Omdat het mij niet zal overkomen omdat ik genoeg besef heb dat ik anderen daarmee lastig val ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:33 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Echt waar? Jij vindt het acceptabel wanneer jouw huilende kind van drie en vrouw om die reden de bus uit worden gezet? Op die manier?
ik ben benieuwd of het ook echt zo gegaan is, of dat die buschauffeur gewoon weigerde verder te rijden met dat krijsding aan boord waardoor die moeder dus eigenlijk gewoon word gedwongen om uit te stappen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Om even terug ontopic te gaan. Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zich ergert aan kindergehuil... Ik ken weinig geluiden die zo overheersend en irritant je aandacht verstoren... Maar kan jij je een situatie indenken waarbij je het acceptabel zou vinden dat een buschauffeur jouw kind van 3 beetpakt en de bus uitzet, waarop hij je vrouw er achteraan stuurt?
Ik niet namelijk.
Nee hoor, de deur uit werkt even goed.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, dan had ie ze ook dood kunnen schieten.. probleem opgelost toch?![]()
Wat voor mensen leven er in deze wereld
Als ik bij ieder jankend kind moet gaan stilstaan over dat ik blij mag zijn dat ik geen kanker heb of iets dergelijks dan is er ook geen leven aan zeg.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Individualisme ten top. Pas je eventjes aan de situatie aan. Er zijn ergere dingen in de wereld...
Kinderen huilen soms. Dat is geen "overlast", of "mensen lastig vallen"... Dat is "a fact of life". Irritant, maar het hoort erbij. Zo kan je alles waar je je aan ergert wel omschrijven als overlast.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het zou eienlijk geen vraag meer moeten zijn. Dat mevrouw met haar botte kop gewoonweg anderen met haar kind lastig valt vind ik al ernstig genoeg.
Je kan het je dus gewoon niet voorstellen. Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat het mij niet zal overkomen omdat ik genoeg besef heb dat ik anderen daarmee lastig val ja.
Alsof je elke dag met zo'n situatie te maken hebt...Zoals ik zei, je kan het niet iedereen naar de zin maken. Enige effectieve oplossing die er volledig korte metten mee maakt zou zijn om bepaalde bevolkingsgroepen uit bepaalde openbare gelegenheden te verbannen. Als je dat een ideale oplossing vind dat hoor je niet in Nederland thuis.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:37 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nee hoor, de deur uit werkt even goed.
[..]
Als ik bij ieder jankend kind moet gaan stilstaan over dat ik blij mag zijn dat ik geen kanker heb of iets dergelijks dan is er ook geen leven aan zeg.
Merkwaardig genoeg heb je de verkeerde vlag in je avatar.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
De dag dat ik niet meer trots mag zijn op de driekleur...
Het heeft toch echt 3 kleuren hoor. Rood, wit en blauw.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Merkwaardig genoeg heb je de verkeerde vlag in je avatar.
In het OV?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Alsof je elke dag met zo'n situatie te maken hebt...
Kinderen huilen nu eenmaal, deal with it.
Die heeft toch ook gewoon drie kleuren?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Omdat de Stars and Stripes nog nét iets meer uitstraalt waar ik het mee eens ben dan Nederland, hoewel het met Obama aan het roer ook niet bepaald geweldig is. Dat gezegd hebbende ben ik nog wel trots op het OUDE Nederland, van vóór de oorlog.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dan kunnen de chauffeurs om te beginnen de echte relschoppers eens leren de bus uit te zetten ipv een weerloos kind van 3 te pakken?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:44 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
In het OV?
Een rustige rit zonder overlast is eerder een uitzondering dan de regel.
Het is wel duidelijk dat jij nog nooit met een klein huilend kind te maken hebt gehad dat maar niet wil ophouden met huilen. Soms huilen kleine kinderen nu eenmaal, that's life. Ze huilen meestal uit onmacht en ook al doe je zo je best, soms kun je er gewoon niet achter komen waar die onmacht vandaan komt omdat een klein kind dat niet verbaal kan aangeven. Een kind verdient het nooit om daarvoor geslagen te worden, helemaal nooit! Al die lui die hier het hardst lopen te roepen dat slaan ok is en dat die buschauffeur gelijk had zijn enorme stumpers die nog nooit een dag met een klein kind op stap zijn geweest.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:12 schreef BobbyB het volgende:
Yep. Ik zou dan ergens gaan staan waar ik niet zoveel hinder veroorzaak voor anderen en daar het kind rustig zou proberen te krijgen. Maar goed, dat is iets wat jij je moeilijk voor kan stellen omdat jij liever met een schreeuwend kind in een warme bus zit dan buiten in de koude sneeuw.
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:47 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij nog nooit met een klein huilend kind te maken hebt gehad dat maar niet wil ophouden met huilen. Soms huilen kleine kinderen nu eenmaal, that's life. Ze huilen meestal uit onmacht en ook al doe je zo je best, soms kun je er gewoon niet achter komen waar die onmacht vandaan komt omdat een klein kind van 3 jaar dat niet verbaal kan aangeven. Een kind verdient het nooit om daarvoor geslagen te worden, helemaal nooit! Al die lui die hier het hardst lopen te roepen dat slaan ok is en dat die buschauffeur gelijk had zijn enorme stumpers die nog nooit een dag met een klein kind op stap zijn geweest.
quote:
Onzin, ik ben peet-oom en de kleine Camile jankt soms ook wel ff, maar dat is zo over als ik haar de (dat ding voor in de mond) .................... geef.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:47 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Al die lui die hier het hardst lopen te roepen dat slaan ok is en dat die buschauffeur gelijk had zijn enorme stumpers die nog nooit een dag met een klein kind op stap zijn geweest.
Ik moest lachen, ik mag hopen dat 't cynisme is.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan kunnen de chauffeurs om te beginnen de echte relschoppers eens leren de bus uit te zetten ipv een weerloos kind van 3 te pakken?
Het zijn toch stoere mannen en vrouwen, die mensen die in het OV werken. Zo lekker in uniform van de busmaatschappij! Dat geeft toch een bepaald orde, uitstraling!
Nee tuurlijk niet...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:54 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik moest lachen, ik mag hopen dat 't cynisme is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |