Triggershot had het erover.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:50 schreef 9611Niels het volgende:
Hoe weet je dat ze in Take me out was dan?
Is dit een serieuze vraag?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:50 schreef John_Q het volgende:
Jullie kennen waarschijnlijk allemaal wel de user 'griekjeee', toch?
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:14 schreef S.Seagal het volgende:
Ja Griekje. Dat is toch die lekkere chick die geen aandacht vraagt maar wel altijd krijgt van sneue users.
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:14 schreef Joel-Smeets het volgende:
Een van die dikke apen die aan de buitenkant zijn gezet?
Dat moet het zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef GlenSpey het volgende:
Zal qua uiterlijk dan wel een van de minder bedeelde exemplaren zijn als ze er zo geheimzinnig over doet
Ik vind jouw avatar zeer storend.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:18 schreef cornelialu het volgende:
[..]
Hij was schattig ah, denk je dat hij wil doen?
Fittie,fittie!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar zeer storend.
Ik ook. Raakte er helemaal van in de war.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar zeer storend.
Ik maar denken 'huh, wat reageert Otis ineens als een mongool.'quote:Op woensdag 23 december 2009 17:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ook. Raakte er helemaal van in de war.
Je moet niet denkenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik maar denken 'huh, wat reageert Otis ineens als een mongool.'
Dan moet het persoon in kwestie haar mond houden lijkt me.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:54 schreef ynuhh het volgende:
Respecteer het nou eens dat iemand anoniem wil blijven.
Zal ik maar direct mijn account opzeggen dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:26 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Dan moet het persoon in kwestie haar mond houden lijkt me.
Als jij dat wilt doe je dat lekker toch.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zal ik maar direct mijn account opzeggen dan?
Uhuh.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:29 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Als jij dat wilt doe je dat lekker toch.
Lijkt me niet, het is toch niet verplicht om een foto te laten zien? Daar lijkt het tegenwoordig wel op op fok, blijkbaar moet je als vrouw eerst door een vleeskeuring eer je gerespecteerd wordt. Dit laat wel zien hoe het gesteld is met het niveau van sommige users op fok.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:26 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Je weet dat ik boeiend ben.quote:
Dus als we een foto van jou willen zien. En jij wilt dat niet, moet je altijd je mond maar houden?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:26 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Foto posten doe je toch echt zelf hoor, als mensen anoniem willen zijn zoals jij stelt moet je dat gewoon niet doen, klaar. Als je dat wel doet heb je geen recht op privacy, dan maak je jezelf bekend.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lijkt me niet, het is toch niet verplicht om een foto te laten zien? Daar lijkt het tegenwoordig wel op op fok, blijkbaar moet je als vrouw eerst door een vleeskeuring eer je gerespecteerd wordt. Dit laat wel zien hoe het gesteld is met het niveau van sommige users op fok.
Goed punt, maar aan de andere kant ze kan ook gewoon dr kleptoetsenbord houden in dit soort topics dan bloeden ze binnen de kortste keren doodquote:Op woensdag 23 december 2009 17:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lijkt me niet, het is toch niet verplicht om een foto te laten zien? Daar lijkt het tegenwoordig wel op op fok, blijkbaar moet je als vrouw eerst door een vleeskeuring eer je gerespecteerd wordt. Dit laat wel zien hoe het gesteld is met het niveau van sommige users op fok.
Leuk he, tekst verkeerd interpreteren, je gaat me niet wijsmaken dat je me niet snapt.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dus als we een foto van jou willen zien. En jij wilt dat niet, moet je altijd je mond maar houden?
Ook een logica van 0,0.![]()
!!!!
Het kan ja, alles kan. Maar waarom zou ik ergens niet mogen reageren volgens jou? Ik mis die logica even.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Goed punt, maar aan de andere kant ze kan ook gewoon dr kleptoetsenbord houden in dit soort topics dan bloeden ze binnen de kortste keren dood
tjah de logica missen van De_Logicaquote:Op woensdag 23 december 2009 17:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het kan ja, alles kan. Maar waarom zou ik ergens niet mogen reageren volgens jou? Ik mis die logica even.
Ik heb geen foto gepost. Dat is het hele punt.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Foto posten doe je toch echt zelf hoor, als mensen anoniem willen zijn zoals jij stelt moet je dat gewoon niet doen, klaar. Als je dat wel doet heb je geen recht op privacy, dan maak je jezelf bekend.
Nou blijkbaar wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:33 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Leuk he, tekst verkeerd interpreteren, je gaat me niet wijsmaken dat je me niet snapt.
Jij wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Boeiend, ja. Maar zouden de KLB-bazen je raken is de vraag?
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het kan ja, alles kan. Maar waarom zou ik ergens niet mogen reageren volgens jou? Ik mis die logica even.
Waar maakt ze precies een punt van?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maakt mij verder niet uit, maar ynnuh maakt er zo'n punt van
Doe niet zo bescheiden zeg.quote:
Maar mensen hier op fok kunnen je dus wel herkennen. Dus érgens heb jij jezelf bekend gemaakt aan fokkers.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb geen foto gepost. Dat is het hele punt.
Ik heb geen foto's geplaatst, en ook al zou ik die wel geplaatst hebben wat is dan je hele punt? Wat je andere vraag betreft, ben ik de TS van die topics? Dacht het niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:38 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Maar mensen hier op fok kunnen je dus wel herkennen. Dus érgens heb jij jezelf bekend gemaakt aan fokkers.
Of is dit weer eens een 'Griekjeee zoekt aandacht'-topic.
Mijn punt is dat we moeten respecteren dat iemand anoniem wilt blijven, wat gewoon een loze opmerking was aangezien dat de user's eigen verantwoordelijkheid is. Aangezien jij niet ontkent dat je daar zit ben jequote:Op woensdag 23 december 2009 17:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's geplaatst, en ook al zou ik die wel geplaatst hebben wat is dan je hele punt? Wat je andere vraag betreft, ben ik de TS van die topics? Dacht het niet.
Waarom zou je loze opmerkingen van iedere bosmongool die een reactie plaatst moeten ontkennen/ontkrachten? Ik zie daar niet het nut van in, dan kan ik bezig blijven.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:45 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Mijn punt is dat we moeten respecteren dat iemand anoniem wilt blijven, wat gewoon een loze opmerking was aangezien dat de user's eigen verantwoordelijkheid is. Aangezien jij niet ontkent dat je daar zit ben je
1) bekend bij sommige fokkers
2) het spelletje aan het meespelen wat gratis aandacht betekent.
Zo, en nu ontopic met de zoektocht!
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom zou je loze opmerkingen van iedere bosmongool die een reactie plaatst moeten ontkennen/ontkrachten? Ik zie daar niet het nut van in, dan kan ik bezig blijven.
Ik bedoelde niemand in het speciaal, maar als je je aangesproken wilt voelen dan mag datquote:Op woensdag 23 december 2009 17:50 schreef John_Q het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You talkin' to me??
Maar klopt het niet dat je hebt meegedaan aan Take Me Out dan? Lijkt me sterk.
Ik vond het gewoon leuk om scarface te posten, thats all.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik bedoelde niemand in het speciaal, maar als je je aangesproken wilt voelen dan mag dat
Leg me eens uit, waarom doet dat er nou eigenlijk zoveel toe?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:55 schreef John_Q het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon leuk om scarface te posten, thats all.
Je ontwijkt mijn vraag btw: 'Maar klopt het niet dat je hebt meegedaan aan Take Me Out dan? Lijkt me sterk.'
Het is heel menselijk om te reageren op berichten, dus wat is het probleem? Maarja, wanneer je reageert krijg je ook al meteen de aandachtshoer stempel.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Goed punt, maar aan de andere kant ze kan ook gewoon dr kleptoetsenbord houden in dit soort topics dan bloeden ze binnen de kortste keren dood
Waar baseer jij je precies op? Kom gewoon met bewijs voordat je iets roept svp.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:00 schreef Apebeer het volgende:
Ohh, snap dat dan, griekjeee is een kerel![]()
Het komt het uit, gebruik verlaat fok en komt een paar maanden later weer terug met een vrouwelijke gebruiker.
Dit is dus een kloon van die gozer die zei dat hij een vrouw was op Fok, geen idee hoe die heette.
Je zei dat masturberen in de trein lekker is. Dat zou een echte vrouw nooit zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar baseer jij je precies op? Kom gewoon met bewijs voordat je iets roept svp.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:03 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Je zei dat masturberen in de trein lekker is. Dat zou een echte vrouw nooit zeggen
Ik lolde.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:03 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Je zei dat masturberen in de trein lekker is. Dat zou een echte vrouw nooit zeggen
Nu zie ik ook in dat griekjeee nep is. Thanks!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:03 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Je meende het!!!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:05 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Mag ynuhh mee?(ze durft het niet te vragen)
De bovenste.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:12 schreef John_Q het volgende:
Ben jij dit?
[ afbeelding ]
Of misschien 1 van deze?
[ afbeelding ]
Of ben je dit?
[ afbeelding ]
Zie iedereen trouwens druk baggeren om het topic vol te krijgen
Alle blonde vrouwen vallen ook af, want Grieken zijn niet blondquote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef Apebeer het volgende:
Oke mensen, nog maar 29 over! We gaan de goede kant op
O?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Alle blonde vrouwen vallen ook af, want Grieken zijn niet blond
Toch?quote:
Jahoor de eerste brad pitt ( brad pittquote:Op woensdag 23 december 2009 18:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die bovenste is zeker te doen als je bezopen bent of op een regenachtige dinsdagmiddag![]()
De rest is gewoon![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die bovenste is zeker te doen als je bezopen bent of op een regenachtige dinsdagmiddag![]()
De rest is gewoon![]()
Hmm echt iets voor griekjeee om zich te verschuilen tussen de medesletjesdeelnemers, ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 18:22 schreef John_Q het volgende:
Ik denk zelf dat ze deze is:
[ afbeelding ]
Komt niet zo veel in beeld in de aflevering, alleen de ninja's zien het.
Gvd, voor niks gefapt.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
De rest is gewoon![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:22 schreef John_Q het volgende:
Ik denk zelf dat ze deze is:
[ afbeelding ]
Komt niet zo veel in beeld in de aflevering, alleen de ninja's zien het.
I just had a nearlife-experiencequote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jahoor de eerste brad pitt ( brad pitt) is gearriveerd.
Wut?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als ik er zo uitzag zat jij nu met vertraging in de trein vast.
Als we een positive match hebben tussen mijn foto en een van de dames in de aflevering kunnen we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat we d'r hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef John_Q het volgende:
Die ik net als laatste postte lijkt er toch best op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |