he dj, als je zoveel weet van falco... ik zoek al jaren naar een mix die ik ooit in voormalig joegoslavie hoorde... mix tussen queen - we will rock you en rock me amadeus - falcoquote:Op donderdag 24 december 2009 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gat bovenop, zoals capucijners
Dan is er toch niks aan de handquote:Op donderdag 24 december 2009 01:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hallo mijn cola ligt hier al over het bureau![]()
Als je dit nummer mooi vindt van Pearl Jam raad ik je aan gewoon de Best Of van Neil Diamond te kopen.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:36 schreef evert het volgende:
[..]
tja, smaken verschillen, ik vind het wel een heel mooi nummer. misschien geen feest maar het roept bij een prettige melancholische sfeer op
Nee, meteen in de oven...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef Pixie. het volgende:
Nou hoop dat ie bij Annemiek leuker is
Anders mag ie van mij ook zn kist in net als Do
Er wordt al uuuuuuuuren gezeken op die gaylord daar en niemand die je er over hoort, iedereen is het eensch.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:38 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik zou bijna hopen dat SR nu al voorbij was
Dat schijnt heel moeilijk te begrijpen te zijn...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ME ME!!!
Maar dat neemt niet weg dat ik dit ook een tof nummer vindJa dat kan hoor!!!
![]()
Die handtekeningen zijn zeker van zichzelfquote:Op donderdag 24 december 2009 01:39 schreef Sanddr het volgende:
Waylon wil even populair doen met zijn t-shirt met handtekeningen?
Ik had nog een klein beetje..quote:Op donderdag 24 december 2009 01:39 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dan is er toch niks aan de hand![]()
quote:
ja echt te ergquote:Op donderdag 24 december 2009 01:39 schreef Sanddr het volgende:
Waylon wil even populair doen met zijn t-shirt met handtekeningen?
Je was toch bijna net zo oud als ik zei je??quote:Op donderdag 24 december 2009 01:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wordt al uuuuuuuuren gezeken op die gaylord daar en niemand die je er over hoort, iedereen is het eensch.
En als ik dan eens kritiek uit op iets wat jullie mooi vinden dan is het galgalgal.
Ik kan maar één ding zeggen:
HAP HAP HAP !
Hm, dat moet ik eens uitzoeken. Ik weet er niet super veel van, ik heb me wel verdiept in o.a. Jeanny, een aantal optredens en zijn laatste momenten.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:39 schreef evert het volgende:
[..]
he dj, als je zoveel weet van falco... ik zoek al jaren naar een mix die ik ooit in voormalig joegoslavie hoorde... mix tussen queen - we will rock you en rock me amadeus - falco
ken je die?
DUHquote:Op donderdag 24 december 2009 01:41 schreef Ritmo het volgende:
Wat een kankerpubliekLos gaan op die pedaal-emmer en nu stil staan.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:41 schreef Ritmo het volgende:
Wat een kankerpubliekLos gaan op die pedaal-emmer en nu stil staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |