Mooi!?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:00 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
die eerste badkamer zou er na puinruimen en een nieuw douchegordijntje best mooi kunnen zijn....
Vind ik best leuk en zou ik ook gewoon laten zitten wanneer ik het zou kopen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:03 schreef elvhenk het volgende:
Wegens succes nog wat duitse dingetjes...![]()
[ afbeelding ]
Ok, zeker niet mijn droombadkamer. Maar wel een badkamer die je een paar jaar (terwijl je andere klussen doet) aan kunt zien. Niet al te storend, zoals de laatst geplaatste duitse foto's. |En vrij ruim toch? Maar dat kun je niet zien, want je ziet alleen teringzooi.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Mooi!?
Aan de vorm van de badkuip kan je zien dat het ouwe troep is die hoognodig aan vervanging toe is. Alleen de vloer hebben ze blijkbaar een keer vernieuwd.
Overigens: ik vraag me sowieso af hoe mensen in godsnaam zo'n rotzooi van hun badkamer kunnen maken. Wat moet je met al die zooi? En zo kun je toch ook helemaal niet goed schoonmaken?
tapijt in je badkamer laten zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:47 schreef heartwork het volgende:
[..]
Vind ik best leuk en zou ik ook gewoon laten zitten wanneer ik het zou kopen.
Die vinnik leuk!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:03 schreef elvhenk het volgende:
Wegens succes nog wat duitse dingetjes...![]()
[ afbeelding ]
Tapijt in de badkamer is zover ik weet een Engelse gewoonte. En dan bij voorkeur ook nog met kleedjes er opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
tapijt in je badkamer laten zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
\quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
tapijt in je badkamer laten zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik snap m nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier woont blijkbaar een wonderkind
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:17 schreef yomite het volgende:
zoveel kijkers?
[ afbeelding ]
en ik vergat deze nog:
[ afbeelding ]
![]()
Ja, ik zie het helemaal voor me. Oma op bed, de kinderen en verdere familie erbij voor de laatste momenten. Geen foto waar je vrolijk van wordt.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:08 schreef Resistor het volgende:
Waarschijnlijk iemand die op sterven lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |