abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76052697
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 14:43 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Lijkt me zwaar! Vooral omdat er volgens mij maar weinig rekening gehouden wordt met doven en slechthorende, of valt dat mee?
Ik moet bekennen dat het af en toe zwaar is ja. Tramchaffeurs die je niet aankijken of mensen die denken als je ze niet verstaat dan ze maar moeten brullen. (Hej, ik zei niet hardhorend te zijn maar slechthorend! )

Maar met de slechthorenden en doven gaat het in algemeen steeds beter en beter. We krijgen steeds meer voet op de grond, we komen steeds vaker in het nieuws en we hebben zelfs succesvolle discos voor horenden EN doven georganiseerd (Sencity of Mutesounds, google maar eens erop of kijk op youtube).

Ik heb niet de vooruitgang geboekt maar andere jongere mensen, ik ben persoonlijk wel trots op ze dat we onszelf op de kaart hebben gezet.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2009 16:42:38 ]
pi_76053530
Is t al bijna 6 uur? Dan kan ik eindelijk van dr werk halen en lekker gaan bij mn ouders
Ik ben van pindavlees
pi_76054992
Gvd wat is het koud buiten zeg. Lekker subtiel windje ook....net zowat gezandstraald :S
pi_76055000
Zo mijn buik is vol van lekkere eten!! Solid en ik hebben hoop eten over... Duzz wie?!
pi_76055792
Zojuist lekker bij mijn ouders geweest, hebben echt heeel simpel doch lekker gegeten (immers, bij zeemonster waren we niet uitgenodigd ) Vanmiddag was ik wat ziekjes maar dat is inmiddels weg. Morgen lekker met de familie kerst vieren en uit eten.
Vanavond nog wat flikflooien met mijn telefoontje die ik bijna volledig onder de knie heb hahaha
pi_76055946
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 19:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zojuist lekker bij mijn ouders geweest, hebben echt heeel simpel doch lekker gegeten (immers, bij zeemonster waren we niet uitgenodigd ) Vanmiddag was ik wat ziekjes maar dat is inmiddels weg. Morgen lekker met de familie kerst vieren en uit eten.
Vanavond nog wat flikflooien met mijn telefoontje die ik bijna volledig onder de knie heb hahaha
Flikflooien met je telefoontje... dat geeft een heel bizar beeld R_B...

Wees blij dat je niet bent uitgenodigd, ik kan helemaal niet koken joh
pi_76056154
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:01 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Flikflooien met je telefoontje... dat geeft een heel bizar beeld R_B...

Wees blij dat je niet bent uitgenodigd, ik kan helemaal niet koken joh
Ik kan de beelden wel ff naar mijn faceboek uploaden hahahaha

Jij kan vast wel koken, anders had ik dat vast wel vaker gehoord en daar iedereen bij jullie in het gezin nog leeft zal het wel meevallen

EDIT: staat leuk dat donkere haar!
pi_76056270
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik kan de beelden wel ff naar mijn faceboek uploaden hahahaha

Jij kan vast wel koken, anders had ik dat vast wel vaker gehoord en daar iedereen bij jullie in het gezin nog leeft zal het wel meevallen

EDIT: staat leuk dat donkere haar!
Foto is door kindlief gemaakt, goed he!
Maandag ook gewoon weer werken? kan ik je telefoon bewonderen !

Oeh je hebt ge-edit ... ik zag wel dat er eerst zwart stond!

Ik ben blij dat dag 1 van de kerst erop zit , ik vind het eerlijk gezegd niks aan Oud en Nieuw is veel leuker!
pi_76056742
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:16 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Foto is door kindlief gemaakt, goed he!
Maandag ook gewoon weer werken? kan ik je telefoon bewonderen !

Oeh je hebt ge-edit ... ik zag wel dat er eerst zwart stond!

Ik ben blij dat dag 1 van de kerst erop zit , ik vind het eerlijk gezegd niks aan Oud en Nieuw is veel leuker!
Ja ik heb het geedit,....ik ben uiteraar kleurendoof en wist niet of het nou zwart of donkerbruin/rood was hahahaha

Maandag idd werken, daarna blijven Wim en ik thuis tot 4 jan.
pi_76059407
Gefeliciteerd met je nr 1 kerstavatar Admiraal anaal. [UITSLAG] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2009! De nr 2 Lonker had ik ook goed, maar nr 3 had ik die van biancavia gekozen
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:56 schreef SolidasRock het volgende:
[1] admiraal_anaal (punten: 3)
[ ]

[2] Lonker (punten: 2)
[ ]

[3] Biancavia (punten: 1)
[ ]

