quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Nee. Ik neem de moeite om mijn wenkbrauwvorm te posten. http://media.photobucket.(...)ssnl/wenkbrauwen.jpgquote:
Dat doet het plaatje een beetje teniet als het er toch niet op lijktquote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Ik neem de moeite om mijn wenkbrauwvorm te posten. http://media.photobucket.(...)ssnl/wenkbrauwen.jpg
Dit ongeveer, maar dan donkerder + iets dikker.
Terbiyesizlik yapma, tamam mi? Senin gecmisini bilmedigim icin birsey sordum, cevap vermek istemiyorsan vermeszsin.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:25 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Als jij me verleden niet kent, houdt dan gewoon je kanker bek dicht.
Nee, je weet nu dat ik 2 wenkbrauwen heb.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat doet het plaatje een beetje teniet als het er toch niet op lijkt.
Je hebt gelijk, het is billenkoek. Vertrouw mij.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Is het nou billenkoek of billekoek? Het groene boekje, waar ben je? Ik denk zelf de eerstgenoemde.
Hij snapt je niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Terbiyesizlik yapma, tamam mi? Senin gecmisini bilmedigim icin birsey sordum, cevap vermek istemiyorsan vermeszsin.
Kan niet, hij lult of is een probleemkind dat niet bij zijn ouders is opgegroeid.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij snapt je niet.
Dit zijn mijn wenkbrauwen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bijna tandarts. M'n moeder vertrekt ook zo, toeval.
PoetsTurk.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik mag lekker schoonmaken als m'n moeder weg is. Wel beter dan de tandarts, het huis uitgaan voor even op de tandartsstoel zitten.
Nee, mijn tanden zijn ondanks veel gaatjes gewoon wit.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
Komt dit gebit een beetje overeen met de jouwe?
Las ergens dat een beetje gele tanden vaak sterker zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, mijn tanden zijn ondanks veel gaatjes gewoon wit.
De tanden die ik postte zijn niet supergeel, de hoektanden wel, maar hoektanden zijn vaak geler dan de rest van je tanden. Probeerde ik (ongeveer) ook te zeggen met dat gele tanden vaak sterker zijn. Kan ook toeval zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef Bortecinem het volgende:
De kleur van je tanden is erfelijk bepaald. Dus dat je ietwat gele tanden hebt betekent niet dat ze ook rot zijn.
Uhu.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De tanden die ik postte zijn niet supergeel, de hoektanden wel, maar hoektanden zijn vaak geler dan de rest van je tanden.
Hij is half Nederlands, half Koerdisch.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan niet, hij lult of is een probleemkind dat niet bij zijn ouders is opgegroeid.
Mooie wenkbrauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |