Ik leef nogquote:Op donderdag 24 december 2009 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
Underworld - Born Slippy![]()
Who needs Pearl Jam?
Ja en daarom wordt het ook zo vaak aangevraagdquote:
tja, smaken verschillen, ik vind het wel een heel mooi nummer. misschien geen feest maar het roept bij een prettige melancholische sfeer opquote:Op donderdag 24 december 2009 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pearl Jam lover?![]()
Het is gewoon niet aan te horen. Face it.
Wat is hier fout aan?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:36 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
Zo'n foute plaat dit, maar toch wel lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 24 december 2009 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
Who needs Pearl Jam?
Ik vond Let's Dance to Joy Division het leukstequote:Op donderdag 24 december 2009 01:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Chelsea dagger vind ik nog wel de leukste tot nu toe
ME ME!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
Who needs Pearl Jam?
Volgens alle Groningers hier was dat nummer voor die van Meewisquote:Op donderdag 24 december 2009 01:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die Groninger die een ripoff maakte van Brabant van Guus Meewis, over een Gronings Plantsoen.
Ik normaal ook niet, maar met bepaalde gelegenheden kan alles leuk zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 01:36 schreef DeLuna het volgende:
Kijk, van deze muziek hou ik niet van
Er moet nu alleen nog maar gestampt worden en let op, om 2u gaat de sfeer langzaam dood. Je moet nu feestplaten draaien en dat doet Annemieke vaak niet (soms wel, de laatste dag, gelukkig)quote:Op donderdag 24 december 2009 01:36 schreef evert het volgende:
[..]
tja, smaken verschillen, ik vind het wel een heel mooi nummer. misschien geen feest maar het roept bij een prettige melancholische sfeer op
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef MisterBuik het volgende:
[..]
Hihihi, leuk als ik dit quoteSuper!
Ja als dit house isquote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef MisterBuik het volgende:
[..]
Hihihi, leuk als ik dit quoteSuper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |