Vanaf morgenmiddag 12:00 uur kan je overschakelen naar de top-2000.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:42 schreef borisz het volgende:
Help, ik zoek een leven nu Serious request is afgelopen![]()
wij krijgen er elk jaar zo'n 30, en die gaan meestal ongeopend de vuilnisbak inquote:Op donderdag 24 december 2009 20:30 schreef Duderella het volgende:
Hebben jullie ook zo veel kerstkaarten gekregen dit jaar? Volgens mij is sturen 'in' of zo. Normaal krijgen we er twee/drie, en nu een stuk of vijftien al.
Ik had geschreven naar all you needquote:Op donderdag 24 december 2009 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wil vanavond allemaal foute kerstprogramma's zien
Toen ik dat net zag was ik er blij omquote:Op donderdag 24 december 2009 21:35 schreef SeaOfLove het volgende:
damz ons aller franske komt zo ook nog
Ik kwam er net tot mijn grote schrik achter dat ik nog een dessert te maken had voor morgenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:42 schreef borisz het volgende:
Help, ik zoek een leven nu Serious request is afgelopen![]()
7.113.447 euro
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had geschreven naar all you need![]()
Maar niks gehoord
[..] ik ga voor jou schrijven volgend jaar![]()
en ik hoef nieteens ongesteld te worden,toch? dat hou jij toch bij in je agenda?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:33 schreef golfer het volgende:
Nou, Je zoekt ze wel op, die jankprogramma's.
Overdrijf je niet een beetje SOL?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
ah ik ga zo voor de 42ste x janken geloof ik
nee! wat heerlijk zo zonder commentaar tv te kijken.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Overdrijf je niet een beetje SOL?
Nee, volgens mijn agenda duurt dat weer nog een week of 3.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:11 schreef SeaOfLove het volgende:
en ik hoef nieteens ongesteld te worden,toch? dat hou jij toch bij in je agenda?
dan hou ik jouw agenda maar beter niet aan wil ik niet voor verrassingen komen te staanquote:Op donderdag 24 december 2009 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, volgens mijn agenda duurt dat weer nog een week of 3.
Ik heb gelukkig al een 3-tal dagen last van een zware verkoudheid, dus kan ik ongegeneerd af en toe snotteren, zonder dat er gedacht wordt dat ik emotioneel wordt van die pulp.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
papa papa....serieus ik heb voor de 68ste x gehuild
Ik eigenlijk ook. Vooral deze nacht, met 4-4,5 uur slaap. Maar mijn collega ís nu met haar 11e (en laatste) nacht bezig. Ik klaag maar niet denk ikquote:
O echt Bluezz, om Q hier naartoe te halen?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had geschreven naar all you need![]()
Maar niks gehoord
[..]
Om de broers te herenigen, omdat er nu rond de kerst een baby is + dat zijn vader hem ook al 4 jaar niet meer gezien heeft.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef Duderella het volgende:
O echt Bluezz, om Q hier naartoe te halen?
Wat jammer!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om de broers te herenigen, omdat er nu rond de kerst een baby is + dat zijn vader hem ook al 4 jaar niet meer gezien heeft.
Maar helaas, niks gehoord.
Mitra, Kleenex en De Zwaluwhoeve waren wel erg aanwezig, ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef Duderella het volgende:
Nu is het vooral een foefje met bovendien belachelijk veel sponsoring.
Dat dacht ik ook toen ik de oproep zag. Niet geschoten e.d.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:35 schreef Duderella het volgende:
Ik zou het programma ook ongegeneerd inschakelen hoor, voor zo'n situatie.
Dat was bij de laatste editie van mijn tent is top zo ergquote:Op donderdag 24 december 2009 23:41 schreef Duderella het volgende:
Ik erger me altijd zo aan dat soort sponsoring omdat ik me als kijker zo gekleineerd voel daardoor. Zo van: tralalala KLEENEX! tralalala MITRA! Alsof wij een beetje simpel zijn, met z'n allen.
heerlijk juistquote:Op donderdag 24 december 2009 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Overdrijf je niet een beetje SOL?
Jij en iedereen ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:01 schreef borisz het volgende:
Mensen, iedereen een fijne kerst toegewenst.
Er ontbreekt blijkbaar toch iets aan mijn algemene ontwikkeling dat ik geen idee heb waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:00 schreef Duderella het volgende:
Hilarisch en in de TV-geschiedenis opmerkelijk zelfs. Frans Bauer, toen nog onbekend, die geconfronteerd werd met twee verliefde dames van de campingdisco ("Vaste gast in ons programma", zei Robert tB vanavond nog in de aankondiging),
Jij zou gaan slapen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:10 schreef SeaOfLove het volgende:
dat eerste fransmoment haha. vriendin van mij zat bij hem in de klas toen. ons maris heeft t toch leuk voor elkaar
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:01 schreef borisz het volgende:
Mensen, iedereen een fijne kerst toegewenst.
Ik heb daarvan gesmuld, als twintiger. Waarschijnlijk heb jij dat hele All You Need gewoon afgeschreven destijds (en begrijpelijk hoor).quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Er ontbreekt blijkbaar toch iets aan mijn algemene ontwikkeling dat ik geen idee heb waar je het over hebt.
Terugkijken? Nee, dat zou ik nou met dit programma niet doen. Vermakelijk als je als een zak hooi op de bank zit, maar ik zou daar geen terugkijk-tijd aan besteden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:08 schreef MissHobje het volgende:
hmm is het wel de moeite om het terug te kijken dat All you need, offe kan ik hem meteen deleten als ik thuiskom
En sex is nou juist net niet the issuequote:Op vrijdag 25 december 2009 00:07 schreef golfer het volgende:
En nu gaan we weer verder kijken naar een (vol expliciete seks zittende) aflevering van Tell me you love me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |