Pittig deze herkenningsquiz, ik weet niks qua materiaal :p.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:15 schreef Pumatje het volgende:
oprukkende infanterie, wtf,.. dat is het enige wat infanterie hoort te doen
onze niet geleide shizzle is eruit geloof ik..
weet het niet van de panzerfaust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezocht, maar voortaan wapens/voertuigen die niet zo extreem onbekend zijn doen?![]()
M14 EBR.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:38 schreef Andyy het volgende:
Zal ik anders een nieuwe doen?
geen punten voor mij natuurlijk omdat ik het heb opgezocht
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel de scope wel van de TAR is![]()
Sorry?quote:Op zondag 27 december 2009 00:22 schreef hoogvlieger het volgende:
oja foutje dis de aziatische kopieSar 21, lijken zo op elkaar
Het is een standaardmodel maar dan met alleen een red dot en foregrip?quote:Op zondag 27 december 2009 00:27 schreef thesystem het volgende:
de SAR 21 is een totaal ander wapen als de TAR 21, my mistake....alleen de naam lijkt het zelfde...
maar misschien een vraag....voortaan het standaard wapen plaatsen? niet een volledig pimped-up model?
Ja doe maarquote:Op zondag 27 december 2009 00:28 schreef hoogvlieger het volgende:
zal ik maar de volgende plaat neerzetten?
CBRN masker is het tegenwoordigquote:Op zondag 27 december 2009 00:44 schreef Andyy het volgende:
nbc masker, ben alleen niet zo thuis in dat wereldje
Nou de H-21 Shawnee komt ook wel in aanmerking voor de titel lelijkste heli ooitquote:
Het was een Bravo 51quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef TheSpaceman het volgende:
Het lijkt toch sprekend op een USMC M40A3.
Alleen de kolf is ietjes anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |