Ja man. Ik heb echt niets anders te doen dan kleine meisjes inlichtenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
D'ohh. Door Fok!'ers zoals jij natuurlijk die hopen een wit voetje te halen.
Zelfkennis heb je in ieder geval.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man. Ik heb echt niets anders te doen dan kleine meisjes inlichten
Date? Waarom weet ik hier niks van? Dat ik jou nou weer moet treffen in dit topicquote:
Gewoon nietquote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Date? Waarom weet ik hier niks van? Dat ik jou nou weer moet treffen in dit topic
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:19 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Enne, dit is zo'n beetje mijn topic geworden
Omdat ik geen pics van de 2 sneeuwsnollen meer heb,quote:Op donderdag 24 december 2009 19:56 schreef John_Q het volgende:
Waar is de sensatie gebleven? Het begon zo goed!
Vraag even naar wat nieuwe foto's, ze vallen namelijk hier goed in de smaak. Dat horen ze toch zo graag?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Omdat ik geen pics van de 2 sneeuwsnollen meer heb,
Ik verwacht pm met pica van smatje mattiequote:
Dat heb ik serieus naar haar gepm'd.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:12 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Vraag even naar wat nieuwe foto's, ze vallen namelijk hier goed in de smaak. Dat horen ze toch zo graag?
quote:Zero17: Ze willen trouwens dat je een account op Fok! aanmaakt. Je valt erg in de smaak.
Shirley: das leuk voor ze, ik hou alleen msn en hyves.
Oké.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef TwisterNederland het volgende:
alleen msn en hyves
Dat wordt dus nog meer foto's posten.
Ik heb deze al zo vaak voorbij zien komen, en vraag me nu toch wel af of ik haar zou geven. Irritant hoofd en kleine tettenquote:
Maar ik zit op Fok!, dus dan ben je dat al automatisch.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ts staat nu in de geheime mooie meisjes club bekend als een internetgeek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Surelyquote:Op woensdag 23 december 2009 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze Shirley is ook wel batsbaar
[ afbeelding ]
Edit: plaatje gepost ipv de hyves link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |