quote:Op donderdag 24 december 2009 00:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij bent net giel , plaat voor zijn lelijke kop
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jaja, het komt er zometeen aan.
Ja die is zo goedquote:Op donderdag 24 december 2009 00:47 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Je interview met DJ Jean is iig legendarisch
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jaja, het komt er zometeen aan.
Dat weten ze niet. De meeste camera's zijn ingebouwd, en die vallen echt niet op als je daar rondloopt.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij staat continu in beeld om zijn ego te laten zien...
Onderandere....
Mee eens... volgend jaar weer met petje en wat meer humorquote:Op donderdag 24 december 2009 00:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik vind dat Giel zich van zijn goede kant heeft laten zien deze SR
samen met ekdom en veenstra veenstraquote:Op donderdag 24 december 2009 00:48 schreef TheZapster het volgende:
Bertje![]()
Volgend jaar Bert in het huis![]()
![]()
Vast wel op dumpert ofzoquote:Op donderdag 24 december 2009 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja die is zo goedMaar da's te danken aan Jean zelf
Staat die nog ergens online?
De master of the wheels of steel?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja die is zo goedMaar da's te danken aan Jean zelf
Staat die nog ergens online?
Er staan daar zat tv's om dat op te bekijken en ze zijn niet ingebouwd maar hangen aan truss.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:49 schreef dolfg het volgende:
[..]
Dat weten ze niet. De meeste camera's zijn ingebouwd, en die vallen echt niet op als je daar rondloopt.
Zo af en toe loopt er een handheld camera binnen, maar die is 's avonds vooral buiten actief zo te zien.
Maar goed, het blijft een lul.![]()
Kas van Iersel ken ik nog van Denktank en Over De Balk.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:44 schreef BoerBert het volgende:
Ach, Waylon is iig beter dan Kas van Iersel bij DWHN een paar jaar terug
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:50 schreef Neroje het volgende:
[..]
De master of the wheels of steel?![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Zo ben ff weggeweest, is Waylon erger dan Do?
Doet nog minderquote:Op donderdag 24 december 2009 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Ja. Ondanks dat Waylon niet op de bank gaat liggen SMS'en.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Ja, die kerel zit daar maar een beetje met zijn rug naar het publiek toe.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Stem van Teddy Ruxpinquote:Op donderdag 24 december 2009 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kas van Iersel ken ik nog van Denktank en Over De Balk.
Meer kan ik niet vertellen...
Jij moet vanaf 1 jan 2010 je profiel aanpassenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staan daar zat tv's om dat op te bekijken en ze zijn niet ingebouwd maar hangen aan truss.
Haast wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:50 schreef rubbereend het volgende:
euh?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij moet vanaf 1 jan 2010 je profiel aanpassen
Vind ik eigenlijk ook wel, stuk sterker dan vorig jaar en een paar leuke hoogtepunten (sneeuwballen voor Jordy). Hij heeft gewoon het nadeel dat ik hem het meeste hoor het hele jaar door. Gerard ook wel, maar die is in zijn doordeweekse programma echt anders dan hier.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik vind dat Giel zich van zijn goede kant heeft laten zien deze SR
dat kan toch niet Timurquote:Op donderdag 24 december 2009 00:48 schreef -Hans- het volgende:
Maar we staan nog in de plus!
[ afbeelding ]
Gaylonquote:Op donderdag 24 december 2009 00:51 schreef Meddo het volgende:
Do kon nog een beetje mooi doen op de bank, gaylon heeft dat voordeel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |