Stevige fles van die siroop voor Sinterklaas gehad, en nu al bijna op! Zo lekker!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:11 schreef Curiosity het volgende:
Nu pancakes met boter en maplesyrup, koffie zwart en jus.
Oeh ziet er heerlijk uit!! Wel een beetje weinig voor een voorgerecht, dat dan welquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:41 schreef Tezz het volgende:
En inmiddels hebben we het al op! Het was heeeeeeeerlijk! (oh, courgettes zijn champignons geworden):
[ afbeelding ]
ook heerlijk in zelfgemaakt walnotenijsquote:
Het aardappelkruim uit de aardappel opgebakken met sjalotje en knoflook, daarna mozzerella, geraspte beemster, peterselie, gesnipperde ham en een scheut room toegevoegd. Het was heerlijk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:57 schreef Ewelina het volgende:
Wat heb je in de aardappel gedaan Tezz? Ziet er lekker uit, al vind ik de groentes persoonlijk wat weinig qua hoeveelheid.
Ik eet nu een tomatensoepje, straks aardappelpuree, doperwten en karbonade.
Ah dat verklaart, ik eet normaal niet zo heel veel vlees. En niet zo'n rijkelijk gevulde aardappel. Ik lust geen kaas, maar ik ga denk ik maar eens een eigen variant bedenkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het aardappelkruim uit de aardappel opgebakken met sjalotje en knoflook, daarna mozzerella, geraspte beemster, peterselie, gesnipperde ham en een scheut room toegevoegd. Het was heerlijk!
Op de grill lagen nog een stapel groentes extra voor de tweede ronde. En het was een flinke aardappel en een biefstuk van 150 gram, dus het was echt niet weinig!
Ook zonder kaas is het prima qua smaak denk ik. Door de room wordt het smeuig genoeg. Ik zou alleen wat zeezout toevoegen dan, anders is het wellicht te flauw.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah dat verklaart, ik eet normaal niet zo heel veel vlees. En niet zo'n rijkelijk gevulde aardappel. Ik lust geen kaas, maar ik ga denk ik maar eens een eigen variant bedenkenEn ik denk dat vriendlief dit wel heerlijk vind, hij is dol op kaas.
Toch nog trek daarna. Restje verse jalapeno's geroosterd, ontveld en in stukjes gesneden en met geraspte cheddar en bosui in een quesadilla gestopt. Pico de gallo bij gemaakt. Stiekem beetje doen alsof het zomer is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:29 schreef minilot het volgende:
Vanavond simpel: ik karameliseer uien en vijgen in een pannetje met wat tijm. Dat smeer ik dan op dikke plakken donker brood. Brie eroverheen, in de oven ermee, en klaar. Appeltje als toetje.
quote:
gewoon wakker makenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:28 schreef Mirjam het volgende:
het was de bedoeling dat we uit eten gingen, als de mr. ooit nog eens uit bed komt
*honger heeft*
Ik moet er vanavond ook aan geloven, aangezien ik er bij de schoonouders afgelopen kerst een normaal gangendiner doorgeduwd heb.quote:
O, gezellig is het ook zeker wel!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook maar gourmetten is leuk!![]()
bij ons dan
Ja wij ook! Zo'n lekker traditionele.. Zelf doe ik het wel eens met vis of bijzondere dingetjes maar voor mijn schoonouders is traditioneel gourmetten al best avontuurlijkquote:
hou je dan niet van gamba's, mini cordonbleu, cheeseburgertjes, stokbrood, pindasaus, aardappelkroketjes, gebakken ei, pannenkoekjes etc?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind gourmetten opzich wel leuk, maar liever 'gewoon omdat het kan ergens in februari ofzo'
maar, wij doen het lekker bij vrienden (leeftijdgenoten!), dus achmaar ik was zo blij dat we het hadden weten te omzeilen deze feestdagen
! gaan we gourmetten.
maar, ik neem een grote bak couscoussalade mee voor erbij, zodat ik ook nog wat anders lekkers heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |