SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OKquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:30 schreef griekjeee het volgende:
We zijn- tot op zekere hoogten- allemaal aandachtshoeren.
Nee, want in je eigen visie zijn we het allemaal dus is het niet "te onpas".quote:Klacht: de term ‘aandachtshoer’ die veelal te onpas wordt gebruikt.
Zoals het gebruikt wordt, is niet de manier waarop ik het vervolgens uitleg. Het wordt gebruikt alsof die persoon anders is en vooral ánders dan de rest een monopoly op de aandacht wilt hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:33 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
OK
[..]
Nee, want in je eigen visie zijn we het allemaal dus is het niet "te onpas".
Heb jij nog wat van Sinterklaas gehad?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zoals het gebruikt wordt, is niet de manier waarop ik het vervolgens uitleg. Het wordt gebruikt alsof die persoon anders is en vooral ánders dan de rest een monopoly op de aandacht wilt hebben.
Ga anders even totaal niet in op mijn reply.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:36 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Heb jij nog wat van Sinterklaas gehad?
In mijn eerste alinea leg ik uit in welke zin ik de term terecht gebruikt vind. Mensen die dus heel erg extreem de aandacht naar zich proberen te trekken. Voor het overige zijn we dat allemaal in zekere zin en kun je iedereen wel zo noemen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
. attention whore
October 19, 2009 Urban Word of the Day
get this on a mug or greeting card
Label given to any person who craves attention to such an extent that they will do anything to receive it. The type of attention (negative or positive) does not matter.
vind jij dat mensen die veel topics over over onzin hieronder vallen?
Er wordt gesteld dat de term terecht gebruikt is als er sprake is van extreem de aandacht vragen, en voor de rest zijn we dat allemaal wel enigszins omdat we allen willen dat er op ons gereageerd word. De term wordt alleen helaas ook heel vaak in de laatste situatie gebruikt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:40 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
De term omschrijft een extreem geval van iets wat wij allen natuurlijk en gezond bezitten, de een wat meer dan de ander (TS). Derhalve is de OP onzin omdat gesteld wordt dat wij allen aandachtshoeren zijn, terwijl alleen mensen die excessief aandacht nodig hebben de term 'aandachtshoer' op hun voorhoofd geplakt krijgen.
TS maait eigenlijk haar eigen grasveld kapot met de OP.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:40 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
De term omschrijft een extreem geval van iets wat wij allen natuurlijk en gezond bezitten, de een wat meer dan de ander (TS). Derhalve is de OP onzin omdat gesteld wordt dat wij allen aandachtshoeren zijn, terwijl alleen mensen die excessief aandacht nodig hebben de term 'aandachtshoer' op hun voorhoofd geplakt krijgen.
Je kunt natuurlijk ook op mijn reply ingaan in plaats van je eigen reactie.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:43 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
TS maait eigenlijk haar eigen grasveld kapot met de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |