minstensquote:Op woensdag 23 december 2009 19:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zal ik dan maar stoppen met de antwoorden door te PM'en?
Je mag hem hebben hoor.quote:
Nee en nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:57 schreef Rave_NL het volgende:
Het ziet er Oost-Europees/Russisch uit.
gemobiliseerd anti-luchtdoelgeschut?
Het is een Komatsu type 60 recoilless gun.quote:
Japans dus. Deze was bijzonder moeilijk zeg...........quote:Op woensdag 23 december 2009 20:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het is een Komatsu type 60 recoilless gun.
Ik ga wat anders doen.
quote:* Cartridge, Caliber .50, Incendiary, M1
This cartridge is used against unarmored, flammable targets. The incendiary bullet has a light blue tip.
Doe dat.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Pumatje het volgende:
dat is een BTR
en ik ga meteen zoeken welke precies
Kut? Waar?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Pumatje het volgende:
laat maar
de BTR-60
zeer herkenbaar en kut voor je dat ik een pantservoertuigenboek gisteren nog eens doorgebladerd heb
Mars 1 2 3 4!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef Pumatje het volgende:
ik ga eens wat leuks zoeken!![]()
eeeeventjes geduld
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef Pumatje het volgende:
trut!![]()
maja, lastig was hij niet, misschien exotisch
Je hoeft niet ver te zoeken...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Pumatje het volgende:
ik pak straks mijn Mat herk boekje erbij
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:27 schreef Pumatje het volgende:
zo 1 2 3 een gok, maar lijkt israelisch. ja
en aan de tracks te zien, iets van een aangepast ja soviet materieel nee als bergings/eng. voertuig ook
dacht eerst aan een zelda. nee
Hij zit ons gewoon te Fokken hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef Pumatje het volgende:
meeste wel..
en thesystem, wat een ontiegenlijke kut vraag heb je zeg
loopwielen zijn gewoon russisch, tracks zijn russisch, tandenkransen zien er russisch uit, maar ook zoals die van de Leopard 1 tank, het onderstel is enorm lijkend op dat van de Leopard 1 met haar toprollers. ook de 7 loopwiel systeem komen overheen.
als het geen APC is dan meer een bergingsvoertuig maar waar is de kraan dan? en als het dat niet is een commando versie voertuig.
frustrating man!![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na het woord "meeste" ben ik al opgehouden met lezen.
lees de regels nog even
Je hebt de partij van de dieren in een tank gestopt!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:06 schreef thesystem het volgende:
Een tip, hij is sneaky, zelf zul je hem nooit zien vechten. Maar indirect haat je hem
alvast bedanktquote:Probeer de vragen zoveel mogelijk af te wisselen. Uiteraard mogen er best een paar vragen achter elkaar gesteld worden in dezelfde categorie maar doe dit niet meer dan drie keer achter elkaar.
Sorry, ik had er wel een paar gespeeld maar herken 'm nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:13 schreef thesystem het volgende:
Aaah wat jammerdeze was nog best makkelijk voor de mensen die flightsims hebben gedaan.....de Dog Ear....kwam voor in Flanker 1, 1.5, 2, Lock on, Blackshark en volgens mij nog zelfs in verscheidene Jane's gemes
Het was dus de Dog Ear
Ik ga mierenneuken, maar rave keurde hem goed, maar zo'n quote is aardig opgezocht?quote:
Lees even terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |