Bedankt voor het op een vrijwillige basis dit goede woord te verspreiden! Doe je toch eens iets goeds voor de wereld.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:58 schreef Flammie het volgende:
Daarbij is een gezonde voeding ook erg belangrijk..vergeet dat niet!
Happy X-mas !!!
Maar waarom doe jij dat dan ook altijd, jezelf belachelijk maken? Neem je wel genoeg gezonde voeding tot je?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef mediaconsument het volgende:
oftewel dat het nodeloos beledigen en belachelijk maken eens op mag houden!
Wow, zelfs de TS zijn kerstboodschap en oproep tot meer onderling respect kan je weer gewoon geen reet schelen. Gelukkig heb ik je ergens zien ontkennen dat je rond de 40 bent, het zou een schande voor mijn generatie betekenen. Je manier van posten maakt dit wel voldoende duidelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar waarom doe jij dat dan ook altijd, jezelf belachelijk maken? Neem je wel genoeg gezonde voeding tot je?
Haha, ja waar we ons overal druk om maken is nogal betrekkelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Erger nog, je druk maken om dat geslacht, op het internet, alsof dat het verschil maakt
Tjeempig, je mag van geluk spreken als ik me nog kan herrineren dat ik tegen je gepraat heb een week geleden, laat staan dat ik geboortedata, geslacht en al dat soort onzin onthoud
Ik kom hier al heel wat jaren, maar ken maar een handjevol bij naam, waar ik dan een idee over heb gevormt die alleen opgaat hier op het forum(in het echt zal het vast anders zijn) en zelfs van die heb ik geen idee van hun wel en wee verder op dit forum.
Misschien naar de Kerstnachtdienst. We hebben hier een koor, dat zingt zo prachtig. Als zij 'O Holy Night' of één van de oude Latijnse kerstliederen zingen krijg je kippenvel.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:51 schreef mediaconsument het volgende:
Bedankt.
Laten we er een goede kerst van gaan maken! Zijn er al mensen met plannen voor kerstavond?
Ik kreeg altijd zo'n houten kont van die bankjes, maar kan mij voorstellen dat het schitterend klinkt met de acoustiek!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien naar de Kerstnachtdienst. We hebben hier een koor, dat zingt zo prachtig. Als zij 'O Holy Night' of één van de oude Latijnse kerstliederen zingen krijg je kippenvel.
Ik ga altijd op mijn jas zitten, die bankjes zijn idd knoeperhard.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd zo'n houten kont van die bankjes, maar kan mij voorstellen dat het schitterend klinkt met de acoustiek!
Nou, dan kies ik voor de harde bankjes.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:12 schreef Bastard het volgende:
Het zal misschien ook iets hebben van zelfkastijing
Pijn lijden zal je net als chrrristus!
Thxx , hele fijne kerstdagen allemaal !!!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef mediaconsument het volgende:
Dat lijkt mij duidelijk.
Daarom wens ik jullie ook allemaal een goede kerst toe en een nog beter nieuwjaar! Dat we allemaal mogen voelen hoe goed het is elkaar te waarderen!
[ afbeelding ]
O ja, jij was diegene van dat warme welkomquote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef UncleScorp het volgende:
Wow, zelfs de TS zijn kerstboodschap en oproep tot meer onderling respect kan je weer gewoon geen reet schelen. Gelukkig heb ik je ergens zien ontkennen dat je rond de 40 bent, het zou een schande voor mijn generatie betekenen. Je manier van posten maakt dit wel voldoende duidelijk.
Nietemin zelfs voor jou een zalige kerst toegewenst en moge het nieuwe jaar je veel vergeving en verdraagzaamheid brengen, er is al oorlog genoeg op deze planeet.
Ook aan TS en andere TRU-posters prettige feestdagen !
Was het niet zo dat die miljoen challenge ging stoppen op een gegeven moment? Of dat het zelfs al gestopt is?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik wens dat het miljoen van Randi eindelijk eens een keer opgehaald gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |