http://members.lycos.nl/bbnet5/HOOLS/HOOLSOP.txtquote:
En dat van oma bluezzquote:
of die eend van Rubberquote:Op donderdag 24 december 2009 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/bbnet5/HOOLS/HOOLSOP.txt. Dat happel maar even HOOLS tussen [] zet en een # voor het nummer
.
Haha juist van oma bluezz. Dan kennen jullie me toch niet zo goed, ik vind nl kerst het meest overrated hypocriete shitfeest ooitquote:
maar oma's brengen dat meestal iets genuanceerder onder woordenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha juist van oma bluezz. Dan kennen jullie me toch niet zo goed, ik vind nl kerst het meest overrated hypocriete shitfeest ooit
Bluezz wilde het zo!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/bbnet5/HOOLS/HOOLSOP.txt. Dat happel maar even HOOLS tussen [] zet en een # voor het nummer
.
opstandige puber die je bentquote:
nou, ik denk dat ik het wel snap hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Je snapt het niet Bjoor, ik heb niks met kerst. Het lopertje mag best komen, maar het is voor mij gewoon een soort zondag
* Ole blijft het liefst 2 dagen diep onder het dekbedquote:Op donderdag 24 december 2009 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha juist van oma bluezz. Dan kennen jullie me toch niet zo goed, ik vind nl kerst het meest overrated hypocriete shitfeest ooit
Alleen ?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:38 schreef Ole het volgende:
* Ole blijft het liefst 2 dagen diep onder het dekbed
We doen met je meequote:Ik laat het me maar weer overkomen dit jaar
niet janken met All you need ?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:08 schreef Ole het volgende:![]()
Er staat nu een stomme kerstfilm met Schwartzenegger op![]()
Misschien brengt me dat in de stemming
Neeee.. Misschien zo nog evenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:19 schreef Ole het volgende:
Neeee.. Misschien zo nog even
Zij is niet grappig idd.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hier staat Claudia aan, ik doe echt pogingen om te lachen om een vrouw, maar het lukt niet echt kan ik je zeggen
maar ook niet altijd hoor !quote:Op donderdag 24 december 2009 21:27 schreef borisz het volgende:
Zij is niet grappig idd.
Enige vrouwen waar je nog om kan lachen zijn Tineke Schouten en Brigitte Kaandorp.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:22 schreef Bjoro het volgende:
nou, ik denk dat ik het wel snap hoor
* Bjoro denkt er exact hetzelfde over namelijk
denk je dat Q. deze kant op had gekomen dan ?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:45 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Ik had geschreven naar All you need, maar als ik het allemaal nu zo bekijk, ben ik eigenlijk wel blij dat we er niet bij zitten![]()
Niet geschoten is altijd mis toch? Ik had het willen doen om de broers bij elkaar te krijgen (ivm de baby die er nu is) Gratis vliegreisje dacht ikquote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef Bjoro het volgende:
denk je dat Q. deze kant op had gekomen dan ?
Lievquote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef Bluezz het volgende:
Niet geschoten is altijd mis toch? Ik had het willen doen om de broers bij elkaar te krijgen (ivm de baby die er nu is) Gratis vliegreisje dacht ikMooie mail geschreven, helaas niks gehoord.
Zij is echt niet leuk Bjoor, zet nou Robert maar aanquote:Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef Bjoro het volgende:
=
hier staat Claudia aan, ik doe echt pogingen om te lachen om een vrouw, maar het lukt niet echt kan ik je zeggen
Goed zo?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
.
Wel net even met dat kindje uit Zambiaquote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef Ole het volgende:
Zitten jullie al met tranen voor de tv?
Wat is er op tv dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef Ole het volgende:
Zitten jullie al met tranen voor de tv?
De uitsmijter moet nog komen!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel net even met dat kindje uit Zambia
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Staat ie dan zo hier voor de deur?
Ben hem nog aan het bakkenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Staat ie dan zo hier voor de deur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |