Jij weet te veelquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Je hebt weleens last van stemmingen
Dat is waar natuurlijk maar dan nog, ik met mijn fantastische charmes en het ongelooflijke dat iedereen mij mag, heeft dat niet nodigquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
T is een mod, kan altijd handig zijn
Ja dat dan weer welquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:51 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ook niet voor Nederlandse Politiek?
Van harte! Zie je, en dat zonder mijn steunquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:hoi
Gewonnenen niet eens door vriendjespolitiek of spammen
Maar 1e kerstdag is overleefdmorgen werken dus 2e kerstdag zal ik ook wel overleven
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen soap kijker hoor in tegenstelling tot mijn vriendin. Van mij mogen alle soaps van de buis
Ben benieuwd of mijn beeld van jou klopt, welke partij ga je stemmen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja dat dan weer wel, zeker de aankomende stemmingen.
We hebben allebei ringleiding in onze huizen aangelegd en deze op de tv aangesloten. Door middel van onze apparaatjes horen we de geluid (en jullie niet, zeg maar radiografisch) van de tv zeer goed (is regelbaar). We zijn gelukkig allebei niet doof dus spannende muziek horen we wel. Liplezen lukt vaak niet omdat acteurs vaak niet in de camera kijken of duidelijk genoeg articuleren, we zijn dus afhankelijk van de ondertiteling. Ik weiger te kijken naar een uitzending waar geen ondertiteling inzit omdat daar niks aan is (voor mij dan he, mijn vriendin kijkt soms toch nog).quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens. Hoe doe je dat met TV kijken verder? Door middel van liplezen? Lijkt me ook raar om het geluid bij een film niet te horen, omdat daar bijvoorbeeld vaak spanning vanuit gaat.
Solid, je weet heel goed dat ONM in 2010 voor de zomer nog van de buis, ATWT na de zomer, eind september.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen soap kijker hoor in tegenstelling tot mijn vriendin. Van mij mogen alle soaps van de buis
Ik ben pas blij als alle soaps voorgoed van de buis gehaald worden, hoe eerder hoe beterquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:09 schreef summer29 het volgende:
[..]
Solid, je weet heel goed dat ONM in 2010 voor de zomer nog van de buis, ATWT na de zomer, eind september.De enige wat het overblijft is GTST. Dus wees blij dat er al 2 weg zijn! Ik zal ze beide soaps erg missen!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben pas blij als alle soaps voorgoed van de buis gehaald worden, hoe eerder hoe beter
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben pas blij als alle soaps voorgoed van de buis gehaald worden, hoe eerder hoe beter
O god, mannen!!!quote:
In Amerika he....gelukkig lopen we in Nederland ruim 1,5 jaar achter dus dan kunnen we ons er alvast geestelijk op voorbereiden. En mss als we gelukt hebben neemt een andere zender het over in Amerika en kunnen we gewoon verder genietenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:09 schreef summer29 het volgende:
[..]
ATWT na de zomer, eind september.
Primaquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:37 schreef summer29 het volgende:
[..]
[..]
O god, mannen!!!Top Gear en voetbal-programma's ook van de buis. Dan is het eerlijk!!
Wij met zn tweeen zijn leukerquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef nectarientje het volgende:
nee! Ik wil Top Gear houden! Ze zijn zo leuk met z'n drieën
quote:
Ben je zo luidruchtig danquote:
in de goede omstandigheden (welke variëren)quote:
Wat deed je vanavond ook alweerquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
in de goede omstandigheden (welke variëren)![]()
bankhangenquote:
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:17 schreef RATMEN het volgende:
Ik ook. Dan gaan we volgende week wel samen in de achtbaan
.
Nee joh, daar hoef je geen medelijden mee te hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:17 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag nu al medelijden met de buren van nectarientje heeft
Nee. Een klein rondje door de buurt: Pools met slechte muzieksmaak, nieuwsgierig met duiven, nieuwsgierig zonder duiven maar met verrekijker, jong en klussend met slechte muzieksmaak.quote:
Nee hoor, ze zullen hoogstens jaloers op Nectarientje en mij zijnquote:
Een greep uit de reactiesquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:26 schreef RATMEN het volgende:
Nee hoor, ze zullen hoogstens jaloers op Nectarientje en mij zijn.
"shit, słyszę tłuszczu dostrojony bas nie"quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Een greep uit de reacties![]()
' ja hoor, zij wel'
' de mazzelaar'
'verdorie, nu doen ze de gordijnen dicht'
' shit, ik hoor mijn vet afgestelde bas niet meer' (maar dan in het Pools)
Civ! Je bent veilig thuisgekomenquote:
Talenwonder!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:33 schreef RATMEN het volgende:
"shit, słyszę tłuszczu dostrojony bas nie"
Ik zal wat Poolse zinnen meenemen voor je buurman, dan weet hij ook wat er gebeurtquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Civ! Je bent veilig thuisgekomenvandaag nog iets gedaan?
[..]
Talenwonder!![]()
![]()
Yep, 't was alleen maar nat op de wegen dus dat ging vrij makkelijk. Was rond half 11 weer thuis ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Civ! Je bent veilig thuisgekomenvandaag nog iets gedaan?
Gaat hij dat nodig hebben dan? Klinkt niet heel hoopvolquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:37 schreef RATMEN het volgende:
Ik zal wat Poolse zinnen meenemen voor je buurman, dan weet hij ook wat er gebeurt.
Ben je de dag in ieder geval wel goed doorgekomen dusquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:42 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben even met de fam naar Scheveningen gegaan, koffie en natuurlijk strandDaarna zijn zij naar huis gegaan en ben ik op de bank terecht gekomen. Het is de bedoeling dat ik me zo richting eettafel verplaats, heb gisteren een naaimachine gekregen als verjaardagscadeautje en ik ga er eens mee kloten.
Beetje als 'ooooo what does this button do'
Ik moet natuurlijk wel uitkijken dat ik 't ding niet direct al sloop he. Mama kreeg gister al een hartverzakking toen ik het spoelhuis (ja natuurlijk dames en heren, het spoelhuis) in mn handen had in plaats van het spoeltje (kijk, dat weet ik dan weer welquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:44 schreef Civilian het volgende:
Ben je de dag in ieder geval wel goed doorgekomen dusEn nieuwe apparaten uitproberen is altijd leuk!
Als je nog hulp nodig hebt met onbekende knopjes indrukken, houd ik me wel aanbevolen
Daar heb je een handleiding voor natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel uitkijken dat ik 't ding niet direct al sloop he. Mama kreeg gister al een hartverzakking toen ik het spoelhuis (ja natuurlijk dames en heren, het spoelhuis) in mn handen had in plaats van het spoeltje (kijk, dat weet ik dan weer wel)
Hij zal vast wel weten wat er aan de hand is, maar mss zijn bepaalde details in het Pools wel handigquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gaat hij dat nodig hebben dan? Klinkt niet heel hoopvol
Géén ideequote:Op zaterdag 26 december 2009 18:51 schreef nectarientje het volgende:
Het boekje ligt klaar!![]()
Het spoelhuis is ook heel logisch genoeg het stukje van het apparaat waar je het spoeltje in klikt. Dus heel lastig is het niet, maar waarom weet jij dat?
Wil ik weten wat je daar probeert te zeggen? Of is het echt beter van niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:54 schreef RATMEN het volgende:
Hij zal vast wel weten wat er aan de hand is, maar mss zijn bepaalde details in het Pools wel handig.
"Tak, to jest ładne"
"tak teraz iść dalej"
"Jaki jest twój"
Ik heb gisteren al onder begeleiding van mama stoelkussens gemaakt! Daar was ik ooit eens met de hand aan begonnen maar dat was echt binnen 10 minuten gepiept nu!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:54 schreef Civilian het volgende:
Géén ideeHeb ook nog nooit zo'n ding aangeraakt
Maar toch.. Ben allang blij dat ik toch niet kan naaien
Als het goed is, geef je de Nederlandse vertaling vanzelfquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je daar probeert te zeggen? Of is het echt beter van niet?
LOLquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:57 schreef RATMEN het volgende:
Als het goed is, geef je de Nederlandse vertaling vanzelf.
quote:
Ow yes we willquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:04 schreef nectarientje het volgende:
we merken het vanzelf wel toch?
Wat is nou zo leuk aan Top Gear?!quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef nectarientje het volgende:
nee! Ik wil Top Gear houden! Ze zijn zo leuk met z'n drieën
Jammer dat ik jou niet tegen gekomen ben..quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben je de dag in ieder geval wel goed doorgekomen dusEn nieuwe apparaten uitproberen is altijd leuk!
Als je nog hulp nodig hebt met onbekende knopjes indrukken, houd ik me wel aanbevolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |