quote:
Link??quote:Op zondag 3 januari 2010 17:14 schreef capricia het volgende:
Een huis uit 1850:
[ afbeelding ]
Dan ook het interieur uit 1850:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:29 schreef capricia het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/giessenburg/huis-4003766-dorpsstraat-34/
Prijs is van 259K naar 199K gegaan, en het object staat al 6+ maanden te koop.
Het was Kees & Co. Was er toevallig vandeweek langsgereden in die buurt dan (het ligt in Diemen) en toen kwamen die huizen me zo bekend voor.. En wat bleek, het waren huizen van een van mn lievelingsseries van vroeger.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:56 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk meteen aan de frogertjes denken!
Verschrikkelijk, dat raak je aan de stratstenen nog niet kwijt....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:24 schreef Inu het volgende:
In Heerenveen kun je een kasteel kopen ipv een huis![]()
[ link | afbeelding ]
ja, dat ze dat dan niet ff blurren i.v.m. de privacy ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:17 schreef Gwywen het volgende:
En hier kun je alvast kennis maken met de huidige bewoners
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:50 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt een heel onschuldig huisje
[ afbeelding ]
Maar dat is het niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellige buitenruimte ook
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Ammi het volgende:
Quizvraag:
Waar kennen jullie deze woning van:
Het lijkt er inderdaad op maar het is niet het zelfde huis (wel de zelfde bouwstijl inderdaad), kijk maar naar deze screenshots:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:57 schreef Ammi het volgende:
[..]
Het was Kees & Co. Was er toevallig vandeweek langsgereden in die buurt dan (het ligt in Diemen) en toen kwamen die huizen me zo bekend voor.. En wat bleek, het waren huizen van een van mn lievelingsseries van vroeger.
Whaaa 2 ton voor een huis van 160 jaar oudquote:
Je koopt geen huis, maar in feite een leuk stukje bouwgrond. Locatie is wel tof, zo aan het water.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Whaaa 2 ton voor een huis van 160 jaar ouden dan staat het er ook nog bij alsnog het elk moment kan instorten. Dat blijft nog wel even te koop staan denk ik.
Een heel oud model gaskachel; heel vroeger hadden we thuis er ook zo éénquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:40 schreef R2R het volgende:
Wat hangt daar nou middenin de keuken met die pijp naar boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bied over, ik verdubbel de vraagprijs!quote:
Hebben ze daar nou een oude stortbak aan de muur laten hangen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:45 schreef SnuggLe het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lijkt de badkamer nog wat.....
Hij staat er al ruim een week zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik bied over, ik verdubbel de vraagprijs!
(heb even een screenshot gemaakt, zal vast snel aangepast worden)
Ja idd!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:59 schreef godigita het volgende:
[..]
Hebben ze daar nou een oude stortbak aan de muur laten hangen?
En vergeet niet de koelkast direct naast de kachelquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een heel oud model gaskachel; heel vroeger hadden we thuis er ook zo één![]()
Maar dan zonder die lelijke veelste dikke afvoer.
Nee, daar is over nagedacht. Door de afgevoerde warmte van de koelkast hoeft de kachel minder hard te loeien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:13 schreef error_404 het volgende:
[..]
En vergeet niet de koelkast direct naast de kachel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga bellen![]()
dat stond ook gewoon op Fundaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:36 schreef sjampoeh het volgende:
nou, ik heb net gebeld... het is een publiciteitsstunteen aandachtstrekker
![]()
hij stond te koop voor 395000 maar nu mag je gewoon een bod doen.
Bewijs dat het bad niet lekt?quote:
omdat het kanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:35 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom zou je uberhaupt in zo'n kleine badkamer een bad plaatsen
Dat dat nog mag tegenwoordig, echt belachelijk zelfs...Zo'n publiciteitsstunt bedoel ik dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:36 schreef sjampoeh het volgende:
nou, ik heb net gebeld... het is een publiciteitsstunteen aandachtstrekker
![]()
hij stond te koop voor 395000 maar nu mag je gewoon een bod doen.
Misschien zit er wel een hele grote barst daar in de tegelvloerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:10 schreef Isabeau het volgende:
Je vraagt je bij dat tafeltje af iof er nog iets omheen/bij stond end at ze dat hebben verwijderd om de ruimte groter te laten lijken. Maar waarom dan dat tafeltje laten staan?
En die badkamers kunnen wel wat decluttering gebruiken ja
Oh dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:33 schreef Ireth het volgende:
Misschien zit er wel een hele grote barst daar in de tegelvloer
die eerste badkamer zou er na puinruimen en een nieuw douchegordijntje best mooi kunnen zijn....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:20 schreef elvhenk het volgende:
Deze komen uit Duitse huizen. Daar doen ze niet zo aan het declutteren voor de foto's genomen worden. Is het nou zoveel moeite om de vieze washandjes even op te ruimen voor er foto's worden gemaakt? En natuurlijk is een foto gemaakt met mobieltje ook voldoende...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier woont blijkbaar een wonderkind
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |