Ach, jullie zijn gewoon de zoveelste religie, een verkapte vorm om mensen geld uit de broekzak te kloppen in ruil voor de waan van innerlijk geluk. Moet je helemaal zelf weten hoor, maar echt vernieuwend is het niet.quote:Op zondag 27 december 2009 12:25 schreef IngridBloem het volgende:
[..]
De SRAT gaat in januari officieel van start. Zelf ben ik eerder begonnen met deze training en tot nu toe heel erg tevreden met de inhoud en kwaliteit.
Dat er betaald moet worden voor deze training is niet meer dan logisch - Desteni heeft geen onbeperkte hoeveelheid geld tot hun beschikking en de ontwikkeling van de training, het forum, satellietverbinding, de kosten van de websites (de Nederlandse site wordt betaald door Desteni bijv), dagelijks levensonderhoud enz enz enz, tja - net zulke kosten als wij hier in Nederland hebben, maar dan een stuk hoger, moeten betaald worden natuurlijk.
Dus om mensen 'graaier' te noemen of iets dergelijks, dat is niet erg integer, vind je zelf wel?
Echt waar, hilarisch, hahaahaaaaaquote:Ik ben benieuwd wat jullie van Desteni vinden; kan ze echt channelen met Hitler, Aliens, Edgar Kayce etcetera ?
Of is ze niet goed bij d'r hoofd ?
quote:Op zondag 27 december 2009 12:35 schreef Michielos het volgende:
ik zie ook met al mijn openmindedness totaal niet wat in de wereld haar "acteren" levensecht maakt ofzo. Ze zegt niks van significante waarde, het gaat gewoon helemaal nergens over.
En dat onder het genot van een kopje koffie. Onder het genot van paddo's en meth is more like it
Hoezo? klinkt toch heel aannemelijkquote:Op zondag 27 december 2009 12:33 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Echt waar, hilarisch, hahaahaaaaa
Dit is een fijn begin van de dag, ik lach me hier te pletter![]()
Dat mensen dit serieus nemen![]()
![]()
Ja, Jezus is aan het woord geweest (zie DesteniNL Youtube kanaal voor de ondertitelde video's), maar heeft ook een aantal artikelen geschreven (deze zijn ook vertaald te lezen op http://desteni.net - wacht, ik zoek de link even op - http://desteni.net/index.(...)tellen/66-jezus.html Hier zijn zowel de uitgeschreven teksten van de video's als de artikelen te lezen.)quote:
Een boodschap waar we dus blijkbaar voor moeten betalen.....quote:Op zondag 27 december 2009 12:49 schreef IngridBloem het volgende:
[..]
Enne, het gaat om de boodschap - niet om de boodschapper
als die boodschap net zo "waardevol' is als de rest van dat geleuter, denk ik dat ik het geld liever hou.quote:Op zondag 27 december 2009 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een boodschap waar we dus blijkbaar voor moeten betalen.....
quote:Op zondag 27 december 2009 12:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
En welk bewijs heb je hier voor?
Nu je ook de mods en trouwe TRU users voor dom uitmaakt, lijkt het mij "on the behalf" of TRU wel interessant welk bewijs je ervoor hebt, dat ze meer is dan een actrice, toneelspeelster of iemand met een gespleten persoonlijkheid.
Ik zeg: dat het belachelijk maken van dingen die je niet begrijpt, buiten je bevattingsvermogen liggen (die je dus niet kunt bevatten) veel zegt over het nivo waarop je zit en over je angst om buiten je veilige wereldje te kijken.quote:Dingen die buiten je bevattingsvermogen vallen belachelijk maken - zegt veel over het nivo van je begripsvermogen en angst.
Nee, alle artikelen, video's, website en forum zijn vrij en kosteloos toegankelijk - altijd al zo geweest. Deelname aan de SRAT is vrijwillig en geen vereiste. Structural Resonance Alignment Training is een tool om jezelf te assisteren. Hierboven ergens heb ik al verteld waarom zoiets geld kost. Waar betalen jullie je huur en eten van, van lucht?quote:Een boodschap waar we dus blijkbaar voor moeten betalen.....
Ja, dat kan ik me voorstellen dat je denkt dat Desteni de zoveelste religie is. Dat dat niet zo is kan ik je wel vertellen, maar je moet mij niet op mijn woord geloven, je moet sowieso niet 'geloven' maar zelf op onderzoek uitgaan.quote:Ach, jullie zijn gewoon de zoveelste religie, een verkapte vorm om mensen geld uit de broekzak te kloppen in ruil voor de waan van innerlijk geluk. Moet je helemaal zelf weten hoor, maar echt vernieuwend is het niet.
No offence taken.quote:Op zondag 27 december 2009 13:31 schreef IngridBloem het volgende:
[..]
Ten eerste: ik heb niemand voor dom uitgemaakt, dat is een interpretatie voor eigen rekening, Michielos - dit is wat ik heb gezegd
quote:Ik zeg: dat het belachelijk maken van dingen die je niet begrijpt, buiten je bevattingsvermogen liggen (die je dus niet kunt bevatten) veel zegt over het nivo waarop je zit en over je angst om buiten je veilige wereldje te kijken.
Deze uitspraak zegt anders wel wat over jouw niveauquote:Ik ben niet hier om ruzie te maken of onnodig lange discussies te voeren of meningen te spuien - geen interesse.
Bewijs, bewijs? Nog niet eens zo heel lang geleden geloofden alle mensen dat de Aarde plat was - nu kijken we neer op die 'domme, onwetende' mensen van toen.
Dus hoezo - bewijs? Kun jij bewijzen dat het niet waar is? Nee, dat kun je niet, net zomin als ik kan (of wil) bewijzen dat het wel waar is.
Dit laat ik voor wat het is, niet aan mij gerichtquote:Nee, alle artikelen, video's, website en forum zijn vrij en kosteloos toegankelijk - altijd al zo geweest. Deelname aan de SRAT is vrijwillig en geen vereiste. Structural Resonance Alignment Training is een tool om jezelf te assisteren. Hierboven ergens heb ik al verteld waarom zoiets geld kost. Waar betalen jullie je huur en eten van, van lucht?
Als je eens wat meer onderzoek deed en dan ECHT onderzoek, dan zou je al direct inzien dat het een "onmogelijkheid" is. onderzoek wil niet zeggen "je geloof bevestigd zien worden maar ook naar de tegenstrijdigheden gaan kijken. Ik heb namelijk NOG geen bewijs of motivatie gekregen waarom dit meer is dan de average attention whorequote:Ja, dat kan ik me voorstellen dat je denkt dat Desteni de zoveelste religie is. Dat dat niet zo is kan ik je wel vertellen, maar je moet mij niet op mijn woord geloven, je moet sowieso niet 'geloven' maar zelf op onderzoek uitgaan.
Angst ja...quote:'De waan van Innerlijk Geluk' - nee, voor dat soort New Age bullshit staat Desteni absoluut niet![]()
Nogmaals: meningen hebben over en oordelen over zaken waar je weinig tot niets van weet, wel ,dat toont je nivo van begripsvermogen en angst - zonder je daarmee voor dom uit te maken, overigens.
Ik denk eerder dat mensen zich later gaan afvragen, waarom er mensen waren die in dit soort dingen geloven, net als geloof enz.quote:Op zondag 27 december 2009 13:31 schreef IngridBloem het volgende:
[..]
Bewijs, bewijs? Nog niet eens zo heel lang geleden geloofden alle mensen dat de Aarde plat was - nu kijken we neer op die 'domme, onwetende' mensen van toen.
Dus hoezo - bewijs? Kun jij bewijzen dat het niet waar is? Nee, dat kun je niet, net zomin als ik kan (of wil) bewijzen dat het wel waar is.
[..]
Eens.quote:Op zondag 27 december 2009 14:24 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mensen zich later gaan afvragen, waarom er mensen waren die in dit soort dingen geloven, net als geloof enz.
Ten eerste: wat zijn 'powerranger' claims - ik ben niet bekend met dat gezegde.quote:Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef Michielos het volgende:
Deze uitspraak zegt anders wel wat over jouw niveau. Kun jij bewijzen dat er geen draken met 300 hoorns in mijn achtertuin liggen? nee, dat kun je niet. Dit betekend echter niet dat het waar is. Jij en zij en die hele Desteny groep maken de powerranger claims, dan is het aan jullie de taak om dit te bewijzen. Je kunt iets "niet" bewijzen. Ik bedoel.. hoe wil je bewijzen dat iets NIET bestaat
Het is mijn taak geeneens om dat te doen
![]()
Nu ga je ervan uit dat ik geen gedegen onderzoek heb gedaan - dat kun jij niet weten. Als je ervan uitgaat dat ik geen gedegen onderzoek heb gedaan omdat ik de Desteni boodschap uitdraag, dan toont dat jouw vooringenomen gezichtspunt. Niet dat ik geen gedegen onderzoek doe of gedaan heb.quote:Als je eens wat meer onderzoek deed en dan ECHT onderzoek, dan zou je al direct inzien dat het een "onmogelijkheid" is. onderzoek wil niet zeggen "je geloof bevestigd zien worden maar ook naar de tegenstrijdigheden gaan kijken. Ik heb namelijk NOG geen bewijs of motivatie gekregen waarom dit meer is dan de average attention whore
Volgens mij is ze eerder de reincarnatie van jou.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef _Led_ het volgende:
Desteni channelt heel wat af !
http://www.youtube.com/user/DesteniProductions
Ik ben benieuwd wat jullie van Desteni vinden; kan ze echt channelen met Hitler, Aliens, Edgar Kayce etcetera ?
Of is ze niet goed bij d'r hoofd ?
Edit:
Poll: Wat is jouw mening over Desteni ?Ze channelt daadwerkelijk aliens,Hitler etc Ze speel toneel Ze is niet goed bij d'r hoofd
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ben je nou zo dom of wou je serieus beweren dat ik dood zit te posten hier ?quote:Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij is ze eerder de reincarnatie van jou.
Het zou me niks verbazen gezien je postgeschiedenis.quote:Op zondag 27 december 2009 15:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of wou je serieus beweren dat ik dood zit te posten hier ?
quote:Op zondag 27 december 2009 16:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen gezien je postgeschiedenis.
Landmark, dat zijn toch cursussen voor bedrijven?quote:Op zondag 27 december 2009 18:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind het nogal sektarisch overkomen allemaal, vooral na die posts van IngridBloem. Ik heb ook even op dat forum van Desteni gekeken....
Ook heb ik op die blog van IngridBloem gekeken en ik vraag me af of die 'D' in dit stukje het zoontje van Ingrid Bloem is. Zo ja, dan kan ik me heel goed voorstellen dat hij bang is voor monsters, omdat zijn moeder er op zo'n manier mee omgaat.
Jaren geleden ben ik zelf een keer naar een introductiedag van een sektarisch iets geweest, namelijk:
Landmark
Ik werd meegesleept door een vage kennis die al lid was. En tja, nieuwsgierig als ik ben, ben ik dus meegegaan
. Ik had toen nog nooit van Landmark gehoord, maar de manier waarop hij erover praatte, kwam het op mij meteen over als een sekte, maar hij ontkende dat (uiteraard).
Nou, het was een erg indrukwekkende dag. De helft van het publiek was al lid en de andere helft was introducee. Er werd een aantal toespraken gehouden en ik merkte dat de leden ontzettend gebrainwashed waren en dat er alles aan gedaan werd om de niet-leden ook te hersenspoelen.
Tijdens een van de pauzes zat een man me heel raar aan te kijken, manisch zelfs. Toen zei hij ineens:
"Wauw, wat heb jij een mooi aura!"
![]()
Wat ik ermee wil zeggen is, dat de posts van IngridBloem hier en van wat ik op dat Desteni-forum heb gelezen net zo gebrainwashed op mij overkomen als de mensen die ik bij Landmark heb ontmoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |