abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 december 2009 @ 18:56:21 #251
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76150800
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:53 schreef DS4 het volgende:
Hou eens op met op de man spelen. Klopkoek heb ik sinds zijn terugkomst niet meer zien ontploffen, dus probeer het gewoon inhoudelijk te houden.

Bvd.
Das best lastig als hij altijd om bronnen vraagt maar ze zelf niet geeft.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_76150874
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:

Dat je daar om blijft vragen is dan terecht en zul je mij niet over horen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_76150924
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:55 schreef raptorix het volgende:

Nee weer over de "topmannen" beginnen, ik vraag me af of ie ook een "bash de topman" template heeft
Het is vooral EG die daar over begint en dat stuk is toch inhoudelijk makkelijk te weerleggen. Ik heb hem er ook niet meer over gehoord.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_76150985
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is vooral EG die daar over begint en dat stuk is toch inhoudelijk makkelijk te weerleggen. Ik heb hem er ook niet meer over gehoord.
Foutje van mij, ik haal die 2 altijd door elkaar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 28 december 2009 @ 19:23:37 #255
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76152045
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik negeer jou gewoon. Klaar.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 28 december 2009 @ 20:24:12 #256
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76154927
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:23 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik negeer jou gewoon. Klaar.
Neuh, want je vraagt mij wel om bronnen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 28 december 2009 @ 21:36:59 #257
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_76158333
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat wil je nog meer specifiek dan? Ik ken de regeling niet uit den treure, maar weet wel dat Obama af wil van het systeem waarbij de verzekeraars de zorg inkopen en zo alle touwtjes in handen hebben en dat is gelijk aan wat we in NL hebben, wat niet verbazingwekkend is, want met het nieuwe stelsel wordt keer op keer gewezen naar de VS (waar zorg stukken duurder is, dus ik begrijp er werkelijk niets van, maar aangezien bij de PvdA een gefrustreerde ex-apotheker de scepter zwaait over dit dossier, CDA en VVD vuistdiep in de verzekeraars zitten (met name de VVD) en Agnes Kant tegenwoordig het te druk heeft met het leiden van de fractie, kan dat soort onzin de ether in worden geflikkerd zonder enig probleem).
Hear, Hear
  maandag 28 december 2009 @ 21:39:43 #258
179598 Deprater
pi_76158475
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef DS4 het volgende:

[..]
Maar verontrust het jou dan niet dat ons stelsel deels is afgekeken van de VS en nota bene dat deel het deel is waar Obama het snelst vanaf wil?
Het feit dat Liebermann 1 miljard!!! dollar toegeschoven kreeg van de zorgverzekeraars, zegt dacht ik genoeg, hij stemde dus ook resoluut tegen een nieuw zorgstelsel , zoals hij hoorde te doen

[ Bericht 0% gewijzigd door Deprater op 28-12-2009 22:53:08 ]
  maandag 28 december 2009 @ 21:43:59 #259
179598 Deprater
pi_76158711
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:30 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waarom ben je tegen dat nieuwe zorgstelsel? Voor types zoals jou is het toch geweldig? Het heeft een hoop lasten bij de werkgever vandaan gehaald. Daar heeft Hoogervorst wel voor gezorgd.
De politiek heeft er voor gezorgd dat de vorderingen van het zorgkartel op pietje en jantje , zelfs preferent zijn boven de belastingdienst.

Het zorgkartel is absoluut heilig
  maandag 28 december 2009 @ 22:14:42 #260
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76160158
Minder geld > Teflon pan > is eerder deaudt
Minder geld > geen goeie zorg mogen krijgen > is eerder deaudt
Minder geld > minder verzorging en lachen > minder sex en knuffels > is eerder deaudt
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 28 december 2009 @ 22:22:42 #261
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76160609
Algehele zorg voor 1 prijs lijkt mij onmogelijk. Je maakt heel veel mensen heel erg kwaad zoals mij. Mensen die geen zorg krijgen die zij wensen, wat levensbederiegend is. Zo ervaar ik dat. Het is gewoon onethisch vind ik zelf. Iemand uit de wereld van bureacratie bepaalt of een persoon wel zorg krijgt of niet en wát voor zorg er wordt vergoed terwijl je wel braaf elke maand premie betaalt. ik vind dat niet kunnen. Waarom kunnen verzekeraars zich niet enkelt bezig houden met het verzekeren tegen alleen erg zware ongevallen? Dan geef je mensen de ruimte om te sparen voor zorg die zij zelf wel nodig achten. Nu gaat alles naar de verzekerings maatschappijen. En dat is de schuld van de overheid.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 28 december 2009 @ 22:52:37 #262
179598 Deprater
pi_76162097
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Nu gaat alles naar de verzekerings maatschappijen. En dat is de schuld van de overheid.
Tja, marktwerking he, maar er is juist helemaal geen enkele marktwerking meer, dat is nu juist de truc
pi_76162568
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef Deprater het volgende:

[..]

Tja, marktwerking he, maar er is juist helemaal geen enkele marktwerking meer, dat is nu juist de truc
Dit dus, en de leeghoofden van de linkse politiek roepen: zie je marktwerking brengt niets als goed, nou kijk maar eens naar de telecom markt.
pi_76162736
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Minder geld > Teflon pan > is eerder deaudt
Minder geld > geen goeie zorg mogen krijgen > is eerder deaudt
Minder geld > minder verzorging en lachen > minder sex en knuffels > is eerder deaudt
Doodgaan is een keuze, als je alleen maar vissticks eet uit ee telfon pan en je gaat eerder dood, dan is dat een keuze. Als je shag rookt, veel zuipt, vet vreet en je hebt dan veel zorg nodig als je lijf het begeeft, dan is dat een keuze. Als je niet kan lachen en geen sex krijgt met dat lelijke lijf van je kijk dan eens in de spiegel en doe ook eens aardig tegen lelijke vrouwen, zij hebben ook liefde nodig (laat je wel eerst steriliseren want anders zadel je de volgende generatie met jouw minderwaardige genen op), zo zie je maar dood gaan door armoede is een keuze. Wat kies jij
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  dinsdag 29 december 2009 @ 00:02:27 #265
179598 Deprater
pi_76165219
quote:
Op maandag 28 december 2009 23:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dit dus, en de leeghoofden van de linkse politiek roepen: zie je marktwerking brengt niets als goed, nou kijk maar eens naar de telecom markt.
Als de Politiek de telecom had kunnen verdelen hadden ze dat wel gedaan, dat kan dus niet.
Er is internationale concurrentie

Trouwens over tien jaar kletsen we allemaal via Google, einde van de Telecom compagnies

En ik geef de voorkeur aan kostendekkende overheidszorg, (ziekenfonds), of gewoon echte verzekeraars binnen de EU , boven een overheidskartel
pi_76165456
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:02 schreef Deprater het volgende:

[..]

Als de Politiek de telecom had kunnen verdelen hadden ze dat wel gedaan, dat kan dus niet.
Er is internationale concurrentie

Trouwens over tien jaar kletsen we allemaal via Google, einde van de Telecom compagnies

En ik geef de voorkeur aan kostendekkende overheidszorg, (ziekenfonds), of gewoon echte verzekeraars binnen de EU , boven een overheidskartel
Mee eens, overigens denk ik dat google over 10 jaar failliet is, dan wel een marginale rol speelt, dat bedrijf is zo rot als maar zijn kan.
  dinsdag 29 december 2009 @ 00:09:35 #267
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76165508
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:07 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mee eens, overigens denk ik dat google over 10 jaar failliet is, dan wel een marginale rol speelt, dat bedrijf is zo rot als maar zijn kan.
Waarom? Op financieel gebied? Hun marktkapitalisatie is enorm hoog, zelfs nu. Een paar miljard vrijmaken is een peuleschilletje. Of zijn ze te snel gegroeid en niet meer managable?
The End Times are wild
pi_76165754
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waarom? Op financieel gebied? Hun marktkapitalisatie is enorm hoog, zelfs nu. Een paar miljard vrijmaken is een peuleschilletje. Of zijn ze te snel gegroeid en niet meer managable?
Nee maar je hele inkomsten afhankelijk maken van AdSense vind ik niet gezond, zeker als je daar de rest van je bedrijfs activiteiten mee financieert, als er nu een serieuse concurrent komt die een enigzins vergelijkbaar systeem aanbied dan ben je de sjaak, en geloof me de klanten van google zitten te springen, daarnaast is het ook een uiterst vaag systeem dat de websites die google ads plaatsen totaal geen inzicht hebben in de inkomsten van google.

Ook qua zoek technologie is google al lange tijd niet meer superieur, het is dat MS zo een slechte naam heeft, anders zouden mensen vaker de search van MS gebruiken.
  dinsdag 29 december 2009 @ 00:20:17 #269
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76165895
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee maar je hele inkomsten afhankelijk maken van AdSense vind ik niet gezond, zeker als je daar de rest van je bedrijfs activiteiten mee financieert, als er nu een serieuse concurrent komt die een enigzins vergelijkbaar systeem aanbied dan ben je de sjaak, en geloof me de klanten van google zitten te springen, daarnaast is het ook een uiterst vaag systeem dat de websites die google ads plaatsen totaal geen inzicht hebben in de inkomsten van google.

Ook qua zoek technologie is google al lange tijd niet meer superieur, het is dat MS zo een slechte naam heeft, anders zouden mensen vaker de search van MS gebruiken.
Maar hun omzet en winstgroei is wel altijd wel erg goed geweest. En ze breiden op allerlei gebieden uit, ze gaan nu ook besturingssystemen, webbrowsers, office-pakketten, navigatie, video on demand etc. aanbieden.

Het enige waar ik mijn twijfels over heb is het alles-is-gratis voor de klant (dus niet de adverteerder) principe van Google. Maar van de andere kant is dat ook erg goed, want ze accepteren tenminste dat dit de mores is op het internet en ze maken er klaarblijkelijk winst mee.
The End Times are wild
pi_76166062
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar hun omzet en winstgroei is wel altijd wel erg goed geweest. En ze breiden op allerlei gebieden uit, ze gaan nu ook besturingssystemen, webbrowsers, office-pakketten, navigatie, video on demand etc. aanbieden.

Het enige waar ik mijn twijfels over heb is het alles-is-gratis voor de klant (dus niet de adverteerder) principe van Google. Maar van de andere kant is dat ook erg goed, want ze accepteren tenminste dat dit de mores is op het internet en ze maken er klaarblijkelijk winst mee.
Jup, maar dit alles word dus wel door hun Ads gefinancieerd, ik weet niet of je bekend met de prijzen van AdWords, maar die zijn gigantisch. Daarnaast denk ik dat maar weinig mensen ook daadwerkelijk bereid zijn om de prijs te betalen voor de diensten die ze aanbieden.
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:24:55 #271
179598 Deprater
pi_76168343
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Igoogle is the key

Denk daar maar eens over na
pi_76169001
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 02:24 schreef Deprater het volgende:

[..]

Igoogle is the key

Denk daar maar eens over na
Zou jij er voor willen betalen? Denk daar maar eens over na.
  dinsdag 29 december 2009 @ 05:29:59 #273
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76169006
Dat biljoenen ads à 0.002c zulks grote business kan zijn. Ik denk te klein..
pi_76169033
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 05:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat biljoenen ads à 0.002c zulks grote business kan zijn. Ik denk te klein..
Je hebt denk ik geen enkel idee wat je nu betaald voor een google ad.
  dinsdag 29 december 2009 @ 06:04:08 #275
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76169039
Nee klopt als een bus, ik snap er echt helemaal niks van. Ik klik nooit op ads, dus ik snap niet welke partij dan welke partij iets schuldig is omdat ik niet geinteresseerd ben? Ik bedoel het niet cynisch hoor. Ik snap het echt niet. Ik weet niet hoe dit allemaal werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')