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2009 22:18:19 ]
pi_76061099
Had al spijt dat ik AA vorig jaar geholpen had toen ik ineens kettingPM'tjes kreeg paar dagen terug, maar hij is zonder me hulp dus ook eerste geworden. Gefeliciteerd dan maar
Where facts are few, experts are many.
pi_76061131
Ik krijg juist geen PMtjes. Moet ik nu blij zijn of verdrietig dat iemand die zich admiraal anaal me priveberichten stuurt?
pi_76061190
Het was geen pm van AA, maar van de organisator van de wedstrijd... Dat ik vorig jaar had gestemd, en het dus dit jaar ook maar moest doen
pi_76061376
Ik doe nooit mee aan stemmingen.
pi_76061420
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je hebt weleens last van stemmingen
pi_76061626
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:12 schreef Atreidez het volgende:
Het was geen pm van AA, maar van de organisator van de wedstrijd... Dat ik vorig jaar had gestemd, en het dus dit jaar ook maar moest doen
Ok, ik moet dus Adelante (dat is de organisator toch?) alvast blacklisten?
pi_76061901
quote:
T is een mod, kan altijd handig zijn
pi_76062569
quote:
Ook niet voor Nederlandse Politiek?
pi_76062722
hoi

Gewonnen en niet eens door vriendjespolitiek of spammen

Maar 1e kerstdag is overleefd morgen werken dus 2e kerstdag zal ik ook wel overleven
pi_76063425
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
hoi

Gewonnen en niet eens door vriendjespolitiek of spammen

Maar 1e kerstdag is overleefd morgen werken dus 2e kerstdag zal ik ook wel overleven
We hadden een deal, als ik op je zou stemmen zou ik mijn notes mogen inzien. Stuur ze maar naar mijn PM
pi_76066484
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:42 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat het af en toe zwaar is ja. Tramchaffeurs die je niet aankijken of mensen die denken als je ze niet verstaat dan ze maar moeten brullen. (Hej, ik zei niet hardhorend te zijn maar slechthorend! )

Maar met de slechthorenden en doven gaat het in algemeen steeds beter en beter. We krijgen steeds meer voet op de grond, we komen steeds vaker in het nieuws en we hebben zelfs succesvolle discos voor horenden EN doven georganiseerd (Sencity of Mutesounds, google maar eens erop of kijk op youtube).

Ik heb niet de vooruitgang geboekt maar andere jongere mensen, ik ben persoonlijk wel trots op ze dat we onszelf op de kaart hebben gezet.
Mijn moeder werkt in het Mauritshuis en we hadden het over een schilder die doof was. Toen moest ik even aan jou denken en het feit dat er volgens mij tegenwoordig voor thuis allerlei handige mogelijkheden zijn, maar dat er in de maatschappij buiten toch nog maar weinig rekening gehouden wordt met doven en slechthorende.

Die disco's ken ik. Volgens mij is er ook ooit eentje in het Paard geweest . Erg goed dat dat soort dingen georganiseerd worden!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76066699
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 01:52 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Mijn moeder werkt in het Mauritshuis en we hadden het over een schilder die doof was. Toen moest ik even aan jou denken en het feit dat er volgens mij tegenwoordig voor thuis allerlei handige mogelijkheden zijn, maar dat er in de maatschappij buiten toch nog maar weinig rekening gehouden wordt met doven en slechthorende.

Die disco's ken ik. Volgens mij is er ook ooit eentje in het Paard geweest . Erg goed dat dat soort dingen georganiseerd worden!
Die in Paard was van Mutesounds. Daar ben ik met Summer29 ook heen geweest. Toen ik nog puber was waren er ook dovendiscos maar die waren echt niet succesvol, we mochten al blij zijn als er 50 mensen kwamen en als er 5 mensen stonden te dansen.

Ik zag ook recentlijk doven in het programma van Paul de leeuw, of die van Rayman is laatttttttt. Goede tijden slechte tijden werden vroeger niet ondertiteld via teletekst maar na een handtekeningenactie en media ingeschakeld te hebben kregen we de zenders zover. Echt makkelijk was het niet.
pi_76068866
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 02:03 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Die in Paard was van Mutesounds. Daar ben ik met Summer29 ook heen geweest. Toen ik nog puber was waren er ook dovendiscos maar die waren echt niet succesvol, we mochten al blij zijn als er 50 mensen kwamen en als er 5 mensen stonden te dansen.

Ik zag ook recentlijk doven in het programma van Paul de leeuw, of die van Rayman is laatttttttt. Goede tijden slechte tijden werden vroeger niet ondertiteld via teletekst maar na een handtekeningenactie en media ingeschakeld te hebben kregen we de zenders zover. Echt makkelijk was het niet.
Nou had ik persoonlijk meer moeite gedaan voor een kwaliteitsserie ipv GTST .

Bedtijd!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76069744
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 05:36 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Nou had ik persoonlijk meer moeite gedaan voor een kwaliteitsserie ipv GTST .

Bedtijd!
Ik ben zelf geen soap kijker hoor in tegenstelling tot mijn vriendin. Van mij mogen alle soaps van de buis
pi_76070037
Is de stad nou vandaag open? Mediamarkt wel maar de rest ook? Megastores?

Edit: Ok, gevonden
quote:
Vandaag is het tweede kerstdag 26 december 2009 (Koopzondag),
de onderstaande gemeenten + winkels zijn geopend

# Den Haag
Woonboulevard Megastores Den Haag
#
Centrum
#
Scheveningen-Bad en het Winkelcentrum aan het Deltaplein (winkelpromenade Palace 365 dagen per jaar open)
http://www.koopzondagen.net/

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2009 10:39:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')