sommige rijders hebben iets extra'squote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Tegen mijn pricipes om dit topic in MyAT te hebben, maar op die Alonso-opmerking moet ik even reageren.
Alonso maakte heul hendig gebruik van de safetycarperiode, die naar later bleek door zijn teamgenootje Nelsinho op een perfect tijdstip veroorzaakt werd.
Dus dat heeft imo niet heel erg veel te maken met de stuur- en inhaalskunst van een Alonso. Die Renault was niet vooruit te branden. Maar gebruik maken van een safetycarsituatie kan elke rijder wel.
Just my 2 cents.
Nee, bodylotion had het over "en neem bijvoorbeeld Alonso dit jaar", in Singapore.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je vergist je in het seizoen 2008 en 2009. In 2008 kwam Alonso inderdaad op het podium (won 'ie zelfs dacht ik) op een oneerlijke manier. Maar dit jaar werd hij wel gewoon 3de in Singapore zonder gedoe.
los daarvan eindigde hij met een knakenbak 8 keer in de punten.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, bodylotion had het over "en neem bijvoorbeeld Alonso dit jaar", in Singapore.
Dus ik vergiste me niet
Edit: ah, nu zie ik dat bodylotion zich vergist heeft
Verkeerd begrepen danquote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef bodylotion het volgende:
[..]
los daarvan eindigde hij met een knakenbak 8 keer in de punten.
correctie: ik heb het dus over Fernando Alonso in een Renault die 3e werd in de 2009 Grand Prix van Singapore
Monaco 2006quote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef bodylotion het volgende:
[..]
laten we het over Adelaide 1994 hebben
quote:rubarrichello
Experience is all that matters in F1 now..the team needed me last year and needs Schumi now.I hope for a great fight but a clean one as well
about 3 hours ago from web
Button is het levende bewijs van geluk.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:13 schreef Gauner het volgende:
[..]
Nee maar een coureur kan denk ik zelf hoogstens 5% verschil maken. Vorig jaar is wel het levende bewijs (Button de onverwachte onverslaanbare, Hamilton & Ferrari machteloos).
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef Sally het volgende:
De shortlist met 'acties' van Schumache![]()
Edit: in het Engels nog veel uitgebreider![]()
Dat is hartstikke leuk, maar geloof maar dat dat van Brawn af komt en niet van Schumacher zelf.quote:In 1998 kreeg Schumacher in de Grand Prix van Engeland een stop-and-go-straf, waarbij men 10 seconden in de pits moet stoppen. Door deze straf aan het einde van de laatste ronde te volbrengen, had Schumacher hier echter geen last van, en kon hij de race winnen. De FIA moest toegeven dat deze manoeuvre legaal was, door een gat in het reglement.
Juist.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Button is het levende bewijs van geluk.
Als ze die dubbele diffusor niet hadden gehad aan het begin van het seizoen was hij geen kampioen geweest.
Button kan geen auto beter maken, niet op het niveau als Schumi en Alonso.
Klopt. Alsof Schumi tijdens het rijden zoiets even uit kan denken, dan heeft hij wel andere dingen aan zijn hoofd. Vooral als je weer met zo'n 300 richting Stowe ga ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:26 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Dat is hartstikke leuk, maar geloof maar dat dat van Brawn af komt en niet van Schumacher zelf.
Die krijgt gewoon te horen dat ie door moet rijden en in de laatste ronde moet stoppen.
zoals ze bij de BBC zeiden: Hij heeft misschien nog 85% over, maar dat maakt hem nog ontzettend snel.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton heeft de snelheid en de ballen maar is een choker die faalt onder spanning en blinkt niet uit in het beter maken van de auto. Ondanks zichzelf toch nog wk geworden. Button heeft de ballen en de zenuwen maar niet de snelheid, zal altijd de beste auto nodig hebben en wat geluk met de concurrentie. Alonso heeft de ballen, maakt de auto beter en heeft toch ook erg veel snelheid.
Schumacher heeft het allemaal, en heeft er meer van, en is ook nog tactisch beter. Althans, dat had hij. Qua snelheid is het natuurlijk al geruime tijd een aflopende zaak, maar het loopt maar langzaam af en hij had nogal wat over.
Ze zeggen allemaal dat ze het leuk vinden maar dat is natuurlijk niet zo. Als hij nog dicht in de buurt komt van zijn oude niveau staan ze er allemaal minder op naast de grootste ooit.
Ben je Badoer vorig jaar vergeten?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:13 schreef Gauner het volgende:
[..]
Nee maar een coureur kan denk ik zelf hoogstens 5% verschil maken. Vorig jaar is wel het levende bewijs (Button de onverwachte onverslaanbare, Hamilton & Ferrari machteloos).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |