Gevolgd door dit pareltje:quote:Heb jij dit idiote stukje geschreven?
Ja mijn geliefde mede-Fok!'ers,
Jullie zullen vast wel allemaal gemerkt hebben dat het de afgelopen dagen flink heeft gesneeuwd. (De die-hard Fok!'ers uitgesloten) Wat mij wel opvalt is dat 15-16 jarige sletjes ineens de behoefte gaan krijgen om zich als 'model' in de sneeuw te installeren om vervolgens een hele rits foto's te laten maken door pappie of mammie en die vervolgens op hyves (Ja hyves ja. ) te zetten.
Wat het nog erger maakt is de gigantische hoeveelheid mensen die lovende reacties bij die foto's plaatst en ze uitvoerig 'respecteert' ( ).
Klacht 1: Domme snollen die allemaal foto's van zichzelf in de sneeuw moeten maken.
Klacht 2: Ze noemen het ook bijna altijd lekker origineel 'Let it snow'.
Oja, this thread is worthless without pics. Dus ik heb maar even 2 'hyvesvrienden' eruit gepikt.
Want jij bent de enige die mij en brittany heeft met vrienden, en onze fotos staan er onder bij verhaal van de dag.
Klacht 1: Kan nu niet meer scoren bij deze hete chicka (quote:Laat trouwens maar ik zie al dat jij dat was,
je moet je bek houden voortaan,
en echt zielig hoor!
Zoek een leven man
dat je zelf niet op een normale foto kan staan,
hoeft nog niet te betekenen dat je andacht moet gaan zoeken en mensen belachelijk moet gaan maken.
Zozo, ze zijn niet zo achterlijk als ze eruit zien!!quote:Want jij bent de enige die mij en brittany heeft met vrienden, en onze fotos staan er onder bij verhaal van de dag.
Yes!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:45 schreef Zero17 het volgende:
Pics van Brittany en Shirley volgen nog.
Stay tuned, lieve mede Fok!'ers!
Haha baas, ik wil ook een pmquote:Op woensdag 23 december 2009 19:43 schreef 9611Niels het volgende:
Ik kreeg overigens ook al een PM tijdens dat topic of ik een bepaalde foto wou verwijderen
Ja want als je modelfoto's op je hyve zet wil je natuurlijk geen aandacht.quote:hoeft nog niet te betekenen dat je andacht moet gaan zoeken en mensen belachelijk moet gaan maken.
Hyves worden niet gepost, gister een topic gedelete om die reden, pics komen natuurlijk wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TVP voor de pics en hyves van deze sneeuw-doen-smeltende chick
Het was een berichtje op hyves geloof ik, niet op fok.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef 9611Niels het volgende:
Maar kreeg je die PM van een nieuwe user, of van iemand die al langer een account had?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, op sommige plaatjes is ze best jailbait.
Maar op andere denk je ook van 'zo, wie is die walrus'.
Dat ging toch over Brittany?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:51 schreef 9611Niels het volgende:
En heeft ze deze post ook gelezen?
[..]
Ze voegde mij dan ook toe, omdat ze mijn profielfoto wel mooi vond zei ze in een pm net.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:51 schreef Gaspedaal het volgende:
Zo iemand kan alleen maar Shirley heten (aan de andere kant, Kimberly had ook nog wel gekund).
Tevens:
Hyves![]()
Vrienden op Hyves niet IRL kennen_!
Oh, vandaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:52 schreef John_Q het volgende:
[..]
Dat ging toch over Brittany?
Shirley is spang volgens mij
Baasquote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar gaat m'n planquote:Op woensdag 23 december 2009 19:57 schreef John_Q het volgende:
OMG![]()
Ik voorspel tientallen fok'ers die gaan doorlullen dat dit topic bestaat om dit meisje te regelen![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Haal die hyves weg, anders wordt dit pareltje gesloten.
Haal hem dan ook even weg uit je quotequote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef John_Q het volgende:
[..]
Weghalen bitte, mag niet namelijk.
Is al weg, rustig maar.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:02 schreef Zero17 het volgende:
Als wazoomie die link niet weggehaald zullen jullie de laatste 6 pics niet te zien krijgen!![]()
Ok, dan ga ik nu rustig doseren.quote:
True. En die shirley en brittany weten overigens ook al dat het topic bestaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
Nu alleen nog even aan die dames laten weten dat dit topic bestaat![]()
Enneuh, als ze die foto's niet op internet willen hebben moeten ze die natuurlijk gewoon niet uploaden. Achteraf janken is ook zo zielig.
Is je leuter nog steeds kaduuk?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gasten, wat doen jullie me aan
Ik kan nog steeds niet fappen door een hechting in m'n leuter door een operatie voor m'n gescheurde toompje!!!
Ow dat zal vast wel gebeuren hoor, geloof mij maarquote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
Nu alleen nog even aan die dames laten weten dat dit topic bestaat![]()
Ah, mooi!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
True. En die shirley en brittany weten overigens ook al dat het topic bestaat.
Serieus? Ik dacht dat je alleen rust moest houden?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja man, afgelopen vrijdag voor geopereerd...
Ja dat werkte dus niet na 4 wekenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat je alleen rust moest houden?
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat werkte dus niet na 4 wekentoen begon het weer te bloeden.
Toen naar de huisarts geweest, bij het plaatselijke ziekenhuis kon ik 18 januari pas terecht voor een gesprek en 3 weken later voor de ingreep zelf.
Toen maar via m'n pa geregeld die in de VU van Amsterdam werkttoen kon ik een week later terecht.
Nu nog even 2 weken wachten tot de hechtingen eruit zijn, dan mag ik weer
Over 2 weken dus even dit topic bekijken zeker?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toen naar de huisarts geweest, bij het plaatselijke ziekenhuis kon ik 18 januari pas terecht voor een gesprek en 3 weken later voor de ingreep zelf.
Toen maar via m'n pa geregeld die in de VU van Amsterdam werkttoen kon ik een week later terecht.
Nee, was het maar een grapjequote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Ik dacht dat je een grapje maakte.
Nja dan als eerste mijn vriendin 24 uur opsluiten in mijn kamer denk ik zoquote:Op woensdag 23 december 2009 20:12 schreef John_Q het volgende:
[..]
Over 2 weken dus even dit topic bekijken zeker?
Als de Shirley foto's op zijn moeten we dit topic even omdopen toch?
Ooh, dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nouja, dan maar een welgemeend:quote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, was het maar een grapje
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan draag ik deze pic speciaal aan jouw toompje op.
Ik hoop zó dat ze dit leestquote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ooh, dat is goed nieuws.
Dan draag ik deze pic speciaal aan jouw toompje op.
[ afbeelding ]
Krijgt ze eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef John_Q het volgende:
Leest ze mee?
Shirley ik vind je heel lief en leuk enzooo weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen![]()
![]()
![]()
Bel euhh... PM krabbel me!
Nogal idd, baal je niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
toch jammer dat je nu je kansen hebt verspeeld ts
Ik kan alleen maar hopen dat zoiets gaat gebeurenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef griekjeee het volgende:
tvp voor de sneeuwsnollen die zich registreren en je terugpakken met jouw belachelijke foto's.
DIT!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat zoiets gaat gebeurenAjb, laat Shirley of Brittany dit lezen en wraak willen nemen!!!!!!
ook naar mij aubquote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Aethereal het volgende:
PM die hyves even naar mij, dan kan ik weer lachen.
Wat een haat.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef griekjeee het volgende:
tvp voor de sneeuwsnollen die zich registreren en je terugpakken met jouw belachelijke foto's.
Ja, dat heeft ze.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:51 schreef 9611Niels het volgende:
En heeft ze deze post ook gelezen?
[..]
BWAHAHAquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze.
En dat weet ik zeker.
22-12-2009 23:54:44 ~ B (.ll) D iemand zegt over mij dt ik een walrus ben :|
22-12-2009 23:55:10 ~ B (.ll) D emand zo ; zero17 ofs
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze.
En dat weet ik zeker.
22-12-2009 23:54:44 ~ B (.ll) D iemand zegt over mij dt ik een walrus ben :|
22-12-2009 23:55:10 ~ B (.ll) D emand zo ; zero17 ofs
Msn.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Hyves, MSN?
heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
tvp voor shirleys revenge![]()
wel een erge actie
Brittany heb ik op msn.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:18 schreef John_Q het volgende:
Welke van die twee heb je op msn dan? Of beide?
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef Splutje het volgende:
Ik kijk nu shocking beelden van Brittany die een navelpiercing laat zetten
Nee, maar ik heb wel zin in een popcorntopic.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel zin in een popcorntopic.
Omdat het een kistkalf is misschien?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef Toempf het volgende:
Trouwens, als ze van dit topic afweet, waarom heeft dat kistkalf haar profiel nog niet afgeschermd dan?
Misschien heb je gelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Omdat het een kistkalf is misschien?
Bij jou of bij mij?quote:
Ik wil jouw slaapkamer wel eens zien.quote:
DUDE WTFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
Cool.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik wil jouw slaapkamer wel eens zien.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
DUDE WTF![]()
![]()
Maar dit dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
DUDE WTF![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
John_Q ben jij een kloon???quote:Nee niet doen, je mag geen linkjes naar hyves posten dat mag niet van de moderater want dan sluit hij het topic
Ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit is eveneens Brittany of niet
Jij wil dit topic wel dicht hebben dan, klapmongool?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef hummerh2 het volgende:
Ik vind John_Q zielig.
[..]
John_Q ben jij een kloon???
John_Q ben jij een attention whore?
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KUTBANNER GODSNONDEJU
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KUTBANNER GODSNONDEJU
Inderdaad hè.quote:
Laat me raden?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:51 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
waarom lijkt het of ze 3 mobieltjes vast heeft
Ik niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:56 schreef reetveter het volgende:
Wie pm't mij even de hyve van die chick met die dikke jetsers.
Bwhehehe.quote:
Ik ben nog helemaal gezond en wel, dus ik geloof het niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is er nou al wraak genomen?!
En je Fok! Credibility danquote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal gezond en wel, dus ik geloof het niet.
Die neemt alleen maar af geloof ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En je Fok! Credibility dan?
Baas!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef John_Q het volgende:
Klopt wat ik zei, Onur kent ze.
[ afbeelding ]
Ik wilde die al maken toen ik de oorspronkelijke reactie zagquote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef John_Q het volgende:
Klopt wat ik zei, Onur kent ze.
[ afbeelding ]
Middelste foto; die zitten in mijn klasquote:Op woensdag 23 december 2009 20:29 schreef John_Q het volgende:
[..]
Nogal idd, baal je niet?
Ik erger me trouwens ineens heel erg aan gala foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vervelend he!![]()
Dank.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zeker batsbare mieskes!
props voor je pics overigens.
True. Volgende keer zal ik eerst die wijven proberen (quote:Op woensdag 23 december 2009 20:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
toch jammer dat je nu je kansen hebt verspeeld ts
Doe ze maar de groeten.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:54 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Middelste foto; die zitten in mijn klas![]()
Uit Snollen in de sneeuw #2 toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef John_Q het volgende:
[..]
Doe ze maar de groeten.
Het is wel telkens raak, vorige keer een nichtje van een FOK!er gepost
Kennen jullie deze nog trouwens
[ afbeelding ]
15 jaar, you decide.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:08 schreef TheThirdMark het volgende:
Nee. Is die op een ''bekvol''-blafbare leeftijd?
Ik geloof dat So Surreal Baby nu toch aan het fappen (met verdoving en al) is geslagen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef John_Q het volgende:
[..]
15 jaar, you decide.
Deze hadden jullie nog tegoed van het sneeuwmeisjes topic.
[ afbeelding ]
Welke heb je al geregeld?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:54 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Middelste foto; die zitten in mijn klas![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
tvp voor shirleys revenge![]()
wel een erge actie
quote:
Teleurstellend, maar dit:quote:
Is wel heel lekkerquote:
Doe eens linkjequote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef retuow82 het volgende:
Ik hoop toch echt dat er nog een reactie terug komt van die meiden, dan kan het net zo'n juweeltje worden als de Daphne topic-reeks met foute photoshops
Daphne's vriendje doet nu ook mee. Deel 5quote:
Oeh! Die zou ik weleens willen batsen!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik nu rustig doseren.
[ afbeelding ]
Geenquote:Op donderdag 24 december 2009 09:47 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Welke heb je al geregeld?
Ik ga het maar eens lezen danquote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Daphne's vriendje doet nu ook mee. Deel 5
Andere delen zijn in de openingspost terug te vinden, wat was dat een magistraal topic
Pics?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:50 schreef Apebeer het volgende:
Haha net alles bijgelezen, omdat ik gister een date had met spange chicks zoals Shirley![]()
Geweldig topic
ik zou haar zeker wel doen... maar alleen als ze het niet door verteltquote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef John_Q het volgende:
[..]
15 jaar, you decide.
Deze hadden jullie nog tegoed van het sneeuwmeisjes topic.
[ afbeelding ]
Ben nu bij Danny, pliesie aan je deur 2 - Met updates! Pagina 3 aanbeland. Werkelijk waar wat een humorquote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik ga het maar eens lezen dan
Is het de moeite waard?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ben nu bij Danny, pliesie aan je deur 2 - Met updates! Pagina 3 aanbeland. Werkelijk waar wat een humor
Jaquote:
Haar nummer heb ik dan weer niet, maar hier is de recentste pm geschiedenis:quote:Op donderdag 24 december 2009 12:11 schreef Apebeer het volgende:
Nog wat gehoord van Shirley?![]()
Ik wil haar nummer
quote:Zero 17: Als je zo goed weet dat ik zielig ben, zal jij mij vast heel goed kennen, wat ik al hilarisch vind.
Maar het was een succestopic geworden dus hartelijk bedankt voor de, al dan niet onvrijwillige, medewerking!
Shirley: Heb ik ooit beweerd dat ik je kende?
Nee je was een vriend van een vriend van mij (Lauren).
En op je profielfoto zag je er leuk uit, bij de rest was je oeer lelijk =D!!
En graag gedaan hoor, was leuk
Zero 17: Haha, frustraties?
Nah, ik vind jou niet echt oerlelijk hoor, maar ik lig wel stuk om je reacties.
P.S. =D !!!!
Shirley: pff denk je dat?
Ik mis geen aandacht hoor, en zeker niet van jou.
Nou toch bedankt voor je compliment, had je niet hoeven te zeggen
Zero 17: Weet ik.
Ik heb dan ook nooit iets tegen jou hoeven zeggen, dus prijs jezelf maar gelukkig dat ik dat in de eerste plaats al deed.
Dankje.quote:
Ik ben bang dat iedereen haar dan toch voor een trol aanziet.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef 9611Niels het volgende:
Zeg even dat ze een account op Fok moet aanmaken
wat een populistisch arrogante snol is het zegquote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Haar nummer heb ik dan weer niet, maar hier is de recentste pm geschiedenis:
[..]
[..]
Dankje.
Meestal kun je dat met 1 woord al zeggen: aandachtshoerquote:Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef wise het volgende:
[..]
wat een populistisch arrogante snol is het zeg
Ben jij even blij.quote:
of hoer, kan ookquote:Op donderdag 24 december 2009 14:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Meestal kun je dat met 1 woord al zeggen: aandachtshoer
Dan maakt ze toch eventjes een Youtube filmpje.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat iedereen haar dan toch voor een trol aanziet.
Ik heb haar al gepm'd of ze een account hier aanmaakt, aangezien ze erg in de smaak valt.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dan maakt ze toch eventjes een Youtube filmpje.
Leuk, moet ze doenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik heb haar al gepm'd of ze een account hier aanmaakt, aangezien ze erg in de smaak valt.
Ben benieuwd naar de reply.
Ze worden gewoon ingelicht man, of ben je echt zo dom dat je dat niet snapt?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef Zero17 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe die mensen zichzelf op Fok! vinden.
Googelen ze hun eigen naam vaak of zoeken ze de hele tijd op 'aandachtshoer' of 'snol' ofzo?
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ze worden gewoon ingelicht man, of ben je echt zo dom dat je dat niet snapt?
Ze hebben een heel netwerk aan mboys (mooiboys, duh) die in alle takken van de maatschappij te vinden zijn juweetzelluf toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef Zero17 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe die mensen zichzelf op Fok! vinden.
Googelen ze hun eigen naam vaak of zoeken ze de hele tijd op 'aandachtshoer' of 'snol' ofzo?
Brittany? Die is afgelopen week gestorvenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:50 schreef am1b het volgende:
Ja waar is Brittanny? Die Shirley begint me de strot uit te komen eigenlijk.
Verstandigquote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef Apebeer het volgende:
John_Q ik ga dus geen chicks posten van die spange chicks van gisteren.
Dit omdat ik nog wel een kans wil maken
Ja man. Ik heb echt niets anders te doen dan kleine meisjes inlichtenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
D'ohh. Door Fok!'ers zoals jij natuurlijk die hopen een wit voetje te halen.
Zelfkennis heb je in ieder geval.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man. Ik heb echt niets anders te doen dan kleine meisjes inlichten
Date? Waarom weet ik hier niks van? Dat ik jou nou weer moet treffen in dit topicquote:
Gewoon nietquote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Date? Waarom weet ik hier niks van? Dat ik jou nou weer moet treffen in dit topic
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:19 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Enne, dit is zo'n beetje mijn topic geworden
Omdat ik geen pics van de 2 sneeuwsnollen meer heb,quote:Op donderdag 24 december 2009 19:56 schreef John_Q het volgende:
Waar is de sensatie gebleven? Het begon zo goed!
Vraag even naar wat nieuwe foto's, ze vallen namelijk hier goed in de smaak. Dat horen ze toch zo graag?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Omdat ik geen pics van de 2 sneeuwsnollen meer heb,
Ik verwacht pm met pica van smatje mattiequote:
Dat heb ik serieus naar haar gepm'd.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:12 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Vraag even naar wat nieuwe foto's, ze vallen namelijk hier goed in de smaak. Dat horen ze toch zo graag?
quote:Zero17: Ze willen trouwens dat je een account op Fok! aanmaakt. Je valt erg in de smaak.
Shirley: das leuk voor ze, ik hou alleen msn en hyves.
Oké.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef TwisterNederland het volgende:
alleen msn en hyves
Dat wordt dus nog meer foto's posten.
Ik heb deze al zo vaak voorbij zien komen, en vraag me nu toch wel af of ik haar zou geven. Irritant hoofd en kleine tettenquote:
Maar ik zit op Fok!, dus dan ben je dat al automatisch.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ts staat nu in de geheime mooie meisjes club bekend als een internetgeek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Surelyquote:Op woensdag 23 december 2009 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze Shirley is ook wel batsbaar
[ afbeelding ]
Edit: plaatje gepost ipv de hyves link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |