quote:michielveenstra Omdat ze t meeste geld hebben opgehaald bij de Surprisetruck staan PLORK EN DE AANNEMERS morgen om 16u op t grote podium in Groningen! #sr09
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek ook nog steeds een goede bestemming voor m'n SR credit.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je krijgt een download als je een plaat aanvraagt, dus ja: welk nummer zal ik kopen. Ik heb ook nog een credit staan.
Juist! gewoon ff iets te hakkuh draaien en moet je dan eens kijken of Grunn los gaatquote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef dolfg het volgende:
Het siert Groningen dat ze niet op commando compleet uit hun dak gaan. Leuk nummer, maar zo onspringbaar als de hel.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Yep
Hij heeft zijn pyama jas al aan.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eensch. Ik vind hem niet leuk. IK WIL ILSE VERDOMME.
Ik vind um engquote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef Marissaatje het volgende:
En ben ik nou de enige vrouwelijke persoon hier die Waylon verre vanvind?
Broodje bak....quote:Op woensdag 23 december 2009 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog steeds een goede bestemming voor m'n SR credit.Ik koester 'm. Terwijl ik normaal gesproken om de haverklap 99ct uitgeef aan elk willekeurig nummer dat ik wil horen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef Againzender het volgende:
Was alweer het tweede nummer van Irene Cara vandaag volgens mij?
Dan ga je eerst de ruit kapot HAKKKKUUUHHHH en dan gooi je hem er dan doorheen?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat niet lukken johplastic glas is echt heel dik
haha, toffe gastenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |