andere is al dichtquote:Op donderdag 24 december 2009 00:42 schreef 3FMaster het volgende:
Moeten we nu verder hierzo?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stefan de aandachtshoer je bent geen lapo-er
Jaaaquote:Op donderdag 24 december 2009 00:43 schreef Neroje het volgende:
Het is echt tijd voor de Killers vind ik
Alsjeblieft?
We staan nog steeds in de plus!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:42 schreef -Hans- het volgende:
Maar dat kan toch helemaal niet Timur !
Dat was er natuurlijk al voor. Komt vaak in zn showquote:
Ga 'em bedreigen op Twitter!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nou, hartstikke leuk...
Ja, ik was d'r al bang voor, ik was d'r al bang voor...
Omdat hij geen tieten heeft.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:44 schreef Pixie. het volgende:
Waarom is Waylon eigenlijk saai?
heb alleen radio geluisterd ben nu pas kijken
Oja, die hoort er ook absoluut bijquote:Op donderdag 24 december 2009 00:44 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
We staan nog steeds in de plus!
Hoeveel ken je dr?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nou, hartstikke leuk...
Ja, ik was d'r al bang voor, ik was d'r al bang voor...
Hij staat continu in beeld om zijn ego te laten zien...quote:Op donderdag 24 december 2009 00:44 schreef Pixie. het volgende:
Hij zit alleen maar te internetten en als er al een gesprek is met Ekdom gaat het over Waylon zelf.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:44 schreef Pixie. het volgende:
Da kan toch nie Timoer?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:44 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
We staan nog steeds in de plus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |