abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76098107
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:25 schreef IngridBloem het volgende:

[..]

De SRAT gaat in januari officieel van start. Zelf ben ik eerder begonnen met deze training en tot nu toe heel erg tevreden met de inhoud en kwaliteit.

Dat er betaald moet worden voor deze training is niet meer dan logisch - Desteni heeft geen onbeperkte hoeveelheid geld tot hun beschikking en de ontwikkeling van de training, het forum, satellietverbinding, de kosten van de websites (de Nederlandse site wordt betaald door Desteni bijv), dagelijks levensonderhoud enz enz enz, tja - net zulke kosten als wij hier in Nederland hebben, maar dan een stuk hoger, moeten betaald worden natuurlijk.

Dus om mensen 'graaier' te noemen of iets dergelijks, dat is niet erg integer, vind je zelf wel?
Ach, jullie zijn gewoon de zoveelste religie, een verkapte vorm om mensen geld uit de broekzak te kloppen in ruil voor de waan van innerlijk geluk. Moet je helemaal zelf weten hoor, maar echt vernieuwend is het niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2009 12:29:51 ]
pi_76098247
quote:
Ik ben benieuwd wat jullie van Desteni vinden; kan ze echt channelen met Hitler, Aliens, Edgar Kayce etcetera ?
Of is ze niet goed bij d'r hoofd ?
Echt waar, hilarisch, hahaahaaaaa
Dit is een fijn begin van de dag, ik lach me hier te pletter
Dat mensen dit serieus nemen
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  zondag 27 december 2009 @ 12:35:04 #128
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_76098311
ik zie ook met al mijn openmindedness totaal niet wat in de wereld haar "acteren" levensecht maakt ofzo. Ze zegt niks van significante waarde, het gaat gewoon helemaal nergens over.
En dat onder het genot van een kopje koffie. Onder het genot van paddo's en meth is more like it
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_76098352
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:35 schreef Michielos het volgende:
ik zie ook met al mijn openmindedness totaal niet wat in de wereld haar "acteren" levensecht maakt ofzo. Ze zegt niks van significante waarde, het gaat gewoon helemaal nergens over.
En dat onder het genot van een kopje koffie. Onder het genot van paddo's en meth is more like it
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_76098420
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:33 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Echt waar, hilarisch, hahaahaaaaa
Dit is een fijn begin van de dag, ik lach me hier te pletter
Dat mensen dit serieus nemen
Hoezo? klinkt toch heel aannemelijk
pi_76098861
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 01:33 schreef VaderVanJezus het volgende:
Kan ze dat niet met jezus?
Ja, Jezus is aan het woord geweest (zie DesteniNL Youtube kanaal voor de ondertitelde video's), maar heeft ook een aantal artikelen geschreven (deze zijn ook vertaald te lezen op http://desteni.net - wacht, ik zoek de link even op - http://desteni.net/index.(...)tellen/66-jezus.html Hier zijn zowel de uitgeschreven teksten van de video's als de artikelen te lezen.)

Enne, het gaat om de boodschap - niet om de boodschapper
Leven in Zelfoprechtheid één en gelijk als alles
pi_76098933
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:49 schreef IngridBloem het volgende:

[..]
Enne, het gaat om de boodschap - niet om de boodschapper
Een boodschap waar we dus blijkbaar voor moeten betalen.....
  zondag 27 december 2009 @ 12:53:37 #133
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_76099012
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

als die boodschap net zo "waardevol' is als de rest van dat geleuter, denk ik dat ik het geld liever hou.
Ingrid, wat is eigenlijk je bewijs dat ze daadwerkelijk met aliens praat?
pi_76100484
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

En welk bewijs heb je hier voor?
Nu je ook de mods en trouwe TRU users voor dom uitmaakt, lijkt het mij "on the behalf" of TRU wel interessant welk bewijs je ervoor hebt, dat ze meer is dan een actrice, toneelspeelster of iemand met een gespleten persoonlijkheid.

Ten eerste: ik heb niemand voor dom uitgemaakt, dat is een interpretatie voor eigen rekening, Michielos - dit is wat ik heb gezegd
quote:
Dingen die buiten je bevattingsvermogen vallen belachelijk maken - zegt veel over het nivo van je begripsvermogen en angst.
Ik zeg: dat het belachelijk maken van dingen die je niet begrijpt, buiten je bevattingsvermogen liggen (die je dus niet kunt bevatten) veel zegt over het nivo waarop je zit en over je angst om buiten je veilige wereldje te kijken.
Ik ben niet hier om ruzie te maken of onnodig lange discussies te voeren of meningen te spuien - geen interesse.

Bewijs, bewijs? Nog niet eens zo heel lang geleden geloofden alle mensen dat de Aarde plat was - nu kijken we neer op die 'domme, onwetende' mensen van toen.
Dus hoezo - bewijs? Kun jij bewijzen dat het niet waar is? Nee, dat kun je niet, net zomin als ik kan (of wil) bewijzen dat het wel waar is.
quote:
Nee, alle artikelen, video's, website en forum zijn vrij en kosteloos toegankelijk - altijd al zo geweest. Deelname aan de SRAT is vrijwillig en geen vereiste. Structural Resonance Alignment Training is een tool om jezelf te assisteren. Hierboven ergens heb ik al verteld waarom zoiets geld kost. Waar betalen jullie je huur en eten van, van lucht?
quote:
Ach, jullie zijn gewoon de zoveelste religie, een verkapte vorm om mensen geld uit de broekzak te kloppen in ruil voor de waan van innerlijk geluk. Moet je helemaal zelf weten hoor, maar echt vernieuwend is het niet.
Ja, dat kan ik me voorstellen dat je denkt dat Desteni de zoveelste religie is. Dat dat niet zo is kan ik je wel vertellen, maar je moet mij niet op mijn woord geloven, je moet sowieso niet 'geloven' maar zelf op onderzoek uitgaan.
'De waan van Innerlijk Geluk' - nee, voor dat soort New Age bullshit staat Desteni absoluut niet
Nogmaals: meningen hebben over en oordelen over zaken waar je weinig tot niets van weet, wel ,dat toont je nivo van begripsvermogen en angst - zonder je daarmee voor dom uit te maken, overigens.
  zondag 27 december 2009 @ 14:22:56 #135
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_76102708
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:31 schreef IngridBloem het volgende:

[..]

Ten eerste: ik heb niemand voor dom uitgemaakt, dat is een interpretatie voor eigen rekening, Michielos - dit is wat ik heb gezegd
No offence taken.
quote:
Ik zeg: dat het belachelijk maken van dingen die je niet begrijpt, buiten je bevattingsvermogen liggen (die je dus niet kunt bevatten) veel zegt over het nivo waarop je zit en over je angst om buiten je veilige wereldje te kijken.
!!!
quote:
Ik ben niet hier om ruzie te maken of onnodig lange discussies te voeren of meningen te spuien - geen interesse.

Bewijs, bewijs? Nog niet eens zo heel lang geleden geloofden alle mensen dat de Aarde plat was - nu kijken we neer op die 'domme, onwetende' mensen van toen.
Dus hoezo - bewijs? Kun jij bewijzen dat het niet waar is? Nee, dat kun je niet, net zomin als ik kan (of wil) bewijzen dat het wel waar is.
Deze uitspraak zegt anders wel wat over jouw niveau . Kun jij bewijzen dat er geen draken met 300 hoorns in mijn achtertuin liggen? nee, dat kun je niet. Dit betekend echter niet dat het waar is. Jij en zij en die hele Desteny groep maken de powerranger claims, dan is het aan jullie de taak om dit te bewijzen. Je kunt iets "niet" bewijzen. Ik bedoel.. hoe wil je bewijzen dat iets NIET bestaat Het is mijn taak geeneens om dat te doen
quote:
Nee, alle artikelen, video's, website en forum zijn vrij en kosteloos toegankelijk - altijd al zo geweest. Deelname aan de SRAT is vrijwillig en geen vereiste. Structural Resonance Alignment Training is een tool om jezelf te assisteren. Hierboven ergens heb ik al verteld waarom zoiets geld kost. Waar betalen jullie je huur en eten van, van lucht?
Dit laat ik voor wat het is, niet aan mij gericht
quote:
Ja, dat kan ik me voorstellen dat je denkt dat Desteni de zoveelste religie is. Dat dat niet zo is kan ik je wel vertellen, maar je moet mij niet op mijn woord geloven, je moet sowieso niet 'geloven' maar zelf op onderzoek uitgaan.
Als je eens wat meer onderzoek deed en dan ECHT onderzoek, dan zou je al direct inzien dat het een "onmogelijkheid" is. onderzoek wil niet zeggen "je geloof bevestigd zien worden maar ook naar de tegenstrijdigheden gaan kijken. Ik heb namelijk NOG geen bewijs of motivatie gekregen waarom dit meer is dan de average attention whore
quote:
'De waan van Innerlijk Geluk' - nee, voor dat soort New Age bullshit staat Desteni absoluut niet
Nogmaals: meningen hebben over en oordelen over zaken waar je weinig tot niets van weet, wel ,dat toont je nivo van begripsvermogen en angst - zonder je daarmee voor dom uit te maken, overigens.
Angst ja...
pi_76102769
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:31 schreef IngridBloem het volgende:

[..]

[..]

Ik denk eerder dat mensen zich later gaan afvragen, waarom er mensen waren die in dit soort dingen geloven, net als geloof enz.
pi_76103101
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:24 schreef VaderVanJezus het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat mensen zich later gaan afvragen, waarom er mensen waren die in dit soort dingen geloven, net als geloof enz.
Eens.
  zondag 27 december 2009 @ 14:39:21 #138
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_76103419

Ze mag dan toneel spelen. Maar ik ben het volledig met haar eens op deze video.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_76104369
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef Michielos het volgende:

Deze uitspraak zegt anders wel wat over jouw niveau . Kun jij bewijzen dat er geen draken met 300 hoorns in mijn achtertuin liggen? nee, dat kun je niet. Dit betekend echter niet dat het waar is. Jij en zij en die hele Desteny groep maken de powerranger claims, dan is het aan jullie de taak om dit te bewijzen. Je kunt iets "niet" bewijzen. Ik bedoel.. hoe wil je bewijzen dat iets NIET bestaat Het is mijn taak geeneens om dat te doen
Ten eerste: wat zijn 'powerranger' claims - ik ben niet bekend met dat gezegde.

Ten tweede: ik ben hier op dit forum verzeild geraakt omdat jullie hier een topic volschrijven over Sunette en de video's waarover jullie je meningen spuien. Ik geef wat meer (oppervlakkige) informatie en zeg: doe wat meer onderzoek voordat je je ongegronde mening spuit. Zomaar over je alles je mening spuien zonder verstand van zaken is wat wij Nederlanders graag doen, zonder acht te slaan op de gevolgen van zulk gedrag. Je kunt namelijk heel wel mensen schaden hiermee. Nu denk ik niet dat je Desteni hiermee schaadt of zelfs zou kunnen schaden, maar op de 1e plaats jezelf.
Het is evenmin mijn taak iets te bewijzen aan jou of wie dan ook. De enige aan wie ik iets te bewijzen heb, dat ben is aan mezelf. En wel: dat het leven mij kan vertrouwen en niet andersom.
quote:
Als je eens wat meer onderzoek deed en dan ECHT onderzoek, dan zou je al direct inzien dat het een "onmogelijkheid" is. onderzoek wil niet zeggen "je geloof bevestigd zien worden maar ook naar de tegenstrijdigheden gaan kijken. Ik heb namelijk NOG geen bewijs of motivatie gekregen waarom dit meer is dan de average attention whore
Nu ga je ervan uit dat ik geen gedegen onderzoek heb gedaan - dat kun jij niet weten. Als je ervan uitgaat dat ik geen gedegen onderzoek heb gedaan omdat ik de Desteni boodschap uitdraag, dan toont dat jouw vooringenomen gezichtspunt. Niet dat ik geen gedegen onderzoek doe of gedaan heb.

In het geval van Sunette en de video's is jouw uitgangspunt dat zij een 'attention whore' is: ik vind dat nogal wat om zoiets van een ander mens te zeggen, zeker als je niet weet waarover je spreekt. Uit al je reacties blijkt dat je echt niet verder hebt gekeken en volgens mij ook niet wilt kijken, dan je neus lang is. Dat is verder je eigen verantwoordelijkheid - ik voelde me alleen geroepen jou en de anderen in dit topic, daar op te wijzen.
pi_76105339
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef _Led_ het volgende:
Desteni channelt heel wat af !

http://www.youtube.com/user/DesteniProductions

Ik ben benieuwd wat jullie van Desteni vinden; kan ze echt channelen met Hitler, Aliens, Edgar Kayce etcetera ?
Of is ze niet goed bij d'r hoofd ?

Edit:
Poll: Wat is jouw mening over Desteni ?
  • Ze channelt daadwerkelijk aliens,Hitler etc
  • Ze speel toneel
  • Ze is niet goed bij d'r hoofd
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier

• Volgens mij is ze eerder de reincarnatie van jou.
    Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
      zondag 27 december 2009 @ 15:54:12 #141
    31101 _Led_
    Visje aaien niemand zeggen
    pi_76106236
    Ingrid - interessant !

Mag ik vragen wat bv. jouw mening is over Korton ?
    Die praat ook met aliens op een soortgelijke manier.

zzz
      zondag 27 december 2009 @ 15:56:49 #142
    31101 _Led_
    pi_76106327
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Volgens mij is ze eerder de reincarnatie van jou.
    Ben je nou zo dom of wou je serieus beweren dat ik dood zit te posten hier ?
    zzz
    pi_76108362
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 15:56 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom of wou je serieus beweren dat ik dood zit te posten hier ?
    Het zou me niks verbazen gezien je postgeschiedenis.
    Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
    pi_76108594
    Hoe weet men zo zeker dat de oorspronkelijke Sunette niet al decennia wordt onderdrukt door meerdere entiteiten waarvan er 1 zich uitgeeft voor de echte Sunette? Het lijkt me niet dat de 'wijze' entiteiten akkoord gaan met het overnemen van andermans lichaam. Ik weet niet, het lijkt me gewoon onethisch en lijkt meer op een overname/bezetenheid dan een groep goede intelligente entiteiten die een deal hebben gesloten. Als ze nou geen genotsmiddelen namen zou het daar minder op lijken maar als het waar zou zijn lijken het me een stel geesten die op een unieke manier hun tijd op aarde hebben weten te verlengen.
      zondag 27 december 2009 @ 17:57:24 #145
    31101 _Led_
    pi_76110125
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 16:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen gezien je postgeschiedenis.
    zzz
      zondag 27 december 2009 @ 18:04:12 #146
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_76110350
    Ik vind het nogal sektarisch overkomen allemaal, vooral na die posts van IngridBloem. Ik heb ook even op dat forum van Desteni gekeken... .

Ook heb ik op die blog van IngridBloem gekeken en ik vraag me af of die 'D' in dit stukje het zoontje van Ingrid Bloem is. Zo ja, dan kan ik me heel goed voorstellen dat hij bang is voor monsters, omdat zijn moeder er op zo'n manier mee omgaat.

Jaren geleden ben ik zelf een keer naar een introductiedag van een sektarisch iets geweest, namelijk:

Landmark

Ik werd meegesleept door een vage kennis die al lid was. En tja, nieuwsgierig als ik ben , ben ik dus meegegaan . Ik had toen nog nooit van Landmark gehoord, maar de manier waarop hij erover praatte, kwam het op mij meteen over als een sekte, maar hij ontkende dat (uiteraard).

Nou, het was een erg indrukwekkende dag . De helft van het publiek was al lid en de andere helft was introducee. Er werd een aantal toespraken gehouden en ik merkte dat de leden ontzettend gebrainwashed waren en dat er alles aan gedaan werd om de niet-leden ook te hersenspoelen.

Tijdens een van de pauzes zat een man me heel raar aan te kijken, manisch zelfs. Toen zei hij ineens:

"Wauw, wat heb jij een mooi aura!"

Wat ik ermee wil zeggen is, dat de posts van IngridBloem hier en van wat ik op dat Desteni-forum heb gelezen net zo gebrainwashed op mij overkomen als de mensen die ik bij Landmark heb ontmoet.
    Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
    Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
      Moderator zondag 27 december 2009 @ 18:06:56 #147
    249559 crew  Lavenderr
    pi_76110436
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 18:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
    Ik vind het nogal sektarisch overkomen allemaal, vooral na die posts van IngridBloem. Ik heb ook even op dat forum van Desteni gekeken... .

Ook heb ik op die blog van IngridBloem gekeken en ik vraag me af of die 'D' in dit stukje het zoontje van Ingrid Bloem is. Zo ja, dan kan ik me heel goed voorstellen dat hij bang is voor monsters, omdat zijn moeder er op zo'n manier mee omgaat.

Jaren geleden ben ik zelf een keer naar een introductiedag van een sektarisch iets geweest, namelijk:

Landmark

Ik werd meegesleept door een vage kennis die al lid was. En tja, nieuwsgierig als ik ben , ben ik dus meegegaan . Ik had toen nog nooit van Landmark gehoord, maar de manier waarop hij erover praatte, kwam het op mij meteen over als een sekte, maar hij ontkende dat (uiteraard).

Nou, het was een erg indrukwekkende dag . De helft van het publiek was al lid en de andere helft was introducee. Er werd een aantal toespraken gehouden en ik merkte dat de leden ontzettend gebrainwashed waren en dat er alles aan gedaan werd om de niet-leden ook te hersenspoelen.

Tijdens een van de pauzes zat een man me heel raar aan te kijken, manisch zelfs. Toen zei hij ineens:

"Wauw, wat heb jij een mooi aura!"

Wat ik ermee wil zeggen is, dat de posts van IngridBloem hier en van wat ik op dat Desteni-forum heb gelezen net zo gebrainwashed op mij overkomen als de mensen die ik bij Landmark heb ontmoet.
    Landmark, dat zijn toch cursussen voor bedrijven?
    *googelen gaat* blauwe linkje aanklikt*
      zondag 27 december 2009 @ 19:57:37 #148
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_76114375
    Oh my...

Dat Desteni-forum !

Ex-sportliefhebber gereincarneerd als vlieg

Tering, het zal je moeder zijn...

Mijn Desteni-ervaring met mijn kinderen en mezelf

[ Bericht 23% gewijzigd door JoepiePoepie op 27-12-2009 20:08:06 ]
    Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
    Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
      zondag 27 december 2009 @ 20:23:47 #149
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_76115244
    Ik vind het zo typisch dat elke entiteit in Sunette dezelfde gebaren maakt bij het spreken. Valt me echt op.
    Prrrrr
    pi_76115741
    Hey Ingrid! lol
    ik wou hier net gaan reageren en zie net dat jij hier ook bent!

Anyway, ik ben dus ook een lid van desteni, al zo'n 2 jaar. En ik weet 1 ding: het is geen religie of geloof. Ze verlangen niet dat je gelooft wat ze zeggen, ze verlangen niet dat je hen volgt. Ze delen wat ze hebben ontdekt en willen dat je het zelf inziet. De meeste dingen zijn objectief waar te nemen voor iedereen. Hoe mensen worden geprogrammeerd vanaf hun geboorte bvb, hoe de mind werkt etc...

Het gaat erom dat iedereen dit zelf gaat inzien en de "tools" toepast om zichzelf te helpen. Niet als dwang, maar puur omdat je dan beseft waarom je in deze wereld bent wie je bent en waarom alles is hoe het is. Als je dit echt beseft en ziet dan wil je zoiets gewoon niet langer toelaten. Al het misbruik, al de manipulatie.

Voor jullie je mening geven en meteen gaan lopen lollen over dat het fake is en je leukste grappen bovenhalen, stel ik voor om eens gewoon wat te lezen. Onvoorwaardelijk. En je familiar maakt met wat desteni toont en waar ze voor staan. Waar het om gaat is equality and oneness. Voor allen op aarde.

Maar zoals ze zeggen, met de waarheid word vaak eerst gelachen en gespot. Maar na een tijd zal je het zelf wel inzien. Het is niet omdat onze cultuur ons andere dingen aanleert en ons op een bepaalde manier programeerd dat dat de waarheid is mensen. Wake up
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')