Alleen het beste voor mijn sparringpartner.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dank u dank u, ik ontvang de felicitaties wel na het debat.
Waarschijnlijk omdat hij het ziet als een tsunami van verchristelijking van de islamitische samenleving.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:37 schreef Dagonet het volgende:
Zegt hij ook nog waaróm het niet meer gevierd zou mogen worden?
Kerst is Haram, dus dood met die gasten. Dat is een beetje de gedachte bij deze filosoof.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:37 schreef Dagonet het volgende:
Zegt hij ook nog waaróm het niet meer gevierd zou mogen worden?
Dan is het dus net zo'n mongool als Wilders...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij het ziet als een tsunami van verchristelijking van de islamitische samenleving.
Als een moslim zoiets roept, dan wordt er in de Islamitische wereld harder tegen opgetreden (harder dan dat er hier wordt opgetreden tegen Wilders). Wat je zegt is dus onzin van de bovenste plank. Mensen krijgen daar direct censuur opgelegd of verdwijnen in de cel. Hun instellingen worden zelfs opgeheven.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Dan is het dus net zo'n mongool als Wilders...
Maar als een Westerling zoiets roept dan is het gelijk dizzzzcriminazzie, terwijl als een Moslim zoiets roept dan mag het wel, want niemand durft zijn bek open te trekken, want stel je voor dat je iets roept dat als dizzzzcriminazzi opgevat kan worden.
Ik zeg leef en laten leven..wie het daar niet mee eens is kan wat mij betreft het dak op.
bron ?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als een moslim zoiets roept, dan wordt er in de Islamitische wereld harder tegen opgetreden (harder dan dat er hier wordt opgetreden tegen Wilders). Wat je zegt is dus onzin van de bovenste plank. Mensen krijgen daar direct censuur opgelegd of verdwijnen in de cel. Hun instellingen worden zelfs opgeheven.
Naja, die 2e kerstdag vier jij sowieso nooit...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/arti(...)+met+kerstfatwa.html
Nou, flinke taal van deze man. Ik denk dat we de discussie over 2e kerstdag inruilen voor het suikerfeest maar even moeten laten varen.
Nee, serieus, hij zal toch heus wel meer gezegd hebben dan "voortaan geen kerst meer toestaan lieve luistermoslimpjes van me".quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij het ziet als een tsunami van verchristelijking van de islamitische samenleving.
Ik weet niet wat ze onder gretig aftrek verstaan maar betekent het dat moslims in Arabische landen een kerstboom in huis hebben?quote:Die vinden in de aanloop naar kerst in vrijwel de hele Arabische wereld gretig aftrek, ondanks het feit dat er slechts twintig miljoen christenen wonen.
Ook als je een invloedrijke moslimgeleerde bent van 83?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als een moslim zoiets roept, dan wordt er in de Islamitische wereld harder tegen opgetreden (harder dan dat er hier wordt opgetreden tegen Wilders). Wat je zegt is dus onzin van de bovenste plank. Mensen krijgen daar direct censuur opgelegd of verdwijnen in de cel. Hun instellingen worden zelfs opgeheven.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ook als je een invloedrijke moslimgeleerde bent van 83?
Nog beter zelfs. Feit is dat veel moslimgeleerden door het Westen al heel snel gezien worden als "invloedrijk". In de praktijk valt dat heel erg mee, de overdrijvingen zijn dan ook storend. Tis geen freaking Paus.quote:Autoriteiten in veel Arabische en islamitische landen vrezen zijn controversiële stellingnames en proberen Qaradawi zo veel mogelijk te negeren.
Ik heb geen verstand van de Islamitische hiërarchie, maar het doet me deugd om te zien dat hij geen bijval krijgt van anderen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Nog beter zelfs. Feit is dat veel moslimgeleerden door het Westen al heel snel gezien worden als "invloedrijk". In de praktijk valt dat heel erg mee, de overdrijvingen zijn dan ook storend. Tis geen freaking Paus.
Hij zal vast wel wat bijval hebben. Net als dat er bepaalde clowns alhier bijval hebben, maar "invloedrijk" is een ander verhaal.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van de Islamitische hiërarchie, maar het doet me deugd om te zien dat hij geen bijval krijgt van anderen.
Als hij maar van de ballen en de piek afblijftquote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef bijdehand het volgende:
Hopelijk maken ze zijn doodskist van kerstbomen
Youtube-comments:quote:
quote:meki1987 (4 uur geleden) +6
Christmas is haram
Christmas is not christic but it is an econimal party for retailers !!
Goed bezig Meki.quote:meki1987 (4 uur geleden)
It is treu
Islam is the treu and islam is only the treu religion
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |