Triggershot had het erover.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:50 schreef 9611Niels het volgende:
Hoe weet je dat ze in Take me out was dan?
Is dit een serieuze vraag?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:50 schreef John_Q het volgende:
Jullie kennen waarschijnlijk allemaal wel de user 'griekjeee', toch?
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:14 schreef S.Seagal het volgende:
Ja Griekje. Dat is toch die lekkere chick die geen aandacht vraagt maar wel altijd krijgt van sneue users.
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:14 schreef Joel-Smeets het volgende:
Een van die dikke apen die aan de buitenkant zijn gezet?
Dat moet het zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef GlenSpey het volgende:
Zal qua uiterlijk dan wel een van de minder bedeelde exemplaren zijn als ze er zo geheimzinnig over doet
Ik vind jouw avatar zeer storend.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:18 schreef cornelialu het volgende:
[..]
Hij was schattig ah, denk je dat hij wil doen?
Fittie,fittie!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar zeer storend.
Ik ook. Raakte er helemaal van in de war.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar zeer storend.
Ik maar denken 'huh, wat reageert Otis ineens als een mongool.'quote:Op woensdag 23 december 2009 17:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ook. Raakte er helemaal van in de war.
Je moet niet denkenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik maar denken 'huh, wat reageert Otis ineens als een mongool.'
Dan moet het persoon in kwestie haar mond houden lijkt me.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:54 schreef ynuhh het volgende:
Respecteer het nou eens dat iemand anoniem wil blijven.
Zal ik maar direct mijn account opzeggen dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:26 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Dan moet het persoon in kwestie haar mond houden lijkt me.
Als jij dat wilt doe je dat lekker toch.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zal ik maar direct mijn account opzeggen dan?
Uhuh.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:29 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Als jij dat wilt doe je dat lekker toch.
Lijkt me niet, het is toch niet verplicht om een foto te laten zien? Daar lijkt het tegenwoordig wel op op fok, blijkbaar moet je als vrouw eerst door een vleeskeuring eer je gerespecteerd wordt. Dit laat wel zien hoe het gesteld is met het niveau van sommige users op fok.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:26 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Je weet dat ik boeiend ben.quote:
Dus als we een foto van jou willen zien. En jij wilt dat niet, moet je altijd je mond maar houden?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:26 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Foto posten doe je toch echt zelf hoor, als mensen anoniem willen zijn zoals jij stelt moet je dat gewoon niet doen, klaar. Als je dat wel doet heb je geen recht op privacy, dan maak je jezelf bekend.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lijkt me niet, het is toch niet verplicht om een foto te laten zien? Daar lijkt het tegenwoordig wel op op fok, blijkbaar moet je als vrouw eerst door een vleeskeuring eer je gerespecteerd wordt. Dit laat wel zien hoe het gesteld is met het niveau van sommige users op fok.
Goed punt, maar aan de andere kant ze kan ook gewoon dr kleptoetsenbord houden in dit soort topics dan bloeden ze binnen de kortste keren doodquote:Op woensdag 23 december 2009 17:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lijkt me niet, het is toch niet verplicht om een foto te laten zien? Daar lijkt het tegenwoordig wel op op fok, blijkbaar moet je als vrouw eerst door een vleeskeuring eer je gerespecteerd wordt. Dit laat wel zien hoe het gesteld is met het niveau van sommige users op fok.
Leuk he, tekst verkeerd interpreteren, je gaat me niet wijsmaken dat je me niet snapt.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dus als we een foto van jou willen zien. En jij wilt dat niet, moet je altijd je mond maar houden?
Ook een logica van 0,0.![]()
!!!!
Het kan ja, alles kan. Maar waarom zou ik ergens niet mogen reageren volgens jou? Ik mis die logica even.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Goed punt, maar aan de andere kant ze kan ook gewoon dr kleptoetsenbord houden in dit soort topics dan bloeden ze binnen de kortste keren dood
tjah de logica missen van De_Logicaquote:Op woensdag 23 december 2009 17:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het kan ja, alles kan. Maar waarom zou ik ergens niet mogen reageren volgens jou? Ik mis die logica even.
Ik heb geen foto gepost. Dat is het hele punt.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Foto posten doe je toch echt zelf hoor, als mensen anoniem willen zijn zoals jij stelt moet je dat gewoon niet doen, klaar. Als je dat wel doet heb je geen recht op privacy, dan maak je jezelf bekend.
Nou blijkbaar wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:33 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Leuk he, tekst verkeerd interpreteren, je gaat me niet wijsmaken dat je me niet snapt.
Jij wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Boeiend, ja. Maar zouden de KLB-bazen je raken is de vraag?
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het kan ja, alles kan. Maar waarom zou ik ergens niet mogen reageren volgens jou? Ik mis die logica even.
Waar maakt ze precies een punt van?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maakt mij verder niet uit, maar ynnuh maakt er zo'n punt van
Doe niet zo bescheiden zeg.quote:
Maar mensen hier op fok kunnen je dus wel herkennen. Dus érgens heb jij jezelf bekend gemaakt aan fokkers.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb geen foto gepost. Dat is het hele punt.
Ik heb geen foto's geplaatst, en ook al zou ik die wel geplaatst hebben wat is dan je hele punt? Wat je andere vraag betreft, ben ik de TS van die topics? Dacht het niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:38 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Maar mensen hier op fok kunnen je dus wel herkennen. Dus érgens heb jij jezelf bekend gemaakt aan fokkers.
Of is dit weer eens een 'Griekjeee zoekt aandacht'-topic.
Mijn punt is dat we moeten respecteren dat iemand anoniem wilt blijven, wat gewoon een loze opmerking was aangezien dat de user's eigen verantwoordelijkheid is. Aangezien jij niet ontkent dat je daar zit ben jequote:Op woensdag 23 december 2009 17:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's geplaatst, en ook al zou ik die wel geplaatst hebben wat is dan je hele punt? Wat je andere vraag betreft, ben ik de TS van die topics? Dacht het niet.
Waarom zou je loze opmerkingen van iedere bosmongool die een reactie plaatst moeten ontkennen/ontkrachten? Ik zie daar niet het nut van in, dan kan ik bezig blijven.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:45 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Mijn punt is dat we moeten respecteren dat iemand anoniem wilt blijven, wat gewoon een loze opmerking was aangezien dat de user's eigen verantwoordelijkheid is. Aangezien jij niet ontkent dat je daar zit ben je
1) bekend bij sommige fokkers
2) het spelletje aan het meespelen wat gratis aandacht betekent.
Zo, en nu ontopic met de zoektocht!
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom zou je loze opmerkingen van iedere bosmongool die een reactie plaatst moeten ontkennen/ontkrachten? Ik zie daar niet het nut van in, dan kan ik bezig blijven.
Ik bedoelde niemand in het speciaal, maar als je je aangesproken wilt voelen dan mag datquote:Op woensdag 23 december 2009 17:50 schreef John_Q het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You talkin' to me??
Maar klopt het niet dat je hebt meegedaan aan Take Me Out dan? Lijkt me sterk.
Ik vond het gewoon leuk om scarface te posten, thats all.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik bedoelde niemand in het speciaal, maar als je je aangesproken wilt voelen dan mag dat
Leg me eens uit, waarom doet dat er nou eigenlijk zoveel toe?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:55 schreef John_Q het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon leuk om scarface te posten, thats all.
Je ontwijkt mijn vraag btw: 'Maar klopt het niet dat je hebt meegedaan aan Take Me Out dan? Lijkt me sterk.'
Het is heel menselijk om te reageren op berichten, dus wat is het probleem? Maarja, wanneer je reageert krijg je ook al meteen de aandachtshoer stempel.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Goed punt, maar aan de andere kant ze kan ook gewoon dr kleptoetsenbord houden in dit soort topics dan bloeden ze binnen de kortste keren dood
Waar baseer jij je precies op? Kom gewoon met bewijs voordat je iets roept svp.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:00 schreef Apebeer het volgende:
Ohh, snap dat dan, griekjeee is een kerel![]()
Het komt het uit, gebruik verlaat fok en komt een paar maanden later weer terug met een vrouwelijke gebruiker.
Dit is dus een kloon van die gozer die zei dat hij een vrouw was op Fok, geen idee hoe die heette.
Je zei dat masturberen in de trein lekker is. Dat zou een echte vrouw nooit zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar baseer jij je precies op? Kom gewoon met bewijs voordat je iets roept svp.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:03 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Je zei dat masturberen in de trein lekker is. Dat zou een echte vrouw nooit zeggen
Ik lolde.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:03 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Je zei dat masturberen in de trein lekker is. Dat zou een echte vrouw nooit zeggen
Nu zie ik ook in dat griekjeee nep is. Thanks!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:03 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Je meende het!!!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:05 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Mag ynuhh mee?(ze durft het niet te vragen)
De bovenste.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:12 schreef John_Q het volgende:
Ben jij dit?
[ afbeelding ]
Of misschien 1 van deze?
[ afbeelding ]
Of ben je dit?
[ afbeelding ]
Zie iedereen trouwens druk baggeren om het topic vol te krijgen
Alle blonde vrouwen vallen ook af, want Grieken zijn niet blondquote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef Apebeer het volgende:
Oke mensen, nog maar 29 over! We gaan de goede kant op
O?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Alle blonde vrouwen vallen ook af, want Grieken zijn niet blond
Toch?quote:
Jahoor de eerste brad pitt ( brad pittquote:Op woensdag 23 december 2009 18:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die bovenste is zeker te doen als je bezopen bent of op een regenachtige dinsdagmiddag![]()
De rest is gewoon![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die bovenste is zeker te doen als je bezopen bent of op een regenachtige dinsdagmiddag![]()
De rest is gewoon![]()
Hmm echt iets voor griekjeee om zich te verschuilen tussen de medesletjesdeelnemers, ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 18:22 schreef John_Q het volgende:
Ik denk zelf dat ze deze is:
[ afbeelding ]
Komt niet zo veel in beeld in de aflevering, alleen de ninja's zien het.
Gvd, voor niks gefapt.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
De rest is gewoon![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:22 schreef John_Q het volgende:
Ik denk zelf dat ze deze is:
[ afbeelding ]
Komt niet zo veel in beeld in de aflevering, alleen de ninja's zien het.
I just had a nearlife-experiencequote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jahoor de eerste brad pitt ( brad pitt) is gearriveerd.
Wut?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als ik er zo uitzag zat jij nu met vertraging in de trein vast.
Als we een positive match hebben tussen mijn foto en een van de dames in de aflevering kunnen we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat we d'r hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef John_Q het volgende:
Die ik net als laatste postte lijkt er toch best op?
Ik lolde best wel.quote:
Wie maakt even zoiets?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als we een positive match hebben tussen mijn foto en een van de dames in de aflevering kunnen we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat we d'r hebben.
Zeg zovty, ik schatte jou wel wat hoger in voor deze generalisatie hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat het een KLBer is en die per definitie een saai en eenzaam leven lijden.
Er wordt hier dan ook naar de bevestiging gezocht, die bevestiging kan gevonden worden in haar uiterlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat het een KLBer is en die per definitie een saai en eenzaam leven lijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er wordt hier dan ook naar de bevestiging gezocht, die bevestiging kan gevonden worden in haar uiterlijk.Jij hebt griekjeee irl gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er wordt hier dan ook naar de bevestiging gezocht, die bevestiging kan gevonden worden in haar uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Als jij bij het ministerie van volksgezondheid werkte zou je 65+ korting op de anticonceptiepil fixen, baasquote:
Euhm, nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Matched imo gewoon.
Case closed.
Gezien jouw posthistorie voldoe je prima aan het vooroordeel..quote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeg zovty, ik schatte jou wel wat hoger in voor deze generalisatie hoor.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Gezien jouw posthistorie voldoe je prima aan het vooroordeel..
Ik heb nooit anders gezegd dan dat ik een vrouw ben.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Ahja. Net als griekjeee z'n geslacht altijd zorgvuldig in het midden laat.
Precies, dus niet links of rechts.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Ahja. Net als griekjeee z'n geslacht altijd zorgvuldig in het midden laat.
Oh, dan lees ik je posts kennelijk verkeerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb nooit anders gezegd dan dat ik een vrouw ben.
Ik denk het.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, dan lees ik je posts kennelijk verkeerd.
Anyway: naja, nevermind.
Volgens mij zei trigger hetquote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, dan lees ik je posts kennelijk verkeerd.
Anyway: naja, nevermind.
Jaquote:Op woensdag 23 december 2009 18:41 schreef griekjeee het volgende:
John_Q, voel je je nu gelukkiger? Is je leven weer een stukje completer?
Waarom zou ik iets ontkennen/toegeven? Ik heb al aangegeven er niet op in te gaan op die wijze.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef John_Q het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als iemand een foto van je post en je bent het niet dan kan je dat toch gewoon ontkennen?
Blijkbaar klopt het dus?
Naja ik wil niet te serieus hier op in gaan want het is klaagbaak
Drinky, vind je die van jou lijken op die andere foto? Ik niet namelijk.
Omdat je een pedo bent?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:53 schreef GlenSpey het volgende:
waarom krijg ik bij dit topic het laura dekker gevoel
Omdat laura een aandachtshoer isquote:Op woensdag 23 december 2009 18:53 schreef GlenSpey het volgende:
waarom krijg ik bij dit topic het laura dekker gevoel
Als je tegen mij zou zeggen dat dat een griek is zou ik je gewoon geloven, naief als ik ben.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef Drinky het volgende:
Als griekjeee geen meisje is, dan is het vast Shaheen!
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Omdat laura een aandachtshoer is
Grieken en Perzen verschillen niet zoveel van elkaar, dus het zou goed kunnenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je tegen mij zou zeggen dat dat een griek is zou ik je gewoon geloven, naief als ik ben.
quote:
Dus ik ben feitelijk een aandachtshoer omdat ik mijn foto niet laat zien?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Mijn seksualiteit is geheim.
Tenzij er 3 topics over worden geopend. Misschien
Jij hoeft het ook niet te zeggen, meeste pedo's ontkennen zelfs dat ze pedo zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Mijn seksualiteit is geheim.
Tenzij er 3 topics over worden geopend. Misschien
John_Q, heb jij nog een idee om een soortgelijk sneeuwmeisjes topic te maken?quote:
Ik heb zitten nadenken maar kon niet echt iets bedenken, moet wel een pareltje worden weer namelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
John_Q, heb jij nog een idee om een soortgelijk sneeuwmeisjes topic te maken?
Ik zat te denken aan te knappe en onbereikbare meisjes op hyvesquote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef John_Q het volgende:
[..]
Ik heb zitten nadenken maar kon niet echt iets bedenken, moet wel een pareltje worden weer namelijk.
Jij iets?
Klinkt wel als een potentieel pareltje, ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:12 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan te knappe en onbereikbare meisjes op hyves
Ik zou het nog zo kunnen doen ook, alleen interesseert het me niet echt wie van de dames nou griekjeee is.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:34 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wie maakt even zoiets?
[ afbeelding ]
Ik kom daar om te chillen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:11 schreef ehqo. het volgende:
Wat doe je eigenlijk in dat gekke programma?
Ik durf nietquote:Op woensdag 23 december 2009 19:18 schreef John_Q het volgende:
[..]
Klinkt wel als een potentieel pareltje, ja.
Open maar, ik zal mijn bijdrage zeker doen.
Volgens mij komt die neus niet overeen, of griekjeee heeft klappen gehad.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef Drinky het volgende:
Jongens
het is toch duidelijk dat ze dit is
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat het met aandacht te maken heeft, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:11 schreef ehqo. het volgende:
Ja nu heb ik er 9quote:Op woensdag 23 december 2009 19:23 schreef John_Q het volgende:
4?![]()
![]()
Hoeveel heeft die 'IkBenGeenKloon' er dan wel niet?
Nou dan is het de vraag: welke boef opent het topic?
Niels? Jij weet tenslotte ook van de glorietijden van het sneeuwtopic af.
Maar jij bent roze dus dan mag hetquote:Op woensdag 23 december 2009 19:24 schreef 9611Niels het volgende:
Ik kan het ook niet doen, ik heb al 5 notes!
Welnee, iedereen weet dat niemand Eddy Zoëy eruit kan 'aandachtshoeren', dus daar geloof ik niets van.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:25 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het met aandacht te maken heeft, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.
Neequote:Op woensdag 23 december 2009 19:30 schreef 9611Niels het volgende:
Zullen we trouwens even naar de SC gaan met ons pareltjesoverleg?
Ze had een weddenschap verloren.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:11 schreef ehqo. het volgende:
Ik denk leugens, maar ik wil het zo graag gelovenquote:
I guess.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:30 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dan is je definitie van chillen anders dan de mijne.
hmm mja je hebt beet hoor... Ik zei dat ik g daar had gezien niet hoe ik haar daar heb gezienquote:Op woensdag 23 december 2009 19:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik denk leugens, maar ik wil het zo graag geloven
Ja, ik vind het immers echt zo fucking belangrijk dat er topics over mij lopen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:02 schreef doubleyouteaare het volgende:
Griekjeee post te veel in dit topic, ze/hij probeert er een reeks van te te maken.
Ik geef het opquote:Op woensdag 23 december 2009 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hmm mja je hebt beet hoor... Ik zei dat ik g daar had gezien niet hoe ik haar daar heb gezien
Stop dan met posten.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, ik vind het immers echt zo fucking belangrijk dat er topics over mij lopen.
Omdat jij dat wilt? Please.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo te zien welquote:Op woensdag 23 december 2009 20:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dat zie je waar precies aan?quote:
Geweldig he.quote:
Aan allesquote:Op woensdag 23 december 2009 20:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dat zie je waar precies aan?
Ik reageer op wel meer topics.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:12 schreef doubleyouteaare het volgende:
Griekjeee hoeft geen topics maar spamt wel haar eigen topic vol.
Goede onderbouwing joh.quote:
Echt?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]Trigger presents Griekjeee.
Waar is d'r neus?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]Trigger presents Griekjeee.
Vandaag kreeg je er van mij slechts eenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de hoop dat die gare 'zoektocht' eindigt?
Ik krijg tig pms man
Na 23.59 was het gewoon woensdag hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Vandaag kreeg je er van mij slechts een
Ja, maar mijn eckte dag begint pas als ik ben gaan slapen en weer wakker wordtdquote:Op woensdag 23 december 2009 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Na 23.59 was het gewoon woensdag hoor
Daar heb je wel moeite voor gedaan hoor, om die op te zoeken.quote:
Ik wist al nooit wat dat plaatje naast haar naam voorstelde!quote:
wat een lelijke trolquote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef Drinky het volgende:
Jongens
het is toch duidelijk dat ze dit is
[ afbeelding ]
quote:
HA! Je topic valt dood. Daar gaat je aandacht!quote:
val dood met je uiquote:
Wou ik otis quoten omdat ik em nog iets moest zeggen was et em godverdomme nietquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:21 schreef 9611Niels het volgende:
Maar deed ze dan wel mee aan Take me Out?
quote:
en dat door een otis wannabequote:
Alleen de insiders snappen deze grap.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:35 schreef LeDrol het volgende:
Wat een klote topic. Boeit me niet wie je bent maar zou dit ook wel willen weten:
[..]
Waar bemoei jij je mee?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alleen de insiders snappen deze grap.
Je moest eens weten hoeveel topics er aan zijn gewijdquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
wat kan het mensen nou schelen wie het is en hoe ze eruit ziet
Jij toch ook?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Aahhh, wat een liefde.Heeft ze een ander?
Dat maakt het alleen maar kanslozerquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel topics er aan zijn gewijd
johquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar kanslozer
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij toch ook?![]()
Ja, ik ook, jij ook
Net zoals een Griekjeee zonder k erstquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ook.Wat is een kerst zonder griekjeee?
Goed plan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zullen we een vereniging oprichten?
Ik heb er nog geen topic aan gewijdquote:
Alleen maar de afgelopen 3 maandenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen topic aan gewijd
Ik heb er geen topic over geopendquote:Op zondag 27 december 2009 00:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen maar de afgelopen 3 maanden
Ik weet hetquote:
The search goes on!quote:Op zondag 27 december 2009 13:12 schreef Noek het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen weten wat haar avatar is?
Help me out!
Maar dat kan helemaal niet!quote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Mchelle het volgende:
Aandachtshoer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |