geen enkele ah bij mij in de buurtquote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Xl appies
en vaak supermarkten in de grote stad
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zeg, een kaasplankje kan altijdRain or shine, midden in de nacht of tussendoor, veel of weinig, met of zonder wijn of andere genotsmiddelen
![]()
![]()
Sorry voor het breken van je ongetwijfeld fondanten hartje, maar wij zijn niet van die zoetekauwen. Hebben liever een extra tussengerecht of iets hartigs dan een afsluitend zoet toetje.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef minilot het volgende:
Niks voor toetje in huis gehaald, Golfer? Dat breekt mijn dessertminnende hartje! Toetjes zijn Kunst! Of kunnen dat zijn.
en daarom kunnen we eigenlijk nooit meer een kaasplankje etenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar sluit ik me van harte bij aan!! Maar ik denk wel dat ik een ander soort bedoel dan Lein![]()
![]()
Niet zonder even te grinniken iigquote:Op donderdag 24 december 2009 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en daarom kunnen we eigenlijk nooit meer een kaasplankje eten
Ik wil liever gewoon *niet* kiezen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry voor het breken van je ongetwijfeld fondanten hartje, maar wij zijn niet van die zoetekauwen. Hebben liever een extra tussengerecht of iets hartigs dan een afsluitend zoet toetje.
dat weet ik wel zeker, mwhihihiquote:Op donderdag 24 december 2009 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar sluit ik me van harte bij aan!! Maar ik denk wel dat ik een ander soort bedoel dan Lein![]()
![]()
Hier worden er ook regelmatig kaasplateau's geconsumeerd. Maar de term kaasplankje betekend hier niet altijd geneuk hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
en daarom kunnen we eigenlijk nooit meer een kaasplankje eten
Jups dat zou ik ook doenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou 'm tussen tussen en hoofd doen eigenlijk.
en je zit goed met die kaas enzo
oei moet niet koken.. omelet kans danquote:Op donderdag 24 december 2009 16:49 schreef LieLie het volgende:
Mijn crème brulee kookt??
Stolt het dan wel?
Huuu?? niet waar je woont??meen jequote:Op donderdag 24 december 2009 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen enkele ah bij mij in de buurt
Heb hem lager gezet, en de smaak is nog wel goed..quote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
oei moet niet koken.. omelet kans dan
heb al wat dingen gekocht. overleef het welquote:Op donderdag 24 december 2009 17:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Huuu?? niet waar je woont??meen je!
euhm als je nu gaat zijn de meeste nog open tot een uur of 18 a 19 maar zou dan maar opschieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |