Mooi!?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:00 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
die eerste badkamer zou er na puinruimen en een nieuw douchegordijntje best mooi kunnen zijn....
Vind ik best leuk en zou ik ook gewoon laten zitten wanneer ik het zou kopen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:03 schreef elvhenk het volgende:
Wegens succes nog wat duitse dingetjes...![]()
[ afbeelding ]
Ok, zeker niet mijn droombadkamer. Maar wel een badkamer die je een paar jaar (terwijl je andere klussen doet) aan kunt zien. Niet al te storend, zoals de laatst geplaatste duitse foto's. |En vrij ruim toch? Maar dat kun je niet zien, want je ziet alleen teringzooi.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Mooi!?
Aan de vorm van de badkuip kan je zien dat het ouwe troep is die hoognodig aan vervanging toe is. Alleen de vloer hebben ze blijkbaar een keer vernieuwd.
Overigens: ik vraag me sowieso af hoe mensen in godsnaam zo'n rotzooi van hun badkamer kunnen maken. Wat moet je met al die zooi? En zo kun je toch ook helemaal niet goed schoonmaken?
tapijt in je badkamer laten zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:47 schreef heartwork het volgende:
[..]
Vind ik best leuk en zou ik ook gewoon laten zitten wanneer ik het zou kopen.
Die vinnik leuk!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:03 schreef elvhenk het volgende:
Wegens succes nog wat duitse dingetjes...![]()
[ afbeelding ]
Tapijt in de badkamer is zover ik weet een Engelse gewoonte. En dan bij voorkeur ook nog met kleedjes er opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
tapijt in je badkamer laten zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
\quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
tapijt in je badkamer laten zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik snap m nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier woont blijkbaar een wonderkind
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:17 schreef yomite het volgende:
zoveel kijkers?
[ afbeelding ]
en ik vergat deze nog:
[ afbeelding ]
![]()
Ja, ik zie het helemaal voor me. Oma op bed, de kinderen en verdere familie erbij voor de laatste momenten. Geen foto waar je vrolijk van wordt.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:08 schreef Resistor het volgende:
Waarschijnlijk iemand die op sterven lag.
Dat bad vind ik ook wel errug eehh... sjaquote:Op zondag 10 januari 2010 11:53 schreef yomite het volgende:
We hebben een zwembad, niet zo maar een zwembad, maar een echt binnenbad
[ afbeelding ]
linkje
Niks mis met de keuken. Lekker modern. Opvallende kleur, oke. Maar daar valt zeker aan te wennen.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:14 schreef yomite het volgende:
Ik volg dit topic al een hele tijd en probeer mijn eerste post uit :-)
[ afbeelding ]
Mooie, ahum, oranje maar toch moderne keuken met een passend uurwerk
Het staat zo alleen in de hoek.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat bad vind ik ook wel errug eehh... sja
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:39 schreef Fixers het volgende:
Leuk bovenwninkje in Breda. Ik snap dat de monumentale status wat belemmeringen meebrengt. Maar je moet er toch niet met je slaperige kop 's nachts naar het toilet willen.
[ afbeelding ]
Jeumig, wat zou ik daar vaak mijn kop stoten. En wat is dat voor gekke constructie onder de keukenkastjes?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:55 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
lijkt me sowieso een lastig huis, mits je langer bent dan 1,20m
[ afbeelding ]
even bukken om de keuken in te gaan...![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien zijn die inderdaad erop geschilderd. Je kunt de kastjes en laatjes dan openen door erop te duwen, dan klikt de vergrendeling los en springen ze met een veer open.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe de handgreepjes op deze keukenkastjes werken? Zit al een paar minuten naar die foto te staren, maar ik snap het gewoon niet.Het lijkt wel alsof ze erop geschilderd zijn.
[ afbeelding ]
Ik vind het trouwens wel brilliant dat het bedieningspaneel van de afwasmachine en de oven bij de rest van de keuken pastlink
Volgens mij is het gewoon een hele oude cv-ketel. Zo een hadden wij ook namelijk. Die ook met een soort ontploffing aansloeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een heel oud model gaskachel; heel vroeger hadden we thuis er ook zo één![]()
Maar dan zonder die lelijke veelste dikke afvoer.
Ehm, dat zijn gewoon mandjes, zoalsquote:Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef elvhenk het volgende:
[..]
Jeumig, wat zou ik daar vaak mijn kop stoten. En wat is dat voor gekke constructie onder de keukenkastjes?
Waarom, waarom, waarom????????quote:Op zondag 10 januari 2010 16:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Zo te zien zijn die inderdaad erop geschilderd. Je kunt de kastjes en laatjes dan openen door erop te duwen, dan klikt de vergrendeling los en springen ze met een veer open.
Eigenlijk is dat bedacht om die "lelijke" handvaten weg te kunnen laten zodat je een lekker strakke keuken krijgt. Maar inderdaad, op deze manier slaat het echt nergens op.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:45 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Waarom, waarom, waarom????????
Die onderste foto!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:53 schreef Rewimo het volgende:
Prachtig huis, vol originele details, maar er moet wel het een en ander aan opgeknapt worden. En als je wilt douchen heb je toch een probleempje:
[ afbeelding ]
Er is trouwens nog een badkamer, met merkwaardige spoelbakconstructie
[ afbeelding ]
Wauw wat een huis!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:53 schreef Rewimo het volgende:
Prachtig huis, vol originele details, maar er moet wel het een en ander aan opgeknapt worden. En als je wilt douchen heb je toch een probleempje:
[ afbeelding ]
Er is trouwens nog een badkamer, met merkwaardige spoelbakconstructie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:53 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |