Die heeft toch ook gewoon drie kleuren?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Merkwaardig genoeg heb je de verkeerde vlag in je avatar.
Omdat de Stars and Stripes nog nét iets meer uitstraalt waar ik het mee eens ben dan Nederland, hoewel het met Obama aan het roer ook niet bepaald geweldig is. Dat gezegd hebbende ben ik nog wel trots op het OUDE Nederland, van vóór de oorlog.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Merkwaardig genoeg heb je de verkeerde vlag in je avatar.
Dan kunnen de chauffeurs om te beginnen de echte relschoppers eens leren de bus uit te zetten ipv een weerloos kind van 3 te pakken?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:44 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
In het OV?
Een rustige rit zonder overlast is eerder een uitzondering dan de regel.
Het is wel duidelijk dat jij nog nooit met een klein huilend kind te maken hebt gehad dat maar niet wil ophouden met huilen. Soms huilen kleine kinderen nu eenmaal, that's life. Ze huilen meestal uit onmacht en ook al doe je zo je best, soms kun je er gewoon niet achter komen waar die onmacht vandaan komt omdat een klein kind dat niet verbaal kan aangeven. Een kind verdient het nooit om daarvoor geslagen te worden, helemaal nooit! Al die lui die hier het hardst lopen te roepen dat slaan ok is en dat die buschauffeur gelijk had zijn enorme stumpers die nog nooit een dag met een klein kind op stap zijn geweest.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:12 schreef BobbyB het volgende:
Yep. Ik zou dan ergens gaan staan waar ik niet zoveel hinder veroorzaak voor anderen en daar het kind rustig zou proberen te krijgen. Maar goed, dat is iets wat jij je moeilijk voor kan stellen omdat jij liever met een schreeuwend kind in een warme bus zit dan buiten in de koude sneeuw.
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:47 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij nog nooit met een klein huilend kind te maken hebt gehad dat maar niet wil ophouden met huilen. Soms huilen kleine kinderen nu eenmaal, that's life. Ze huilen meestal uit onmacht en ook al doe je zo je best, soms kun je er gewoon niet achter komen waar die onmacht vandaan komt omdat een klein kind van 3 jaar dat niet verbaal kan aangeven. Een kind verdient het nooit om daarvoor geslagen te worden, helemaal nooit! Al die lui die hier het hardst lopen te roepen dat slaan ok is en dat die buschauffeur gelijk had zijn enorme stumpers die nog nooit een dag met een klein kind op stap zijn geweest.
quote:
Onzin, ik ben peet-oom en de kleine Camile jankt soms ook wel ff, maar dat is zo over als ik haar de (dat ding voor in de mond) .................... geef.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:47 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Al die lui die hier het hardst lopen te roepen dat slaan ok is en dat die buschauffeur gelijk had zijn enorme stumpers die nog nooit een dag met een klein kind op stap zijn geweest.
Ik moest lachen, ik mag hopen dat 't cynisme is.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan kunnen de chauffeurs om te beginnen de echte relschoppers eens leren de bus uit te zetten ipv een weerloos kind van 3 te pakken?
Het zijn toch stoere mannen en vrouwen, die mensen die in het OV werken. Zo lekker in uniform van de busmaatschappij! Dat geeft toch een bepaald orde, uitstraling!
Nee tuurlijk niet...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:54 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik moest lachen, ik mag hopen dat 't cynisme is.
Je kan je piemel er niet in steken in de bus.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Onzin, ik ben peet-oom en de kleine Camile jankt soms ook wel ff, maar dat is zo over als ik haar de (dat ding voor in de mond) .................... geef.
Succes dan maar, als semi-gepensioneerde in een pakje de hele bus vrij maken van overlast.quote:
Consequent zijn is de sleutel.. kind van 3 eruit, dan ook een puber van 15 eruit gooien! Anders ben je gewoon een laffe slappe zak!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Succes dan maar, als semi-gepensioneerde in een pakje de hele bus vrij maken van overlast.
zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Consequent zijn is de sleutel.. kind van 3 eruit, dan ook een puber van 15 eruit gooien! Anders ben je gewoon een laffe slappe zak!
Nou de meerderheid van de buschauffeurs zijn niet bepaald de gespierde gymnasten van 25, maar meer de bierbuik 40+'ers.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Consequent zijn is de sleutel.. kind van 3 eruit, dan ook een puber van 15 eruit gooien! Anders ben je gewoon een laffe slappe zak!
Tuurlijk... consequent zijn is het belangrijkste punt.. ik word zo moe van die mensen die optie A wel willen, maar B dan niet doen, terwijl B erger is dan A...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zijn we het toch nog ergens over eens
Dan roept ie hulp in... politie, whatever... maar niet optie A wel en optie B niet. Das laf!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:05 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nou de meerderheid van de buschauffeurs zijn niet bepaald de gespierde gymnasten van 25, maar meer de bierbuik 40+'ers.
Ik wil die wel een hele groep jongeren aan zien pakken zonder hulp, ik denk dat je dan de chauffeur van die vloer kan schrapen.
Goed idee. Open nog even een topic over precies hetzelfde, maar dan met een poll en spam het in het originele topic.quote:
Ik ben blij dat je het een goed idee vindtquote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Goed idee. Open nog even een topic over precies hetzelfde, maar dan met een poll en spam het in het originele topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |