Ik wacht nog op de uitnodiging van zeemonster om te komen etenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:07 schreef AirwiN het volgende:
De hele ochtend staan koken. Maar dan hoef ik vanaf nu ook niks meer te doen dan aanschuiven en mee-eten.
Ik ook. Zullen we daar de Den Haag meet doen?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wacht nog op de uitnodiging van zeemonster om te komen eten
Klinkt gezellig !quote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we daar de Den Haag meet doen?
Met een kaasschaafquote:Op donderdag 24 december 2009 13:41 schreef zeemonster het volgende:
Weet iemand hier hoe je haarverf van je hand krijgt, ik heb geknoeid
MTM verft haar haar ook regelmatig dus misschien weet zij het
Kaasschaafquote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met een kaasschaaf![]()
Nee, geen idee....goed boenen met zeep zou ik zeggen
Hoe dat zo? Ga je in een etalage zitten?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:04 schreef zeemonster het volgende:
Dan zullen jullie zelf moeten koken en mijn hond uitlaten , want ik moet 2 dagen verplicht glimlachen en pootjes geven![]()
.
![]()
Oh en stofzuig en dweil het huis ook gelijk , hoef ik het 1 dagje niet te doen
Je zit vlakbij mijquote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Skonk het volgende:
Is hier iemand toevallig dealer?
Hasj en Wiet: Vragen & Antwoorden #38
Waar?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:10 schreef SolidasRock het volgende:
ziet niemand dat er een L ontbreekt in de topictitel
In jouw laatste post in het vorige topicquote:
Nou meer dan dat je vlakbij mij woont/zit bedoelde ik niet, zie mijn onderschriftje maarquote:
Jawel, ik zag het zelf uiteraard en heb dit getipt zodat iemand het kon aanpassenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:10 schreef SolidasRock het volgende:
ziet niemand dat er een L ontbreekt in de topictitel
Goed voornemen voor het nieuwe jaar? Niet meer 'me' gebruiken waar het 'm'n' of 'mijn' moet zijn?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:52 schreef Atreidez het volgende:
Nog mensen die naar een nachtmis gaan? Ik heb me eigen wijn, dus ik blijf lekker thuis
Als ik naar de nachtmis ga krijg je dit:quote:Op donderdag 24 december 2009 18:52 schreef Atreidez het volgende:
Nog mensen die naar een nachtmis gaan? Ik heb me eigen wijn, dus ik blijf lekker thuis
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goed voornemen voor het nieuwe jaar? Niet meer 'me' gebruiken waar het 'm'n' of 'mijn' moet zijn?
En de jouwe? Minder Taalnazi spelen op fora?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goed voornemen voor het nieuwe jaar? Niet meer 'me' gebruiken waar het 'm'n' of 'mijn' moet zijn?
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
En de jouwe? Minder Taalnazi spelen op fora?
Neuh, dan kan ik m'n baan wel opzeggen.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
En de jouwe? Minder Taalnazi spelen op fora?
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neuh, dan kan ik m'n baan wel opzeggen.
Ik zeg bijna nooit iets van over fouten, maar die me-fout, die vindt ik echt gruwelijk. Sorry.
Puikquote:
Oh ja?quote:
Pms bedoel jequote:Op vrijdag 25 december 2009 00:28 schreef SolidasRock het volgende:
Misschien ben ik iets te lang weggeweest van FOK maar uuuhm... PM betekent toch prive messaging? Of hebben jullie het over iets anders? Of is het iets wat alleen vrouwen kunnen begrijpen (geheim taal)?
Uuuhm? Onze nieuwe openingspost (OP) zou een privemessage (PM) moeten bevatten van wie of ontgaat me de humor of logica ervan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:35 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Pms bedoel je.
Private Messaging inderdaad .. dat is tegenwoordig onze nieuwe OP : Waar is de PM?
Begin overigens de dag en de nacht een beetje om te draaien... alhoewel overdag ben ik ook gewoon wakker!
Alle "nieuwe" sneeuw die ik vannacht zag is gesmolten door de regenquote:Op vrijdag 25 december 2009 04:27 schreef SolidasRock het volgende:
Ben net wakker om naar de wc te gaan en wat zie ik uit het raam. Sneeuwt het doodleuk weer. Alles is weer wit
Dat méén je niet? Ik heb een reply gedaan op de laatste mail van A_Aquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik ga deze toyboy eens de deur uitschoppen, hij voldoet voor geen meter. Kan zelfs geen pm-etje van af
Soms irriteert een bepaalde fout je echt ernstig. Ik heb het met die/dat of de/het fouten. Zoals: ik ben vandaag met het fiets naar m'n werk gegaan. Zijn meestal mensen die de taal pas later hebben geleerd, die kennen alle gramatica regels, d/t de hele mikmak...maar gaan dan met dat soort dingen gruwelijk in de fout.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neuh, dan kan ik m'n baan wel opzeggen.
Ik zeg bijna nooit iets van fouten, maar die me-fout, die vind ik echt gruwelijk. Sorry.
Grammatica met 2 MMquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Soms irriteert een bepaalde fout je echt ernstig. Ik heb het met die/dat of de/het fouten. Zoals: ik ben vandaag met het fiets naar m'n werk gegaan. Zijn meestal mensen die de taal pas later hebben geleerd, die kennen alle gramatica regels, d/t de hele mikmak...maar gaan dan met dat soort dingen gruwelijk in de fout.
Lijkt me zwaar! Vooral omdat er volgens mij maar weinig rekening gehouden wordt met doven en slechthorende, of valt dat mee?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Grammatica met 2 MM![]()
Kijk, die fout met de en het zijn fouten die ik regelmatig maak, dit alles komt gewoon doordat ik zwaar slechthorend ben. Ik moet spraakafzien en de en het zijn lastige te korte woordjes om te liplezen. Wat wij verstaan zijn fragmenten van een zin en wij puzzelen dus de hele dag door met het begrijpen wat een horende zegt.
Daarom hebben wij gebarentaal, dat gaat veel sneller en de en het gebruiken we niet zo bij het gebaren. Wat jullie van jongs af aan geleerd hebben door gewoon te luisteren moeten wij met pijn en moeite leren.
Ik moet wel zeggen dat ik beter ben in taal dan het merendeel van mijn vrienden. Ik ben ook goed in spelling. Heb mijn hele jeugd naast een bibliotheek gewoond en was vaste klant daar.
Toch leer ik nu nog steeds bij, ik dacht altijd dat vindt je en je vind zo geschreven moest worden maar eergisteren kwam ik erachter dat het toch vind je en je vind moet zijn, vindt je vader is wel correct. Het blijft lastig, de nederlandse taal
Ja dat is zo, ..... hetgeen betekent dat ik nog bij LC langs moet gaanquote:
Ik moet bekennen dat het af en toe zwaar is ja. Tramchaffeurs die je niet aankijken of mensen die denken als je ze niet verstaat dan ze maar moeten brullen. (Hej, ik zei niet hardhorend te zijn maar slechthorend!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:43 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Lijkt me zwaar! Vooral omdat er volgens mij maar weinig rekening gehouden wordt met doven en slechthorende, of valt dat mee?
Flikflooien met je telefoontje... dat geeft een heel bizar beeld R_B...quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zojuist lekker bij mijn ouders geweest, hebben echt heeel simpel doch lekker gegeten (immers, bij zeemonster waren we niet uitgenodigd) Vanmiddag was ik wat ziekjes maar dat is inmiddels weg. Morgen lekker met de familie kerst vieren en uit eten.
Vanavond nog wat flikflooien met mijn telefoontje die ik bijna volledig onder de knie heb hahaha
Ik kan de beelden wel ff naar mijn faceboek uploaden hahahahaquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:01 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Flikflooien met je telefoontje... dat geeft een heel bizar beeld R_B...
Wees blij dat je niet bent uitgenodigd, ik kan helemaal niet koken joh
Foto is door kindlief gemaakt, goed he!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik kan de beelden wel ff naar mijn faceboek uploaden hahahaha
Jij kan vast wel koken, anders had ik dat vast wel vaker gehoord en daar iedereen bij jullie in het gezin nog leeft zal het wel meevallen
EDIT: staat leuk dat donkere haar!
Ja ik heb het geedit,....ik ben uiteraar kleurendoof en wist niet of het nou zwart of donkerbruin/rood was hahahahaquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:16 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Foto is door kindlief gemaakt, goed he!
Maandag ook gewoon weer werken? kan ik je telefoon bewonderen !
Oeh je hebt ge-edit ... ik zag wel dat er eerst zwart stond!
Ik ben blij dat dag 1 van de kerst erop zit , ik vind het eerlijk gezegd niks aanOud en Nieuw is veel leuker!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:56 schreef SolidasRock het volgende:
[1] admiraal_anaal (punten: 3)
[]
[2] Lonker (punten: 2)
[]
[3] Biancavia (punten: 1)
[]
Je hebt weleens last van stemmingenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik doe nooit mee aan stemmingen.
Ok, ik moet dus Adelante (dat is de organisator toch?) alvast blacklisten?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:12 schreef Atreidez het volgende:
Het was geen pm van AA, maar van de organisator van de wedstrijd... Dat ik vorig jaar had gestemd, en het dus dit jaar ook maar moest doen
T is een mod, kan altijd handig zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ook niet voor Nederlandse Politiek?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
We hadden een deal, als ik op je zou stemmen zou ik mijn notes mogen inzien. Stuur ze maar naar mijn PMquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
hoi
Gewonnenen niet eens door vriendjespolitiek of spammen
Maar 1e kerstdag is overleefdmorgen werken dus 2e kerstdag zal ik ook wel overleven
Mijn moeder werkt in het Mauritshuis en we hadden het over een schilder die doof was. Toen moest ik even aan jou denken en het feit dat er volgens mij tegenwoordig voor thuis allerlei handige mogelijkheden zijn, maar dat er in de maatschappij buiten toch nog maar weinig rekening gehouden wordt met doven en slechthorende.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat het af en toe zwaar is ja. Tramchaffeurs die je niet aankijken of mensen die denken als je ze niet verstaat dan ze maar moeten brullen. (Hej, ik zei niet hardhorend te zijn maar slechthorend!)
Maar met de slechthorenden en doven gaat het in algemeen steeds beter en beter. We krijgen steeds meer voet op de grond, we komen steeds vaker in het nieuws en we hebben zelfs succesvolle discos voor horenden EN doven georganiseerd (Sencity of Mutesounds, google maar eens erop of kijk op youtube).
Ik heb niet de vooruitgang geboekt maar andere jongere mensen, ik ben persoonlijk wel trots op ze dat we onszelf op de kaart hebben gezet.
Die in Paard was van Mutesounds. Daar ben ik met Summer29 ook heen geweest. Toen ik nog puber was waren er ook dovendiscos maar die waren echt niet succesvol, we mochten al blij zijn als er 50 mensen kwamen en als er 5 mensen stonden te dansen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt in het Mauritshuis en we hadden het over een schilder die doof was. Toen moest ik even aan jou denken en het feit dat er volgens mij tegenwoordig voor thuis allerlei handige mogelijkheden zijn, maar dat er in de maatschappij buiten toch nog maar weinig rekening gehouden wordt met doven en slechthorende.
Die disco's ken ik. Volgens mij is er ook ooit eentje in het Paard geweest. Erg goed dat dat soort dingen georganiseerd worden!
Nou had ik persoonlijk meer moeite gedaan voor een kwaliteitsserie ipv GTSTquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die in Paard was van Mutesounds. Daar ben ik met Summer29 ook heen geweest. Toen ik nog puber was waren er ook dovendiscos maar die waren echt niet succesvol, we mochten al blij zijn als er 50 mensen kwamen en als er 5 mensen stonden te dansen.
Ik zag ook recentlijk doven in het programma van Paul de leeuw, of die van Rayman is laatttttttt. Goede tijden slechte tijden werden vroeger niet ondertiteld via teletekst maar na een handtekeningenactie en media ingeschakeld te hebben kregen we de zenders zover. Echt makkelijk was het niet.
Ik ben zelf geen soap kijker hoor in tegenstelling tot mijn vriendin. Van mij mogen alle soaps van de buisquote:Op zaterdag 26 december 2009 05:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou had ik persoonlijk meer moeite gedaan voor een kwaliteitsserie ipv GTST.
Bedtijd!
http://www.koopzondagen.net/quote:Vandaag is het tweede kerstdag 26 december 2009 (Koopzondag),
de onderstaande gemeenten + winkels zijn geopend
# Den Haag
Woonboulevard Megastores Den Haag
#
Centrum
#
Scheveningen-Bad en het Winkelcentrum aan het Deltaplein (winkelpromenade Palace 365 dagen per jaar open)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |