quote:
gewoon wakker makenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:28 schreef Mirjam het volgende:
het was de bedoeling dat we uit eten gingen, als de mr. ooit nog eens uit bed komt
*honger heeft*
Ik moet er vanavond ook aan geloven, aangezien ik er bij de schoonouders afgelopen kerst een normaal gangendiner doorgeduwd heb.quote:
O, gezellig is het ook zeker wel!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook maar gourmetten is leuk!![]()
bij ons dan
Ja wij ook! Zo'n lekker traditionele.. Zelf doe ik het wel eens met vis of bijzondere dingetjes maar voor mijn schoonouders is traditioneel gourmetten al best avontuurlijkquote:
hou je dan niet van gamba's, mini cordonbleu, cheeseburgertjes, stokbrood, pindasaus, aardappelkroketjes, gebakken ei, pannenkoekjes etc?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind gourmetten opzich wel leuk, maar liever 'gewoon omdat het kan ergens in februari ofzo'
maar, wij doen het lekker bij vrienden (leeftijdgenoten!), dus achmaar ik was zo blij dat we het hadden weten te omzeilen deze feestdagen
! gaan we gourmetten.
maar, ik neem een grote bak couscoussalade mee voor erbij, zodat ik ook nog wat anders lekkers heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |