geen topic meer? Vond dat altijd wel eluk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Goeie ervaring vanavond in het nieuwe restaurant in het durp
Ik zag ze al op je Hyves. Erg leukquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:20 schreef Bjoro het volgende:
Vandaag heeft Maudje voor het eerst op de skies gestaan....ging best goed !
[ link | afbeelding ]
Finn is bij OMa en OPa?quote:Op zondag 27 december 2009 10:07 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Zo vandaag een dag van rust
Heerlijk...
Nope gewoon thuis... maar de drukte van de visite hebben we nietquote:
quote:
Neuh, vonden we een beetje dubbel op allemaal en linkjes werken toch ook primaquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:45 schreef popolon het volgende:
Geen topic meer? Vond dat altijd wel eluk.
Jij ook.quote:
nee joh, ben je gek ?quote:Op zondag 27 december 2009 21:01 schreef tong80 het volgende:
Jij ook.
Ben zo weg.
Niet doorvertellen dat ik soms iets sociaals doe Bjoro.
Iets op Schiphol om Popo lastig te vallen? Is nu weer bingo op de vlucht van popoquote:
de duvel schijt ook telkens op dezelfde hoop, zeggen ze hier danquote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef borisz het volgende:
Hard gras gewonnenPrijswinnaars FOK!sport
Feli boriszquote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef borisz het volgende:
Hard gras gewonnenPrijswinnaars FOK!sport
quote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
middag
de post gaat vanmiddag op de bus
Fok! sport heeft wel leuke dingen ja, en win daar een hoopquote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de duvel schijt ook telkens op dezelfde hoop, zeggen ze hier dan
Feli
Sandje ook weer eens in Hools, gezellig man !quote:
Ja is het hier nog gezelligquote:Op maandag 28 december 2009 13:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Sandje ook weer eens in Hools, gezellig man !
rustig, maar heb het idee dat het een beetje begint aan te trekken (althans in Hools) de rest van VBL (op fok) weet ik nietquote:
weinig achter pc thuis ?quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh leuk. Niet dat ik hier of VBL forum nog veel kom, veel te weinig tijd voor.
Al scoorde ik vorige week donderdag nog hoog in de daglijst.
Hools leeft nog wel voort, rest van het forum wat minderquote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
rustig, maar heb het idee dat het een beetje begint aan te trekken (althans in Hools) de rest van VBL (op fok) weet ik niet
Sowieso weinig thuis, dus da's inherent aan elkaarquote:
SR is een mooi excuusquote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh leuk. Niet dat ik hier of VBL forum nog veel kom, veel te weinig tijd voor.
Al scoorde ik vorige week donderdag nog hoog in de daglijst.
"Nieuwe" job bevalt nog steeds ?quote:Op maandag 28 december 2009 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Sowieso weinig thuis, dus da's inherent aan elkaar.
quote:
Ja zeker. Al is niets eigenlijk een excuus voor 310+ posts op één dagquote:
zeker..kan me wel voorstellen, elk nadeel toch ?quote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], zit hier prima. Zo soms verlang ik nog wel eens terug naar het 'vrije' horeca leventje, maar dat heeft ook genoeg nadelen denk ik dan altijd maar.
Preciesquote:Op maandag 28 december 2009 14:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zeker..kan me wel voorstellen, elk nadeel toch ?
ja prima jongen !quote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies.
Hoe ist met jou en je kleine meid?
Zolang je er maar eten in blijft stoppen, gaat het goedquote:Op maandag 28 december 2009 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat groeit maar en groeit maar.
tja en het is niet te stoppen ook als je het mij vraagtquote:Op maandag 28 december 2009 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat groeit maar en groeit maar.
Morgen en overmorgen ook ja en dan staat er op 2 januari de derde ronde FAcup geplandquote:Op maandag 28 december 2009 16:55 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
In Engeland voetballen ze momenteel gewoon.
Op een maandagmiddag nadat ze dit weekend al hebben gespeeld.
En dan verbazen ze zich erover dat de Engelse spelers weer eens uitgeblust zijn op een WK.quote:Op maandag 28 december 2009 17:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen ook ja en dan staat er op 2 januari de derde ronde FAcup gepland
en daarom wil Platini toch de WK's en Ek's in augustus laten plaatsvinden, kunnen de spelers eerst op vakantie en daarna uitgerust aan hun toernooi beginnenquote:Op maandag 28 december 2009 17:47 schreef tong80 het volgende:
En dan verbazen ze zich erover dat de Engelse spelers weer eens uitgeblust zijn op een WK.
zo lieverd, wakkerquote:Op maandag 28 december 2009 20:40 schreef Ole het volgende:
Mogguh
doe je goed...maar waar was je nou ?quote:
knap van hemquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:50 schreef borisz het volgende:
9 darter van de veel te dikke ex-postbode en Ado Fan.
Shit gemist.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:50 schreef borisz het volgende:
9 darter van de veel te dikke ex-postbode en Ado Fan.
Een mod die een paar dagen niet op zijn forum komtquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:26 schreef rubbereend het volgende:oi
zo ff een paar dagen niet meer op FOK! geweest, heb ik nog wat gemist?
Thanksquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:30 schreef lookinforyou het volgende:
Middag![]()
Sandman welkom terug hier
schandalig jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een mod die een paar dagen niet op zijn forum komt.
Ikz zou hem eruit gooien!quote:
Bloesquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:52 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja Sendje![]()
![]()
Sig ismaar wel zielig
is 't persoonlijk?
hij staat ook altijd hoog in de 3FM lijstquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bloes!
Nee, is niet persoonlijk. Krijg Black van Pearl Jam alleen niet meer uit m'n hoofd de laatste tijd. Met terugwerkende kracht vind ik het misschien wel het beste nummer van de jaren '90.
Indd. Maar ik leer m pas heel laat waarderen. Waanzinnig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij staat ook altijd hoog in de 3FM lijst
GoedeMIDDAGquote:
Zou er nog iets over zijn van kerst?quote:
ga je anders wat langs brengen?quote:
Eerst koffie en een peuk.quote:
Misschien welquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je anders wat langs brengen?
*zingt: "En alle dagen hangen lekker in het zonnelicht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:42 schreef Ole het volgende:
Zo... gordijnen hangen weer fris te wezen![]()
Hopen dat Poes ze deze keer met rust laat
*mooi*quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zingt: "En alle dagen hangen lekker in het zonnelicht.
Met bloemen op mijn hele lijf maar ook op mijn gezicht. "
Uit: Een bloemetjesgordijn
speciaal voor jouw dijntjesquote:
3D vond ik redelijk tegenvallen,ik had er meer van verwachtquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:35 schreef appelsientje het volgende:
Wat een super gave filmAvatar 3d... wat een visueel spektakel
eerst had je stilstaand beeld.. .toen zwart/wit, toen kleur en nu 3d... 3 uur lang genieten
ik was ooit verkleed als bloemetjes gordijn met Carnavalquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zingt: "En alle dagen hangen lekker in het zonnelicht.
Met bloemen op mijn hele lijf maar ook op mijn gezicht. "
Uit: Een bloemetjesgordijn
welke?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef borisz het volgende:
Mijn nummer zo in de top Serious Request
quote:
Het 3d wordt alleen maar beter... en ik vind dit al een flinke stap vooruit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:17 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
3D vond ik redelijk tegenvallen,ik had er meer van verwacht![]()
Wel een super gave film![]()
Alleen zo jammer dat het niet in de buurt is hier. Download het wel als blu-ray terzijnertijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 08:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het 3d wordt alleen maar beter... en ik vind dit al een flinke stap vooruit.
moet je wel met zo'n bril thuis opzittenquote:Op woensdag 30 december 2009 08:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat het niet in de buurt is hier. Download het wel als blu-ray terzijnertijd.
Helloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |