Woorden schieten tekortquote:
Lekkere zure Brabander ben jij hèquote:Op donderdag 24 december 2009 01:24 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het leuk vind.
Whehe ja zoiets had ik ookquote:Op donderdag 24 december 2009 01:24 schreef Krambo het volgende:
Dit zal best leuk zijn als je uut Grunn komt, maar anders...![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:23 schreef Intrepidity het volgende:
Geen TT? Da kan toch niet Timur!
Tegelijkertijd bedoel jequote:Op donderdag 24 december 2009 01:25 schreef MisterBuik het volgende:
Debielen die topics openen terwijl het andere topic nog niet vol is...
Epic fail.
Ideetje van Sunchaser hequote:Op donderdag 24 december 2009 01:25 schreef MisterBuik het volgende:
Debielen die topics openen terwijl het andere topic nog niet vol is...
Epic fail.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:25 schreef ScottTracy het volgende:
Nou, alle goeie reclame voor Groningen deze week is in een paar minuten ongedaan gemaakt
Uiterst verstandige uitspraakquote:Op donderdag 24 december 2009 01:25 schreef Intrepidity het volgende:
Nee, doe toch maar dat Limburg nummer.
Dit.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:27 schreef cygnusx het volgende:
Shit, wat ga ik nou morgen doen rond deze tijd
Hier, dat was toch wel duidelijk gemaakt door Meddoquote:Op donderdag 24 december 2009 01:27 schreef Pixie. het volgende:
waar moet k nou posten?
hier of in die ander?
Dezequote:Op donderdag 24 december 2009 01:27 schreef Pixie. het volgende:
waar moet k nou posten?
hier of in die ander?
best grappig opzich, misdchien heeft ie er een bijbaantjequote:Op donderdag 24 december 2009 01:26 schreef Sanddr het volgende:
Met een SPAR-trui, wat een pauper zeg.
Ik een grafkist zou niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
Nou, rooie rinus ga maar weer naar huis en neem Waylon mee in je gitaarkoffer alsjeblieft!
deze, die ander is een verkeerd nummer en niet geopende door de LAPO van vorige topic.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:27 schreef Pixie. het volgende:
waar moet k nou posten?
hier of in die ander?
Ja ik ben een beetje traag van begripquote:Op donderdag 24 december 2009 01:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier, dat was toch wel duidelijk gemaakt door Meddo
Als je even wacht is er een nieuwequote:Op donderdag 24 december 2009 01:27 schreef Pixie. het volgende:
waar moet k nou posten?
hier of in die ander?
dat duurt nog wel een paar minuten op deze manierquote:
Niet echtquote:
Niet eens hierquote:
dan pak je hem toch?quote:
Ik ben blij dat jij hebt genoten.quote:
Rob Stenders luisteren in de Top2000quote:Op donderdag 24 december 2009 01:27 schreef cygnusx het volgende:
Shit, wat ga ik nou morgen doen rond deze tijd
1 te vroegquote:
Wat een schattig scheldwoord, appelquote:Op donderdag 24 december 2009 01:29 schreef Pixie. het volgende:
waylon wat n appel
Ik had 76.000.001quote:
Ja, echt mooi manquote:Op donderdag 24 december 2009 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij hebt genoten.![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:30 schreef Neroje het volgende:
Waarom heb ik dan 75 999 999?
Bijna eeuwige roem, bijna!
Die bezem moet oprotten.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:29 schreef Pixie. het volgende:
waylon wat n appel
Ik heb het idee dat ze niks met pearl jam hebbenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wat een schattig scheldwoord, appel
Eindelijk ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Rob Stenders luisteren in de Top2000
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:30 schreef Stefan het volgende:
Zodra het Glazen Huis naar de Kaasmarkt in Alkmaar gaat voorzie ik een doorbraak voor Bertje Doperwtje.
Dat is ook totaal ongeschikt als Anthemquote:Op donderdag 24 december 2009 01:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze niks met pearl jam hebben
Hebben die klappers eindelijk ook iets te doen in de kerstvakantie...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:30 schreef Stefan het volgende:
Zodra het Glazen Huis naar de Kaasmarkt in Alkmaar gaat voorzie ik een doorbraak voor Bertje Doperwtje.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Bertje!!
![]()
Goeie gast is dat!!
nou, ze zullen het nummer wel mooi vinden, maar het is geen nummer dat ze nieuwe energie geeft nee...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
GENAU.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:31 schreef Derek010 het volgende:
[..]
DIESE JAH!!! HABEN SIE VERSTANDEN JA!!! DEUTSCHE SCHALLPLATTAAAAAAH
Ryan Shaw is the anthem, Pearl Jam is een schijtband en Annemieke draait die wel hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat die Guus Meeuwis wannabe wel de anthem zou krijgen.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze er volgende keer eens ondertiteling bij doenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt mooi man. Tekst is geweldig
Die krijgen van mij nog wat te heure!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:31 schreef Pixie. het volgende:
Godver volgens mij is de kachel stuk![]()
tis bloedheet hier
's goedquote:Op donderdag 24 december 2009 01:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ze er volgende keer eens ondertiteling bij doen
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die krijgen van mij nog wat te heure!
Dat kan ook. Het is niet echt gescikt als anthem, nee.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nou, ze zullen het nummer wel mooi vinden, maar het is geen nummer dat ze nieuwe energie geeft nee...
Die zong nog valser dan een kraai :;)quote:Op donderdag 24 december 2009 01:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat die Guus Meeuwis wannabe wel de anthem zou krijgen.
De SR anthem moet niet gekozen worden, het moet ontstaan IN het huis. Zoals Jordy van Loon vorig jaar. Of dat thududu thududududud (dinges)quote:
Doe gewoon eens niet zo zielig,quote:Op donderdag 24 december 2009 01:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ryan Shaw is the anthem, Pearl Jam is een schijtband en Annemieke draait die wel hoor.
Dat is toch geen plaat voor nu, kom op, publiek moet los, niet in slaap vallen en nachtmerries krijgen.
Ik zou het roze verven.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:33 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik zou die Waylon een hanenkam geven en die rood verven
Gat bovenop, zoals capucijnersquote:Op donderdag 24 december 2009 01:33 schreef Captain_Slow het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:33 schreef Captain_Slow het volgende:
Trustequote:
Chelsea Dagger.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
De SR anthem moet niet gekozen worden, het moet ontstaan IN het huis. Zoals Jordy van Loon vorig jaar. Of dat thududu thududududud (dinges)
Oke..quote:Op donderdag 24 december 2009 01:32 schreef MisterBuik het volgende:
ik heb niet 76000000, en ben er trots op
wie?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat die Guus Meeuwis wannabe wel de anthem zou krijgen.
Jordy van Loon werd juist gekozen, daar is het allemaal mis gegaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
De SR anthem moet niet gekozen worden, het moet ontstaan IN het huis. Zoals Jordy van Loon vorig jaar. Of dat thududu thududududud (dinges)
Daar gaat mijn colaquote:Op donderdag 24 december 2009 01:34 schreef Intrepidity het volgende:
Aan degene die van plan is veel geld te bieden voor een kale Waylon: Ik leg 2000 euro bij voor een behandeling met pek en veren.
Doe hetquote:Op donderdag 24 december 2009 01:33 schreef Qunix het volgende:
IK ZOU ZOOOOOO ZIJN HAAR VERPESTE EN HEM PIJN LATEN LIJDEN!!!!!!!!!!
Gast, kom op zeg. Je zou niet zeiken. Ieder z'n eigen smaak. Ik hou ook van Pearl Jam, ik vind het top. Jij houdt van andere muziek, jij vindt het top.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pearl Jam lover?![]()
Het is gewoon niet aan te horen. Face it.
Nee, ik ben je eeuwige gezeik gewoon zat. Ik weet wel wat je leuk vind, dat je laserdiscs draait, falco gaat resenceren etc etc.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pearl Jam lover?![]()
Eensch.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pearl Jam lover?![]()
Maar o wee als we iets over jouw favoriete muziek zeggenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pearl Jam lover?![]()
Doen. Dan plunder ik mijn spaarrekening.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:34 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Doe het![]()
Sneetjes in zn hoofdhuid & blondering erin gooien
Chelsea dagger vind ik nog wel de leukste tot nu toequote:Op donderdag 24 december 2009 01:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doen. Dan plunder ik mijn spaarrekening.
Die Groninger die een ripoff maakte van Brabant van Guus Meewis, over een Gronings Plantsoen.quote:
Ik leef nogquote:Op donderdag 24 december 2009 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
Underworld - Born Slippy![]()
Who needs Pearl Jam?
Ja en daarom wordt het ook zo vaak aangevraagdquote:
tja, smaken verschillen, ik vind het wel een heel mooi nummer. misschien geen feest maar het roept bij een prettige melancholische sfeer opquote:Op donderdag 24 december 2009 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pearl Jam lover?![]()
Wat is hier fout aan?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:36 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
Zo'n foute plaat dit, maar toch wel lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 24 december 2009 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
Who needs Pearl Jam?
Ik vond Let's Dance to Joy Division het leukstequote:Op donderdag 24 december 2009 01:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Chelsea dagger vind ik nog wel de leukste tot nu toe
ME ME!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
Who needs Pearl Jam?
Volgens alle Groningers hier was dat nummer voor die van Meewisquote:Op donderdag 24 december 2009 01:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die Groninger die een ripoff maakte van Brabant van Guus Meewis, over een Gronings Plantsoen.
Ik normaal ook niet, maar met bepaalde gelegenheden kan alles leuk zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 01:36 schreef DeLuna het volgende:
Kijk, van deze muziek hou ik niet van
Er moet nu alleen nog maar gestampt worden en let op, om 2u gaat de sfeer langzaam dood. Je moet nu feestplaten draaien en dat doet Annemieke vaak niet (soms wel, de laatste dag, gelukkig)quote:Op donderdag 24 december 2009 01:36 schreef evert het volgende:
[..]
tja, smaken verschillen, ik vind het wel een heel mooi nummer. misschien geen feest maar het roept bij een prettige melancholische sfeer op
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef MisterBuik het volgende:
[..]
Hihihi, leuk als ik dit quoteSuper!
Ja als dit house isquote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef MisterBuik het volgende:
[..]
Hihihi, leuk als ik dit quoteSuper!
Zo'n grote houten! Diep onder de grond enzo!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef Pixie. het volgende:
Nou hoop dat ie bij Annemiek leuker is
Anders mag ie van mij ook zn kist in net als Do
Die is al wakker.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef venomsnake het volgende:
Doe eens Annemieke wakker maken....
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef ScottTracy het volgende:
Pearl Jam
Underworld
En nu stfu.
Amenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ME ME!!!
Maar dat neemt niet weg dat ik dit ook een tof nummer vindJa dat kan hoor!!!
![]()
Hallo mijn cola ligt hier al over het bureauquote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
he dj, als je zoveel weet van falco... ik zoek al jaren naar een mix die ik ooit in voormalig joegoslavie hoorde... mix tussen queen - we will rock you en rock me amadeus - falcoquote:Op donderdag 24 december 2009 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gat bovenop, zoals capucijners
Dan is er toch niks aan de handquote:Op donderdag 24 december 2009 01:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hallo mijn cola ligt hier al over het bureau![]()
Als je dit nummer mooi vindt van Pearl Jam raad ik je aan gewoon de Best Of van Neil Diamond te kopen.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:36 schreef evert het volgende:
[..]
tja, smaken verschillen, ik vind het wel een heel mooi nummer. misschien geen feest maar het roept bij een prettige melancholische sfeer op
Nee, meteen in de oven...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef Pixie. het volgende:
Nou hoop dat ie bij Annemiek leuker is
Anders mag ie van mij ook zn kist in net als Do
Er wordt al uuuuuuuuren gezeken op die gaylord daar en niemand die je er over hoort, iedereen is het eensch.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:38 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik zou bijna hopen dat SR nu al voorbij was
Dat schijnt heel moeilijk te begrijpen te zijn...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ME ME!!!
Maar dat neemt niet weg dat ik dit ook een tof nummer vindJa dat kan hoor!!!
![]()
Die handtekeningen zijn zeker van zichzelfquote:Op donderdag 24 december 2009 01:39 schreef Sanddr het volgende:
Waylon wil even populair doen met zijn t-shirt met handtekeningen?
Ik had nog een klein beetje..quote:Op donderdag 24 december 2009 01:39 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dan is er toch niks aan de hand![]()
quote:
ja echt te ergquote:Op donderdag 24 december 2009 01:39 schreef Sanddr het volgende:
Waylon wil even populair doen met zijn t-shirt met handtekeningen?
Je was toch bijna net zo oud als ik zei je??quote:Op donderdag 24 december 2009 01:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wordt al uuuuuuuuren gezeken op die gaylord daar en niemand die je er over hoort, iedereen is het eensch.
En als ik dan eens kritiek uit op iets wat jullie mooi vinden dan is het galgalgal.
Ik kan maar één ding zeggen:
HAP HAP HAP !
Hm, dat moet ik eens uitzoeken. Ik weet er niet super veel van, ik heb me wel verdiept in o.a. Jeanny, een aantal optredens en zijn laatste momenten.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:39 schreef evert het volgende:
[..]
he dj, als je zoveel weet van falco... ik zoek al jaren naar een mix die ik ooit in voormalig joegoslavie hoorde... mix tussen queen - we will rock you en rock me amadeus - falco
ken je die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |