Ja, ik heb ook wel eens een klacht van een buurman gehad dat mijn dochter van drie maanden (´heel laat nog´) huilde. Ik heb hem ook gevraagd of hij wist waar de batterijen zaten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Oh, laat me raden: door het op te voeden zeker?
Als jij me de aan/uit knop even aanwijst dan.
En dan heb je ook nog van die slimmerikken die denken dat dat 'vreemde ogen dwingen' altijd werkt, dat ieder kind altijd stil te krijgen is .. ouders die de nacht door schuifelen met een huilend kind op de arm, je kindje op de achterbank en rondjes blijven rijden want zodra je stil staat begint ie weer, ze zijn vast allemaal gek, als ze hun kind nou goed hadden opgevoed hadden ze vast rustig kunnen slapenquote:Op zondag 27 december 2009 01:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel eens een klacht van een buurman gehad dat mijn dochter van drie maanden (´heel laat nog´) huilde. Ik heb hem ook gevraagd of hij wist waar de batterijen zaten.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen heeft betrokkene mazzel dat hij mij niet in de bus had zitten, zelfs als toeschouwer had ik hem het hele gangpad doorgetrapt.
-edit- nutteloosquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:24 schreef Gia het volgende:
En sommige kinderen kunnen daar niets aan doen, en de moeder dan ook niet.
Deze moeder heeft getracht het enige juiste te doen om het kind te kalmeren, maar het lukte niet.
Je gaat met vrieskou geen moeder en jong kind uit de bus zetten. Ik vind het dus terecht dat die chauffeur op het matje moest komen.
Whehequote:Op zondag 27 december 2009 20:32 schreef RAVW het volgende:
Hier nog zo iets ...
http://www.nu.nl/achterkl(...)iegtuig-gehaald.html
En weer een stel kinderen die lawaai maakte en door de gangpaden liepen ..
Dat is het verschil: jij verzocht, deze chauffeur gebruikte meteen zijn handjes in plaats van zijn stem.quote:Op zondag 27 december 2009 09:35 schreef thingamajig het volgende:
Tijdens mijn studie werkte ik in een winkel, ook daar heb ik wel eens een moeder met een ontzettend hard krijsend kutkind dringend verzocht de winkel te verlaten... wat ze gelukkig ook deed, want ze begreep het wel.
Aannamequote:Op zondag 27 december 2009 23:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat is het verschil: jij verzocht, deze chauffeur gebruikte meteen zijn handjes in plaats van zijn stem.
Dat maak ik op uit de verschillende getuigenverslagen, je moet nu eenmaal ergens vanuit gaan.quote:
Onzinnige vergelijking.quote:Op maandag 28 december 2009 12:20 schreef Gia het volgende:
Ik vraag me af wat mensen doen als er een baby naast hun geboren wordt, die hele nachten ligt te krijsen? Die kun je nu eenmaal niet uit hun huis zetten. Wat dan? Geweld gebruiken? De buurman aan gort slaan, want jij wilt je rust!?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de totale versie van het verhaal van beide kanten en dan nog het liefste van een onafhankelijke waarnemer, tot die tijd ia alles speculatie.quote:Op maandag 28 december 2009 12:27 schreef paddy het volgende:
Ik ga me trouwens langzamerhand afvragen of die buschauffeur misschien niet gewoon veel overuren heeft moeten draaien.
Ik gun niemand het ontslag in deze tijden.
Wat ik mij ook afvraag of de man misschien vaker dit soort acties heeft. Heb ik het niet eens over kleuters de bus uitzetten.
Misschien gewoon tijdelijk late diensten laten draaien?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn versie van het verhaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |