quote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef Apenlaai2 het volgende:
[..]
Ga je eens in wat pedagogiek verdiepen voordat je zulke onzin uitkraamt. Prutser
Om even terug ontopic te gaan. Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zich ergert aan kindergehuil... Ik ken weinig geluiden die zo overheersend en irritant je aandacht verstoren... Maar kan jij je een situatie indenken waarbij je het acceptabel zou vinden dat een buschauffeur jouw kind van 3 beetpakt en de bus uitzet, waarop hij je vrouw er achteraan stuurt?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vereer geweld helemaal niet, maar soms is het een noodzakelijk kwaad ja.
In dit geval dus kan ik me dat heel goed voorstellen ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Om even terug ontopic te gaan. Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zich ergert aan kindergehuil... Ik ken weinig geluiden die zo overheersend en irritant je aandacht verstoren... Maar kan jij je een situatie indenken waarbij je het acceptabel zou vinden dat een buschauffeur jouw kind van 3 beetpakt en de bus uitzet, waarop hij je vrouw er achteraan stuurt?
Ik niet namelijk.
Dan denk ik dat jij een groter probleem hebt dan die chauffeurquote:Op woensdag 23 december 2009 16:31 schreef LXIV het volgende:
Ondert;ussen heb ik zelf zo'n kind van drie, dat wel degelijk goed opgevoed wordt, maar op die leeftijd kunnen kinderen gewoon af en toe heel onredelijk zijn en krijsen. Net zoals ze tien jaar later als puber ongewenst gedrag vertonen. Dat heeft niet alles met opvoeding te maken maar vooral met de fase waarin zo'n kind zich bevind. Valt niet altijd even veel aan te doen als ouder.
Maar als zo'n chauffeur schaal 3 het in zijn hoofd zou halen om mijn kind daarom vast te pakken dan trapte ik hem van voor naar achter zijn busje door.
Dit dus. Mensen die het gedrag van de chauffeur goedkeuren hebben geen flauw benul van hoe een kind van 3 in elkaar steekt.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:31 schreef LXIV het volgende:
Ondert;ussen heb ik zelf zo'n kind van drie, dat wel degelijk goed opgevoed wordt, maar op die leeftijd kunnen kinderen gewoon af en toe heel onredelijk zijn en krijsen. Net zoals ze tien jaar later als puber ongewenst gedrag vertonen. Dat heeft niet alles met opvoeding te maken maar vooral met de fase waarin zo'n kind zich bevind. Valt niet altijd even veel aan te doen als ouder.
Maar als zo'n chauffeur schaal 3 het in zijn hoofd zou halen om mijn kind daarom vast te pakken dan trapte ik hem van voor naar achter zijn busje door.
Echt waar? Jij vindt het acceptabel wanneer jouw huilende kind van drie en vrouw om die reden de bus uit worden gezet? Op die manier?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In dit geval dus kan ik me dat heel goed voorstellen ja.
Ik schreef:quote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef BobbyB het volgende:
Geloof je het zelf? Dus je wilt beweren dat alle ouders van vroeger niet goed waren in opvoeden?
Vroeger wisten ze niet beter, dan dat dat de manier van opvoeden was. Dat betekent niet dat het slechte ouders waren.quote:Slaan is nergens voor nodig en levert uiteindelijk alleen maar meer problemen op. Mensen die hun kinderen moeten slaan om ze op te voeden, zijn over het algemeen niet zo goed in opvoeden.
*zucht* Je kan er ook voor zorgen dat je kind niet de hele boel bij elkaar schreeuwt ZONDER het te slaan. Zoals ik al zei: je denkt dat geweld de enige oplossing is.quote:Klinkklare onzin is het. Er is niks mis met een corrigerende tik waar iets lief vragen niks uithaalt. Maar hey, jij laat je kind gewoon de hele buurt bij elkaar schreeuwen? Ja, dat is inderdaad een veel betere opvoeding. Lekker het kind laten drammen totdat het z'n zin krijgt.
Nee, die chauffeur moet zn fikken thuishouden. Hij kan ook even redelijk vragen aan de vrouw of zij wil zorgen dat het kind minder krijst en of ze anders de bus wil verlaten...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij een groter probleem hebt dan die chauffeur
Uhhu. Tuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die gogen en logen schrijven zaken puur voor hun eigen broodwinning. Dus het kan gewoonweg pure kul zijn wat ze reutelen.
Ben zelf leraar, maar ik hanteer mijn eigen regeltjes. Daar heb ik geen goog of loog voor nodig.
Hoe dan ook, als ze er maar uit gaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, die chauffeur moet zn fikken thuishouden. Hij kan ook even redelijk vragen aan de vrouw of zij wil zorgen dat het kind minder krijst en of ze anders de bus wil verlaten...
Ja, dan had ie ze ook dood kunnen schieten.. probleem opgelost toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:34 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Hoe dan ook, als ze er maar uit gaan.
Het zou eienlijk geen vraag meer moeten zijn. Dat mevrouw met haar botte kop gewoonweg anderen met haar kind lastig valt vind ik al ernstig genoeg.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, die chauffeur moet zn fikken thuishouden. Hij kan ook even redelijk vragen aan de vrouw of zij wil zorgen dat het kind minder krijst en of ze anders de bus wil verlaten...
Individualisme ten top. Pas je eventjes aan de situatie aan. Er zijn ergere dingen in de wereld...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:34 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Hoe dan ook, als ze er maar uit gaan.
Omdat het mij niet zal overkomen omdat ik genoeg besef heb dat ik anderen daarmee lastig val ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:33 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Echt waar? Jij vindt het acceptabel wanneer jouw huilende kind van drie en vrouw om die reden de bus uit worden gezet? Op die manier?
ik ben benieuwd of het ook echt zo gegaan is, of dat die buschauffeur gewoon weigerde verder te rijden met dat krijsding aan boord waardoor die moeder dus eigenlijk gewoon word gedwongen om uit te stappen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Om even terug ontopic te gaan. Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zich ergert aan kindergehuil... Ik ken weinig geluiden die zo overheersend en irritant je aandacht verstoren... Maar kan jij je een situatie indenken waarbij je het acceptabel zou vinden dat een buschauffeur jouw kind van 3 beetpakt en de bus uitzet, waarop hij je vrouw er achteraan stuurt?
Ik niet namelijk.
Nee hoor, de deur uit werkt even goed.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, dan had ie ze ook dood kunnen schieten.. probleem opgelost toch?![]()
Wat voor mensen leven er in deze wereld
Als ik bij ieder jankend kind moet gaan stilstaan over dat ik blij mag zijn dat ik geen kanker heb of iets dergelijks dan is er ook geen leven aan zeg.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Individualisme ten top. Pas je eventjes aan de situatie aan. Er zijn ergere dingen in de wereld...
Kinderen huilen soms. Dat is geen "overlast", of "mensen lastig vallen"... Dat is "a fact of life". Irritant, maar het hoort erbij. Zo kan je alles waar je je aan ergert wel omschrijven als overlast.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het zou eienlijk geen vraag meer moeten zijn. Dat mevrouw met haar botte kop gewoonweg anderen met haar kind lastig valt vind ik al ernstig genoeg.
Je kan het je dus gewoon niet voorstellen. Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat het mij niet zal overkomen omdat ik genoeg besef heb dat ik anderen daarmee lastig val ja.
Alsof je elke dag met zo'n situatie te maken hebt...Zoals ik zei, je kan het niet iedereen naar de zin maken. Enige effectieve oplossing die er volledig korte metten mee maakt zou zijn om bepaalde bevolkingsgroepen uit bepaalde openbare gelegenheden te verbannen. Als je dat een ideale oplossing vind dat hoor je niet in Nederland thuis.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:37 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nee hoor, de deur uit werkt even goed.
[..]
Als ik bij ieder jankend kind moet gaan stilstaan over dat ik blij mag zijn dat ik geen kanker heb of iets dergelijks dan is er ook geen leven aan zeg.
Merkwaardig genoeg heb je de verkeerde vlag in je avatar.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
De dag dat ik niet meer trots mag zijn op de driekleur...
Het heeft toch echt 3 kleuren hoor. Rood, wit en blauw.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Merkwaardig genoeg heb je de verkeerde vlag in je avatar.
In het OV?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Alsof je elke dag met zo'n situatie te maken hebt...
Kinderen huilen nu eenmaal, deal with it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |